Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Nieuws
11-01-21: Chronicles of Crime in Parijs op komst
10-01-21: Heruitgave van De Glasstraat in het Duits en Engels
09-01-21: Zwijgzaam je hand leegspelen in Silencio
08-01-21: Ook een Nederlandstalige Crew die gaat diepzeeduiken
07-01-21: It’s a Wonderful Kingdom naar Kickstarter
06-01-21: Ontsnap uit de Wild West Express
05-01-21: Kamers vrij im Tiefen Thal
04-01-21: Eindejaarsreleases van Geronimo Games.
03-01-21: Bannan Games komt met dubbele uitbreiding voor Valda
02-01-21: Solo uitbreiding voor Concordia
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
10-01-21: Heruitgave van De Glasstraat in het Duits en Engels
07-01-21: It’s a Wonderful Kingdom naar Kickstarter
02-01-21: Bij de start van 2021
29-12-20: In legacy-stijl bouwen in My City bij 999 Games
28-12-20: Hanamikoji’s Geisha’s op restaurantbezoek
27-12-20: De architecten gaan wonderen bouwen
23-12-20: Ontsnappen uit een 3D-kasteel
11-12-20: Wizard in dobbelvorm bij 999 Games
08-12-20: Kubusvogeltjes
04-12-20: Spellenarchief wordt SpellenLab
Volgende >>

<< Hot Games verdeelt nu ook Huch! >>
Hot Games maakte begin juli bekend dat zij voortaan de spellen van de Duitse uitgever Huch! op de Nederlandstalige markt gaan verdelen.

Door dit distributieakkoord komen diverse spellen van Huch! beschikbaar met Nederlandse spelregels. Zo werkt deze distributeur van o.a. spellen verder om zijn marktpositie op onze spellenmarkt te verstevigen. Op dit moment biedt Hot Games 21 spellen van Huch! aan.



website distributeur:
 

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Reacties
Geplaatst: vr 31 jul 2020, 08:33 
Avatar gebruiker
Goede zaak! Huch! heeft namelijk best goede spellen. Er staan er al enkele in mij kast van. Ik neem aan dat de spellen dan wel worden vertaald voor de Nederlandse markt.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 31 jul 2020, 09:34 
Avatar gebruiker
WTULTC schreef:
k neem aan dat de spellen dan wel worden vertaald voor de Nederlandse markt.

Zie nieuwsbericht. :)
Bart schreef:
Door dit distributieakkoord komen diverse spellen van Huch! beschikbaar met Nederlandse spelregels.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 31 jul 2020, 20:09 
Avatar gebruiker
WTULTC schreef:
Goede zaak! Huch! heeft namelijk best goede spellen. Er staan er al enkele in mij kast van. Ik neem aan dat de spellen dan wel worden vertaald voor de Nederlandse markt.


Die spellen worden al jaren vertaald.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: zo 02 aug 2020, 11:21 
Avatar gebruiker
Geronimo Games verdeelt toch ook al de Huch spellen in NL?
Wie kan mij dit uitleggen?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: zo 02 aug 2020, 12:18 
Avatar gebruiker
Bridget schreef:
Geronimo Games verdeelt toch ook al de Huch spellen in NL?
Wie kan mij dit uitleggen?


Huch.

En om je helemaal dol te maken: er zijn nog meer partijen met spellen van Huch in het assortiment. Bijv. 999 Games. :lol:


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: zo 02 aug 2020, 12:57 
Soms is verdeling exclusief, soms ook niet. Huch! staat op de website van HOT Games niet onder het kopje "HOT Exclusive", maar dat logo staat wel in dit nieuwsbericht. Dat is typisch, misschien is er ergens sprake van een misverstand?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: zo 02 aug 2020, 13:08 
Avatar gebruiker
maxitaxi777 schreef:
Soms is verdeling exclusief, soms ook niet. Huch! staat op de website van HOT Games niet onder het kopje "HOT Exclusive", maar dat logo staat wel in dit nieuwsbericht. Dat is typisch, misschien is er ergens sprake van een misverstand?


Een mij bekende bron heeft het niet over exclusive: https://bordspeler.nl/2020/06/28/huch-bij-hot/


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: zo 02 aug 2020, 21:21 
Avatar gebruiker
maxitaxi777 schreef:
Soms is verdeling exclusief, soms ook niet. Huch! staat op de website van HOT Games niet onder het kopje "HOT Exclusive", maar dat logo staat wel in dit nieuwsbericht. Dat is typisch, misschien is er ergens sprake van een misverstand?

Zo lijkt het wel. De afbeelding -overgenomen van de distributeur- doet dit vermoeden. Ons nieuwsbericht zelf spreekt niet over exclusief, de spellen worden op hun webstek ook niet vermeld onder 'Hot Exclusive'.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ]