Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Nieuws
12-08-20: Tapestry: Plans & Ploys op komst
11-08-20: Arkwright: The Card Game by Gamebrewer
08-08-20: Kenners-categorie wordt 3de pijler Nederlandse Spellenprijs
07-08-20: Clever tot de derde macht
07-08-20: Die Quacksalber werden auch Alchemisten
07-08-20: Ticket to Ride reist naar Amsterdam
07-08-20: Dominion verzamelt dieren
07-08-20: Drie nieuwe spellen bij Identity Games
04-08-20: Marco Polo trekt verder
01-08-20: Nederlandse Spellenprijs prikkelt
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
11-08-20: Arkwright: The Card Game by Gamebrewer
08-08-20: Kenners-categorie wordt 3de pijler Nederlandse Spellenprijs
07-08-20: Clever tot de derde macht
07-08-20: Ticket to Ride reist naar Amsterdam
07-08-20: Dominion verzamelt dieren
04-08-20: Marco Polo trekt verder
01-08-20: Nederlandse Spellenprijs prikkelt
31-07-20: Take 5! 25 jaar - jubileumkaart
31-07-20: Amigo - vooruitblik najaar
31-07-20: Hot Games verdeelt nu ook Huch!
Volgende >>

<< Hot Games verdeelt nu ook Huch! >>
Hot Games maakte begin juli bekend dat zij voortaan de spellen van de Duitse uitgever Huch! op de Nederlandstalige markt gaan verdelen.

Door dit distributieakkoord komen diverse spellen van Huch! beschikbaar met Nederlandse spelregels. Zo werkt deze distributeur van o.a. spellen verder om zijn marktpositie op onze spellenmarkt te verstevigen. Op dit moment biedt Hot Games 21 spellen van Huch! aan.



website distributeur:
 

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Reacties
Geplaatst: vr 31 jul 2020, 09:33 
Avatar gebruiker
Goede zaak! Huch! heeft namelijk best goede spellen. Er staan er al enkele in mij kast van. Ik neem aan dat de spellen dan wel worden vertaald voor de Nederlandse markt.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 31 jul 2020, 10:34 
Avatar gebruiker
WTULTC schreef:
k neem aan dat de spellen dan wel worden vertaald voor de Nederlandse markt.

Zie nieuwsbericht. :)
Bart schreef:
Door dit distributieakkoord komen diverse spellen van Huch! beschikbaar met Nederlandse spelregels.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 31 jul 2020, 21:09 
Avatar gebruiker
WTULTC schreef:
Goede zaak! Huch! heeft namelijk best goede spellen. Er staan er al enkele in mij kast van. Ik neem aan dat de spellen dan wel worden vertaald voor de Nederlandse markt.


Die spellen worden al jaren vertaald.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: zo 02 aug 2020, 12:21 
Avatar gebruiker
Geronimo Games verdeelt toch ook al de Huch spellen in NL?
Wie kan mij dit uitleggen?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: zo 02 aug 2020, 13:18 
Avatar gebruiker
Bridget schreef:
Geronimo Games verdeelt toch ook al de Huch spellen in NL?
Wie kan mij dit uitleggen?


Huch.

En om je helemaal dol te maken: er zijn nog meer partijen met spellen van Huch in het assortiment. Bijv. 999 Games. :lol:


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: zo 02 aug 2020, 13:57 
Soms is verdeling exclusief, soms ook niet. Huch! staat op de website van HOT Games niet onder het kopje "HOT Exclusive", maar dat logo staat wel in dit nieuwsbericht. Dat is typisch, misschien is er ergens sprake van een misverstand?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: zo 02 aug 2020, 14:08 
Avatar gebruiker
maxitaxi777 schreef:
Soms is verdeling exclusief, soms ook niet. Huch! staat op de website van HOT Games niet onder het kopje "HOT Exclusive", maar dat logo staat wel in dit nieuwsbericht. Dat is typisch, misschien is er ergens sprake van een misverstand?


Een mij bekende bron heeft het niet over exclusive: https://bordspeler.nl/2020/06/28/huch-bij-hot/


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: zo 02 aug 2020, 22:21 
Avatar gebruiker
maxitaxi777 schreef:
Soms is verdeling exclusief, soms ook niet. Huch! staat op de website van HOT Games niet onder het kopje "HOT Exclusive", maar dat logo staat wel in dit nieuwsbericht. Dat is typisch, misschien is er ergens sprake van een misverstand?

Zo lijkt het wel. De afbeelding -overgenomen van de distributeur- doet dit vermoeden. Ons nieuwsbericht zelf spreekt niet over exclusief, de spellen worden op hun webstek ook niet vermeld onder 'Hot Exclusive'.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ]