Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Recente nieuwsartikelen
18-07-19: Western Empires - 999 Games gaat internationaal
07-07-19: Zomergevoel
02-07-19: Twee maal Belgisch Kampioen op Zomerspel
02-07-19: Wildpark breidt uit: Habitats XL Expansion
01-07-19: Zo flexibel als een Yogi
28-06-19: Wie ontwikkelt het welvarendste dorp in Villagers?
25-06-19: Forbidden Sky is Spiel der Spiele 2019
24-06-19: Al plunderend de Noordzee bevaren
24-06-19: Duelleren in Egyptische sferen
23-06-19: Gezamenlijk een tempel reconstrueren
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
07-07-19: Zomergevoel
28-06-19: Wie ontwikkelt het welvarendste dorp in Villagers?
24-06-19: Al plunderend de Noordzee bevaren
22-06-19: Peperkoekhuisjes bakken
19-06-19: Catan: Kosmonauten - to infinity and beyond...
19-06-19: Can you Doodle your Patchwork?
19-06-19: Grizzly's per monorail ontsnapt uit het Berenpark?
13-06-19: Speelkaartenproducent Cartamundi groeit verder door overname
10-06-19: Zomerspel voor families en expertspelers
07-06-19: Hoeden in alle vormen
Volgende >>

<< Nieuws feed naar BSM stopt >>
Na vandaag stopt de automatische nieuws feed van Bordspeler.nl naar Bordspelmania. Mijn aankondiging in januari was geen aanleiding voor inhoudelijke interactie met de roergangers van BSM, maar ik ga ervan uit dat ze buiten mijn zichtveld hebben gewerkt aan een eigen invulling van de nieuwsvoorziening. Ik wens de volgers van spellenieuws in elk geval veel leesplezier op BSM.

Afbeelding

Ik ga nog even door met nieuwsberichten op mijn eigen site. Wanneer ik door de kritische ondergrens zak, zal het gebrek aan belangstelling en support van de meeste Nederlandse uitgevers/distributeurs vanzelf tot een ruk aan de stekker leiden. Niet uit verzuring of ergernis, maar gewoon omdat het trekken aan dode paarden geen liefhebberij van me is.


Origineel bericht op: https://bordspeler.nl/2019/02/28/nieuws ... bsm-stopt/
 

Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Reacties
Geplaatst: za 02 maart 2019, 11:12 
Avatar gebruiker
Wat is nu de eenvoudigste manier om je te blijven volgen? Post je alle nieuwtjes via je Facebook?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: za 02 maart 2019, 11:19 
Avatar gebruiker
Bordspeler.nl schreef:
Na vandaag stopt de automatische nieuws feed van Bordspeler.nl naar Bordspelmania.


Dat is jammer. Misschien een naïeve vraag van me, maar als die newsfeed automatisch is, dan hoeft ze toch niet te stoppen?

In ieder geval ben ik je dankbaar voor alle nieuws, nieuwtjes en alle andere schrijfsels over bordspellen. Die hebben in hoge mate bijgedragen aan mijn heropgeleefde interesse voor bordspellen, alweer een jaar of vijftien geleden.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: za 02 maart 2019, 11:24 
Avatar gebruiker
Bridget schreef:
Wat is nu de eenvoudigste manier om je te blijven volgen? Post je alle nieuwtjes via je Facebook?


Dat doe ik ruim vierentwintig jaar via een website. Anno 2019 vind je dat ding op http://www.bordspeler.nl.

Facebook gebruik ik primair om nieuwtjes op te halen, soms plaats of deel ik er iets.

Twitter is mijn vehikel voor korte nieuwsberichtjes, de website is het vehikel voor nieuwsberichten met meer inhoud. Via 'Kort Nieuws' komen de nieuwswaardige tweetjes ook op de website terecht.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: za 02 maart 2019, 11:26 
Avatar gebruiker
Jerome schreef:
Dat is jammer. Misschien een naïeve vraag van me, maar als die newsfeed automatisch is, dan hoeft ze toch niet te stoppen?

In ieder geval ben ik je dankbaar voor alle nieuws, nieuwtjes en alle andere schrijfsels over bordspellen. Die hebben in hoge mate bijgedragen aan mijn heropgeleefde interesse voor bordspellen, alweer een jaar of vijftien geleden.


Niets mis met jouw vraag. Hier vind je het antwoord: https://bordspeler.nl/2019/01/01/een-speels-2019/

Dank voor je leuke feedback.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: za 02 maart 2019, 11:30 
Tsja ik vond het in januari al heel jammer en dat is nu niet anders.

Hopelijk blijf je verder wel actief op BSM ...


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: za 02 maart 2019, 11:38 
Avatar gebruiker
Zonde. Je site is erg informatief. Je gaat hem toch niet echt uit de lucht halen?


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: za 02 maart 2019, 12:11 
Het zou zeker een verlies zijn als je stopt, ik lees veel van je berichten via BSM. Dat zal ik nu via je website gaan doen, geen probleem. Hopelijk besluit je daar wel door te blijven gaan!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: za 02 maart 2019, 12:30 
Avatar gebruiker
Hier ook een veellezer; weliswaar via het BSM forum (Tapatalk app op de foon). Websites volgen is niet meer van deze tijd voor mij en Twitter heeft me nooit geboeid.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: za 02 maart 2019, 12:47 
Avatar gebruiker
Erwin schreef:
Bridget schreef:
Wat is nu de eenvoudigste manier om je te blijven volgen? Post je alle nieuwtjes via je Facebook?


Dat doe ik ruim vierentwintig jaar via een website. Anno 2019 vind je dat ding op http://www.bordspeler.nl.

Facebook gebruik ik primair om nieuwtjes op te halen, soms plaats of deel ik er iets.

Twitter is mijn vehikel voor korte nieuwsberichtjes, de website is het vehikel voor nieuwsberichten met meer inhoud. Via 'Kort Nieuws' komen de nieuwswaardige tweetjes ook op de website terecht.


Ik ben bang dat regelmatig je website bezoeken om te kijken of er een nieuwtje is er niet echt in zit. De mensheid is lui. We hebben een trigger nodig om daarna door te klikken voor meer informatie. Die trigger kun je aangeven op Twitter en Facebook, voor de mensen die daar zitten. Mijn advies is om dat daar (te blijven) doen!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: za 02 maart 2019, 14:14 
Avatar gebruiker
Bridget schreef:
Ik ben bang dat regelmatig je website bezoeken om te kijken of er een nieuwtje is er niet echt in zit.


Prima, ieder zijn of haar ding.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: za 02 maart 2019, 14:17 
Avatar gebruiker
kosterix schreef:
Zonde. Je site is erg informatief. Je gaat hem toch niet echt uit de lucht halen?


Thanks. Uit de lucht halen is geen doel op zich. Maar wanneer de medewerking van Nederlandse uitgevers achteruit blijft hollen, gaat dat uiteindelijk wel gebeuren.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: ma 04 maart 2019, 15:19 
Avatar gebruiker
Bordspeler.nl schreef:
Wanneer ik door de kritische ondergrens zak, zal het gebrek aan belangstelling en support van de meeste Nederlandse uitgevers/distributeurs vanzelf tot een ruk aan de stekker leiden. Niet uit verzuring of ergernis, maar gewoon omdat het trekken aan dode paarden geen liefhebberij van me is.



Ik blijf mijn persberichten en andere nieuwtjes graag met je delen hoor, daar hoef je bij mij nooit om te vragen :wink:


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: ma 04 maart 2019, 21:35 
Avatar gebruiker
Duiker schreef:
Ik blijf mijn persberichten en andere nieuwtjes graag met je delen hoor, daar hoef je bij mij nooit om te vragen :wink:


Ik waardeer jouw actieve benadering. Laat maar komen. Ik schrijf met plezier nieuwsberichten over jouw spellen en plannen.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]