Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Nieuws
01-07-20: Real-time strategie in Stonemaier's Pendulum
30-06-20: Nominaties Speelgoed van het Jaar 2020 - Nederland
29-06-20: Botten verzamelen in Mopsen
29-06-20: Eigenaardige lading bij Capstone
25-06-20: Detective: Signature Series no.1
23-06-20: Partyspel Detective Club bij Jumping Turtle Games
23-06-20: Bouw aan Glasgow
22-06-20: Ontsnappen uit het bos
22-06-20: 40 jaar AMIGO
15-06-20: Van harte welkom in New Las Vegas
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
01-07-20: Real-time strategie in Stonemaier's Pendulum
30-06-20: Nominaties Speelgoed van het Jaar 2020 - Nederland
24-06-20: Bouw aan Glasgow
23-06-20: Partyspel Detective Club bij Jumping Turtle Games
22-06-20: Ontsnappen uit het bos
15-06-20: Kinderspiel des Jahres 2020 is Speedy Roll
15-06-20: Een pittig kaartje leggen in Spicy
14-06-20: Geronimo pakt uit met twee topspellen
11-06-20: Nieuw bij Jumbo
10-06-20: Super Cats
Volgende >>

<< Paris naar Kickstarter >>
Game Brewer brengt op 16 maart 2020 Paris naar Kickstarter.



In het spel, ontworpen door het bekende designer duo Wolfgang Kramer & Michael Kiesling, wordt Parijs ontwikkeld gedurende de "La Bella Epoque". Dit is de periode van eind 19e eeuw tot de eerste Wereldoorlog.



Verzamel grondstoffen en claim gebouwen. Door deze gebouwen te verbeteren en grotere delen van de stad te beheersen scoor je overwinningspunten. Het spel wordt gekenmerkt door korte speelbeurten en vele beslissingsmomenten.

De illustraties zijn aan de hand van Andreas Resch.

  • Spelers: 2-4 personen
  • Leeftijd: vanaf 10 jaar
  • Speelduur: 45-100 minuten

Website uitgever:
 

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Reacties
Geplaatst: di 28 jan 2020, 17:10 
Avatar gebruiker
Gespeeld op spellen spektakel, makkelijke regels toch diepgang.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 28 jan 2020, 18:13 
Avatar gebruiker
Waarom ‘toch’?
Waren ze eerst wat anders van plan?


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: di 28 jan 2020, 18:37 
Avatar gebruiker
Aras schreef:
Gespeeld op spellen spektakel, makkelijke regels toch diepgang.

Erwin schreef:
Waarom ‘toch’?
Waren ze eerst wat anders van plan?

Wie het weet, mag het zeggen. :wink:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 28 jan 2020, 18:39 
Avatar gebruiker
Erwin schreef:
Waarom ‘toch’?
Waren ze eerst wat anders van plan?


Ik denk dat er even verwarring was bij nieuwsreporter SvAtje. Ik neem het hem niet kwalijk. :lol:

De titel is intussen aangepast.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: do 26 maart 2020, 01:37 
Avatar gebruiker
De Kickstartercampagne van Paris is ondertussen van start gegaan en loopt nog tot 3 april. Game Brewer biedt Paris aan in zowel een standaard versie ($49) als een luxeversie ($79) aan.



Paris standaard versie komt op KS met exclusieve houten grondstof- en prestigefiches. De luxeversie bevat nog meer houten onderdelen.

meer info:


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 26 maart 2020, 08:50 
Een no brainer voor mij, direct gebacked.

De ontwerpers, de mechanismen, het artwork.
Veel beter gaan we niet meer vinden vrees ik.

Superspel.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: do 26 maart 2020, 12:45 
Ik ga deze ook wel backen, twijfel alleen nog tussen de deluxe en de normale versie. Als de SG wordt gehaald met de insert dan zeker Deluxe, maar daar zijn we nog lang niet. Valt me sowieso op dat het aantal backers nog vrij laag is gezien het thema, de designers, de uitgever en de artwork. Zijn mensen huiverig om in de huidige tijden spellen te kopen?

Deze KS wordt overigens ook op Crowdfinder aangeboden zag ik. Scheelt toch weer.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: do 26 maart 2020, 15:49 
Avatar gebruiker
DeKerstman schreef:
Ik ga deze ook wel backen, twijfel alleen nog tussen de deluxe en de normale versie. Als de SG wordt gehaald met de insert dan zeker Deluxe, maar daar zijn we nog lang niet. Valt me sowieso op dat het aantal backers nog vrij laag is gezien het thema, de designers, de uitgever en de artwork. Zijn mensen huiverig om in de huidige tijden spellen te kopen?

Deze KS wordt overigens ook op Crowdfinder aangeboden zag ik. Scheelt toch weer.
Getwijfeld playtrough gekeken en gedacht: wat voegt dit toe aan het geen ik al heb. Conclusie: helemaal niks, zie er niets nieuws in. Mechanismes kunnen mij niet boeien, speel graag en vaak met 2 en zag hier ook de lol niet van in.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ]