Tips in tijden van corona pandemie!
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Nieuws
02-06-20: Nieuwe print voor Bloqs
29-05-20: Parijs voor 2
27-05-20: Crowdfunding Cwali
27-05-20: (On)eervolle architecten bouwen in het Westelijk Koninkrijk
24-05-20: Maharaja 2.0
24-05-20: Colt Super Express
20-05-20: Ook GenCon 2020 afgelast
19-05-20: Spiel.digital 2020 aangekondigd
18-05-20: Nominaties Spiel des Jahres 2020
18-05-20: Spiel 2020 geannuleerd
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
29-05-20: Parijs voor 2
29-05-20: De Crew in aantocht bij 999 Games
27-05-20: (On)eervolle architecten bouwen in het Westelijk Koninkrijk
24-05-20: Colt Super Express
19-05-20: Spiel.digital 2020 aangekondigd
19-05-20: Nominaties Spiel des Jahres 2020
18-05-20: Spiel 2020 geannuleerd
15-05-20: Op avontuur in Neverland met Black Box Adventures
13-05-20: Tussie Mussie als microgame bij Quined
13-05-20: World of Warcraft invasie in Small World
Volgende >>

<< Spiel 2020 geannuleerd >>
De organisator van de beurs Spiel liet vanmorgen via de sociale media weten dat de beurs van dit jaar geannuleerd wordt omwille van Covid-19.

Afbeelding

Meteen wordt de datum aangekondigd voor Spiel 2021. Hou nu al 14 tot 17 oktober 2021 vrij.
 

Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina: Vorige  1, 2

Reacties
Geplaatst: di 19 mei 2020, 12:51 
Avatar gebruiker
Stijnhoofd schreef:
Inderdaad. Iets zegt me dat bijvoorbeeld ook de festivalzomer van 2021 nog verre van zeker is.

:cry:


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 13:27 
Avatar gebruiker
Bart schreef:
Stijnhoofd schreef:
Inderdaad. Iets zegt me dat bijvoorbeeld ook de festivalzomer van 2021 nog verre van zeker is.


Wat een doemdenker zeg.... :(


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 13:30 
Avatar gebruiker
Wim G. schreef:
Bart schreef:
Stijnhoofd schreef:
Inderdaad. Iets zegt me dat bijvoorbeeld ook de festivalzomer van 2021 nog verre van zeker is.


Wat een doemdenker zeg.... :(

Het vinden van een vaccin gaat nog een tijdje duren, om nog maar over het daadwerkelijke inenten te zwijgen (plus alle logistieke uitdagingen daarvan), plus een manier om dat wellicht in kaart te brengen (ik kan me voorstellen dat mensen moeten kunnen aantonen dat ze gevaccineerd zijn alvorens ze een concert/festival/spellendag bezoeken). Ik hoop niet dat ik gelijk ga krijgen, maar vrees er wel voor.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 14:13 
Avatar gebruiker
Stijnhoofd schreef:
Wim G. schreef:
Bart schreef:
Stijnhoofd schreef:
Inderdaad. Iets zegt me dat bijvoorbeeld ook de festivalzomer van 2021 nog verre van zeker is.


Wat een doemdenker zeg.... :(

Het vinden van een vaccin gaat nog een tijdje duren, om nog maar over het daadwerkelijke inenten te zwijgen (plus alle logistieke uitdagingen daarvan), plus een manier om dat wellicht in kaart te brengen (ik kan me voorstellen dat mensen moeten kunnen aantonen dat ze gevaccineerd zijn alvorens ze een concert/festival/spellendag bezoeken). Ik hoop niet dat ik gelijk ga krijgen, maar vrees er wel voor.


Vraag me inderdaad ook af of (mega) events (met een internationaal karakter) volgend jaar wel gaan plaatsvinden. Om medische/ gezondheidsredenen. Maar ook i.v.m. kosten/baten verhaal van een (eventueel) aangepast event en alle zaken eromheen die erbij horen. Hou er eigenlijk geen rekening mee. [zeg ik als zelfbenoemd corona crisismanagement expert opperhoofd consultant > bel me voor advies]

Ik hoop van harte dat ik het mis heb.

Voorlopig is Spiel 2021 in ieder geval nog geen topic in huize van Lieshout.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: wo 20 mei 2020, 06:04 
Avatar gebruiker
GenCon is tevens gecancelled


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: wo 20 mei 2020, 15:34 
Ik bezie het maar als: er komt nu extra budget vrij :)

Bovendien gaan uitgevers nu misschien sneller dan gepland iets op de markt gooien ipv allemaal samen tijdens Spiel. "Elk nadeel heb ze voordeel" heeft een beroemde Nederlander ooit eens gezegd.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: wo 20 mei 2020, 21:18 
Avatar gebruiker
Gert12555 schreef:
Ik bezie het maar als: er komt nu extra budget vrij :)
Zoveel budget dat je nu je huis gaat verbouwen?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: wo 20 mei 2020, 21:59 
JeVo schreef:
Gert12555 schreef:
Ik bezie het maar als: er komt nu extra budget vrij :)
Zoveel budget dat je nu je huis gaat verbouwen?

Budget dat nu aan spelletjes kan besteed worden ipv Spiel hotelkamer etc.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina: Vorige  1, 2