Tips in tijden van corona pandemie!
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Nieuws
29-05-20: Parijs voor 2
27-05-20: Crowdfunding Cwali
27-05-20: (On)eervolle architecten bouwen in het Westelijk Koninkrijk
24-05-20: Maharaja 2.0
24-05-20: Colt Super Express
20-05-20: Ook GenCon 2020 afgelast
19-05-20: Spiel.digital 2020 aangekondigd
18-05-20: Nominaties Spiel des Jahres 2020
18-05-20: Spiel 2020 geannuleerd
15-05-20: Scoor de hoogste plateau's bij het vuurvliegjesfestival
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
29-05-20: Parijs voor 2
29-05-20: De Crew in aantocht bij 999 Games
27-05-20: (On)eervolle architecten bouwen in het Westelijk Koninkrijk
24-05-20: Colt Super Express
19-05-20: Spiel.digital 2020 aangekondigd
19-05-20: Nominaties Spiel des Jahres 2020
18-05-20: Spiel 2020 geannuleerd
15-05-20: Op avontuur in Neverland met Black Box Adventures
13-05-20: Tussie Mussie als microgame bij Quined
13-05-20: World of Warcraft invasie in Small World
Volgende >>

<< Spiel 2020 geannuleerd >>
De organisator van de beurs Spiel liet vanmorgen via de sociale media weten dat de beurs van dit jaar geannuleerd wordt omwille van Covid-19.

Afbeelding

Meteen wordt de datum aangekondigd voor Spiel 2021. Hou nu al 14 tot 17 oktober 2021 vrij.
 

Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende

Reacties
Geplaatst: ma 18 mei 2020, 12:26 
Avatar gebruiker
Dat zat erin, jammer genoeg. :(


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: ma 18 mei 2020, 13:07 
Erg jammer..., maar volledig te begrijpen!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: ma 18 mei 2020, 16:04 
Avatar gebruiker
Er was nog hoop, maar tevergeefs :(


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: ma 18 mei 2020, 16:45 
Avatar gebruiker
Het is jammer, maar ik ben toch blij en opgelucht dat de beslissing is genomen.
Nu hoef ik tenminste zelf de afweging niet te maken............ :think:
Ik was zeer waarschijnlijk niet gegaan. :shock:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: ma 18 mei 2020, 18:26 
Avatar gebruiker
rober schreef:
Het is jammer, maar ik ben toch blij en opgelucht dat de beslissing is genomen.
Nu hoef ik tenminste zelf de afweging niet te maken............ :think:
Ik was zeer waarschijnlijk niet gegaan. :shock:
Welke afweging? Of het je zou lukken op Spiel op 1,5 meter afstand van de rest van de bezoekers te blijven? Je komt niet eens binnen Roberto denk ik...


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: ma 18 mei 2020, 19:52 
Avatar gebruiker
mazinho schreef:
rober schreef:
Het is jammer, maar ik ben toch blij en opgelucht dat de beslissing is genomen.
Nu hoef ik tenminste zelf de afweging niet te maken............ :think:
Ik was zeer waarschijnlijk niet gegaan. :shock:
Welke afweging? Of het je zou lukken op Spiel op 1,5 meter afstand van de rest van de bezoekers te blijven? Je komt niet eens binnen Roberto denk ik...
Gewoon, de afweging om er heen te gaan in het geval het zou doorgaan.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: ma 18 mei 2020, 20:00 
Avatar gebruiker
Had gehoopt dat als het nu niet door kon gaan, het een paar maanden werd uitgesteld,
niet dat het gelijk helemaal afgelast werd :(

Was overigens wel gegaan hoor... Spellen hoogtepunt van het jaar.

Nou maar hopen dat het Spellenspektakel wel door gaat...


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: ma 18 mei 2020, 20:24 
Avatar gebruiker
De Spellenreporter schreef:
Had gehoopt dat als het nu niet door kon gaan, het een paar maanden werd uitgesteld,
niet dat het gelijk helemaal afgelast werd :(

Was overigens wel gegaan hoor... Spellen hoogtepunt van het jaar.

Nou maar hopen dat het Spellenspektakel wel door gaat...
Geloof dat Spellenspektakel ook niet door zal gaan. Hoop helemaal nergens meer op....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: ma 18 mei 2020, 20:31 
Dit zat er natuurlijk wel aan te komen. Dit heeft natuurlijk wel als voordeel om een keer de spellen uit te proberen waar ik niet aan toegekomen ben.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: ma 18 mei 2020, 20:32 
Spiel is niet gecanceld maar postponed, dat wil dus zeggen dat we volgend jaar twee Spiel's krijgen ?? :mrgreen: :mrgreen:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: ma 18 mei 2020, 20:40 
Ik zou voor de zekerheid alvast een hele maand je hotel boeken Dirk :D


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 11:05 
EEMBC schreef:
Ik zou voor de zekerheid alvast een hele maand je hotel boeken Dirk :D

Doen we !!!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 11:45 
Avatar gebruiker
dirk schreef:
Spiel is niet gecanceld maar postponed, dat wil dus zeggen dat we volgend jaar twee Spiel's krijgen ?? :mrgreen: :mrgreen:

Wie zegt dat er volgend jaar een Spiel zou doorgaan? :p


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 12:00 
Avatar gebruiker
De Spellenreporter schreef:
Had gehoopt dat als het nu niet door kon gaan, het een paar maanden werd uitgesteld,
niet dat het gelijk helemaal afgelast werd :(

Was overigens wel gegaan hoor... Spellen hoogtepunt van het jaar.

Nou maar hopen dat het Spellenspektakel wel door gaat...

Als er in 2021 niet een afdoende behandeling of werkend vaccin is, is een groot internationaal evenement echt het laatste dat gaat plaatsvinden.

Maar wie weet, komt er een medische doorbraak op termijn. Tot die tijd zijn massale beurzen niet iets waar je naar uit kunt kijken lijkt me.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 12:05 
Avatar gebruiker
Bruno schreef:
De Spellenreporter schreef:
Had gehoopt dat als het nu niet door kon gaan, het een paar maanden werd uitgesteld,
niet dat het gelijk helemaal afgelast werd :(

Was overigens wel gegaan hoor... Spellen hoogtepunt van het jaar.

Nou maar hopen dat het Spellenspektakel wel door gaat...

Als er in 2021 niet een afdoende behandeling of werkend vaccin is, is een groot internationaal evenement echt het laatste dat gaat plaatsvinden.

Maar wie weet, komt er een medische doorbraak op termijn. Tot die tijd zijn massale beurzen niet iets waar je naar uit kunt kijken lijkt me.

Inderdaad. Iets zegt me dat bijvoorbeeld ook de festivalzomer van 2021 nog verre van zeker is.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende