Tips in tijden van corona pandemie!
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Nieuws
29-05-20: Parijs voor 2
27-05-20: Crowdfunding Cwali
27-05-20: (On)eervolle architecten bouwen in het Westelijk Koninkrijk
24-05-20: Maharaja 2.0
24-05-20: Colt Super Express
20-05-20: Ook GenCon 2020 afgelast
19-05-20: Spiel.digital 2020 aangekondigd
18-05-20: Nominaties Spiel des Jahres 2020
18-05-20: Spiel 2020 geannuleerd
15-05-20: Scoor de hoogste plateau's bij het vuurvliegjesfestival
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
29-05-20: Parijs voor 2
29-05-20: De Crew in aantocht bij 999 Games
27-05-20: (On)eervolle architecten bouwen in het Westelijk Koninkrijk
24-05-20: Colt Super Express
19-05-20: Spiel.digital 2020 aangekondigd
19-05-20: Nominaties Spiel des Jahres 2020
18-05-20: Spiel 2020 geannuleerd
15-05-20: Op avontuur in Neverland met Black Box Adventures
13-05-20: Tussie Mussie als microgame bij Quined
13-05-20: World of Warcraft invasie in Small World
Volgende >>

<< Spiel.digital 2020 aangekondigd >>
Spiel 2020 zal toch het daglicht gaan zien, zij het digitaal. Spiel Messe heeft vandaag kenbaar gemaakt dat de beurs met de honderden uitgevers en talrijke nieuwe spellen via Internet bereikbaar zal zijn: Spiel.digital. Gedetailleerde informatie zal nog volgen. We kunnen de data 22 tot en met 25 oktober 2020 dus toch weer in onze agenda zetten.



Website:
 

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Reacties
Geplaatst: di 19 mei 2020, 16:47 
Avatar gebruiker
Nu ben ik wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken...
Maar fijn dat er toch nog een algemeen overzicht zal zijn van alle nieuwe spellen van het najaar, toch de belangrijkste bestaansreden van Spiel voor mij.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 16:56 
Avatar gebruiker
Totaal niet interessant... :P

Wij gaan naar Spiel voor de beleving, de sfeer, spellen zien, spelen en aanraken en leuke
beursaanbiedingen ontdekken.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 17:06 
De Spellenreporter schreef:
Totaal niet interessant... :P

Wij gaan naar Spiel voor de beleving, de sfeer, spellen zien, spelen en aanraken en leuke
beursaanbiedingen ontdekken.

De meesten uiteraard :P, maar laten we eerst eens afwachten wat ze ervan maken! Beter iets dan niets toch :D?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 17:15 
Avatar gebruiker
Ze doen zeker wat ze kunnen en ben benieuwd naar de koopjes stands, kleine uitgevers en speluitleg online (het liefst wat uitgebreider dan BGG altijd doen tijdens Essen).


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 17:23 
Avatar gebruiker
Mooi dat ze dit gaan doen. Ik vind het zeer interessant. Belangrijk voor de branche om iets van de exposure in de lucht te houden.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 17:29 
Ja, het is in ieder geval beter dan niets. Ben ook wel benieuwd wat ze hier van maken.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 17:57 
Avatar gebruiker
Mistharfare schreef:
Ze doen zeker wat ze kunnen en ben benieuwd naar de koopjes stands, kleine uitgevers en speluitleg online (het liefst wat uitgebreider dan BGG altijd doen tijdens Essen).
Wat citeer jij jezelf. Ach ja, voel me soms zo alleen ;-)

Wou nog even toevoegen dat wat BGG altijd al doet heel makkelijk aan te passen is naar iets online alleen hebben ze de spellen fysiek niet maar als ik niet naar Essen ging keek ik hier toch wel graag naar om een idee te krijgen van de pletora aan spellen die uitkomen.

Tevens zou het top zijn als de preview nog steeds online komt en hoop dat ze in combinatie iets gaan doen om beginnende / unieke spellen displayen.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 19 mei 2020, 18:30 
Avatar gebruiker
Fijn voor het B2B segment; ik hoop dat alle zaken die normaal op Spiel gedaan worden nu in enige vorm door kunnen gaan.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geplaatst: vr 22 mei 2020, 22:23 
Avatar gebruiker
Super ik juich alle creatieve ideeen tijdens deze crisis toe.
Natuurlijk gaat het niet hetzelfde zijn als op Spiel zelf, maar momenteel is niks hetzelfde.
Iets is beter dan niets.
Wie weet wat voor leuks ze gaan verzinnen met live video’s met uitgevers en dergelijken die hun spel demonstreren.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: zo 24 mei 2020, 17:03 
Avatar gebruiker
Daar gaat een leuk tripje naar Duitsland :(
Ben benieuwd wat ze van deze online versie gaan maken??!!
Spiel VR!


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: di 26 mei 2020, 20:44 
Avatar gebruiker
Het is ook een beetje wat je er zelf van maakt. Ik ga bijvoorbeeld sowieso iedere dag met een virtueel bordje boven m'n hoofd op een virtuele meeting point staan voor een misgelopen math trade afspraak. Da's nou eenmaal de traditie. Met een beetje geluk heb ik ook een akkefietje met een foutief ingelichte bewaker en struikel ik weer over een virtuele rolkoffer in het virtuele wandelpad.

maar ff serieus: ik ga mijn spiel-budget dus mooi bij de FLGS legen, laten we er lokaal zo veel mogelijk toch een memorabel spelmoment van maken!


Offline Profiel E-mail    Facebook  
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]