Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Recente nieuwsartikelen
15-08-19: Catan in de veroveraarsmodus
15-08-19: Duelleren in het Wilde Westen
13-08-19: Voorjaar 2020 - SPIEL DOCH!
07-08-19: Civilisatiespel Tapestry van Stonemaier Games op komst
07-08-19: Mandala's voor 2
02-08-19: Op expeditie met rivalen
31-07-19: De Wereld van Draghan
31-07-19: Welcome To... je nieuwe buurt met ijs en zombies
31-07-19: The Warp zit in hyperspace
22-07-19: Kennerspiel des Jahres 2019: Wingspan
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
25-08-19: Civilisatiespel Tapestry van Stonemaier Games op komst
07-08-19: Mandala's voor 2
31-07-19: Welcome To... je nieuwe buurt met ijs en zombies
25-07-19: Kennerspiel des Jahres 2019: Wingspan
25-07-19: Spiel des Jahres 2019: Just One
20-07-19: Wie wordt de nieuwe koning van Emara?
18-07-19: Western Empires - 999 Games gaat internationaal
07-07-19: Zomergevoel
28-06-19: Wie ontwikkelt het welvarendste dorp in Villagers?
24-06-19: Al plunderend de Noordzee bevaren
Volgende >>

<< Welcome To... je nieuwe buurt met ijs en zombies >>
'Welcome to...' blijft positief onthaald worden en de verkoop van dit roll and write spelblijft aantrekken, zo meldt Jumping Turtle Games. Ook Welcome to... uitbreiding 1 was meteen een succes. Ondertussen is het basisspel uitverkocht, een reprint wordt verwacht in augustus. Ondertussen mag je in juli wel al de tweede uitbreiding verwachten.

Afbeelding

Opnieuw zullen er twee nieuwe scenario’s speelbaar zijn. Enerzijds kan je ijsjes gaan verkopen (zeg nu zelf, klikt dit niet aanlokkelijk in de huidige temperaturen) en anderzijds moet je de woningen beschermen tegen een zombieplaag.

Afbeelding

Welcome to...uitbreiding
  • uitgever: Jumping Turtle Games
  • spelers: 1 tot 50
  • leeftijd: 10+
  • speelduur: 25 min
  • auteurs: Alexis Allard, Benoit Turpin
  • illustraties: Anne Heidsieck
 

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Reacties
Geplaatst: do 01 aug 2019, 11:06 
Zombie-ice ipv zombie-dice :lol:


Offline Profiel     
 
Geplaatst: do 01 aug 2019, 11:56 
Avatar gebruiker
ben ik de enige die de combinatie van ijsjes en zombies in 1 uitbreiding niet de meest geslaagde vind?
het lijkt mij toch niet dat beide varianten dezelfde doelgroep proberen te bereiken.
:crazy:


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 01 aug 2019, 12:04 
Avatar gebruiker
JeVo schreef:
ben ik de enige die de combinatie van ijsjes en zombies in 1 uitbreiding niet de meest geslaagde vind?
het lijkt mij toch niet dat beide varianten dezelfde doelgroep proberen te bereiken.
:crazy:

Het nucleaire en paaseieren combineren is toch ook niet vanzelfsprekend?
Zijn gewoon losse onderwerpen bij elkaar gesmeten, maar daar zit ik niet mee in.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 01 aug 2019, 12:11 
Avatar gebruiker
StanTem schreef:
JeVo schreef:
ben ik de enige die de combinatie van ijsjes en zombies in 1 uitbreiding niet de meest geslaagde vind?
het lijkt mij toch niet dat beide varianten dezelfde doelgroep proberen te bereiken.
:crazy:

Het nucleaire en paaseieren combineren is toch ook niet vanzelfsprekend?
Zijn gewoon losse onderwerpen bij elkaar gesmeten, maar daar zit ik niet mee in.

Als dat de onderwerpen van de eerste uitbreiding zijn, vind ik dat ook wonderlijk.
Dan had ik eerder een familievriendelijke uitbreiding gemaakt met paaseieren en ijsjes
en een donkere uitbreiding met zombies en radioactiviteit.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 01 aug 2019, 12:19 
Avatar gebruiker
JeVo schreef:
StanTem schreef:
JeVo schreef:
ben ik de enige die de combinatie van ijsjes en zombies in 1 uitbreiding niet de meest geslaagde vind?
het lijkt mij toch niet dat beide varianten dezelfde doelgroep proberen te bereiken.
:crazy:

Het nucleaire en paaseieren combineren is toch ook niet vanzelfsprekend?
Zijn gewoon losse onderwerpen bij elkaar gesmeten, maar daar zit ik niet mee in.

Als dat de onderwerpen van de eerste uitbreiding zijn, vind ik dat ook wonderlijk.
Dan had ik eerder een familievriendelijke uitbreiding gemaakt met paaseieren en ijsjes
en een donkere uitbreiding met zombies en radioactiviteit.

Zijn inderdaad de 2 onderwerpen van de eerste uitbreiding, samen met de solo modus.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 02 aug 2019, 15:07 
Hmm, apart ja. Ik vind het er ook niet echt bij passen.


Offline Profiel     
 
Geplaatst: vr 02 aug 2019, 15:11 
Avatar gebruiker
JeVo schreef:
ben ik de enige die de combinatie van ijsjes en zombies in 1 uitbreiding niet de meest geslaagde vind?
het lijkt mij toch niet dat beide varianten dezelfde doelgroep proberen te bereiken.
:crazy:


Alweer een stompzinnige combinatie.


Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geplaatst: vr 02 aug 2019, 15:24 
Avatar gebruiker
Ik vind de combinaties wel grappig, het is net die enorme tegenstelling die het zo leuk maakt. Ik ben geen zombiefan, maar in zo'n licht spel als dit mogen die wel eens passeren voor de afwisseling. Zou het ook niet kunnen dat je op deze manier meer uitbreidingen verkoopt omdat nu mogelijk beide doelgroepen beide uitbreidingen kopen? (om ze vervolgens maar half te gebruiken).


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: vr 02 aug 2019, 15:45 
Ik kan ook niet volgen, zombie thema is toch eerder niche? Ik zou het al niet in huis willen... Brrr


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: za 03 aug 2019, 22:03 
Avatar gebruiker
Zou voor mij een reden zijn om beide uitbreidingen NIET te kopen.
Maar ik heb de basis ook niet dus....


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: za 03 aug 2019, 22:48 
Bridget schreef:
Zou voor mij een reden zijn om beide uitbreidingen NIET te kopen.
Maar ik heb de basis ook niet dus....

Ik heb het basisspel wel en vind het erg leuk. Maar ook voor mij een reden om deze uitbreidingen niet te kopen


Offline Profiel     
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]