Tips in tijden van corona pandemie!
Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


999 Games



Nieuws
04-06-20: Jubileumeditie Catan
04-06-20: Marvel Splendor in aantocht
02-06-20: Nieuwe print voor Bloqs
29-05-20: Parijs voor 2
27-05-20: Crowdfunding Cwali
27-05-20: (On)eervolle architecten bouwen in het Westelijk Koninkrijk
24-05-20: Maharaja 2.0
24-05-20: Colt Super Express
20-05-20: Ook GenCon 2020 afgelast
19-05-20: Spiel.digital 2020 aangekondigd
Volgende >>
Recente reacties op nieuwsartikelen
05-06-20: Marvel Splendor in aantocht
04-06-20: Jubileumeditie Catan
29-05-20: Parijs voor 2
29-05-20: De Crew in aantocht bij 999 Games
27-05-20: (On)eervolle architecten bouwen in het Westelijk Koninkrijk
24-05-20: Colt Super Express
19-05-20: Spiel.digital 2020 aangekondigd
19-05-20: Nominaties Spiel des Jahres 2020
18-05-20: Spiel 2020 geannuleerd
15-05-20: Op avontuur in Neverland met Black Box Adventures
Volgende >>

<< Wingspan uitbreiding Europese vogels op komst >>
De Wingspan liefhebbers kunnen zich verheugen op de uitbreiding met Europese vogels die bij Stonemaier Games naar verwachting vanaf 22 november verkrijgbaar zal zijn en tevens bij 999 Games zal verschijnen.


Deze uitbreiding bevat een nieuw set kaarten met Europese vogels die nieuwe (einde ronde) eigenschappen en eigenschappen die de interactie tussen spelers bevatten. Ook zitten er nieuwe bonuskaarten, paarse eieren en aanvullende hoeveelheden voedselsoorten in de doos. Ook is er een extra kaartenhouder bijgevoegd en in kleur uitgevoerde scorekaarten.


De doos en spelcomponenten zien er in ieder geval weer prachtig uit.

Ook de uitbreiding is ontworpen door Elisabeth Hargrave en de prachtige illustraties zijn wederom aan de hand van Natalia Rojas, Ana Maria Martinez Jaramillo and Beth Sobel.

  • Spelers: 1-5 personen
  • Leeftijd: vanaf 10 jaar
  • Speelduur: 40-70 minuten

Website uitgever:
 

Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende

Reacties
Geplaatst: do 03 okt 2019, 15:04 
Avatar gebruiker
Mustbuy voor mij :D


Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: do 03 okt 2019, 15:50 
Avatar gebruiker
Komt hier ook binnen.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 03 okt 2019, 18:23 
Oh yes :D :clap:


Offline Profiel     
 
Geplaatst: do 03 okt 2019, 20:45 
Avatar gebruiker
Of je een pak tissues koopt, zo ziet de doos eruit. Maar ook hier een zekere aankoop.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 03 okt 2019, 21:00 
Avatar gebruiker
Pura Vida schreef:
Of je een pak tissues koopt, zo ziet de doos eruit. Maar ook hier een zekere aankoop.

Zakdoekjes zijn altijd nuttig...


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: za 05 okt 2019, 09:52 
Avatar gebruiker
Pura Vida schreef:
Of je een pak tissues koopt, zo ziet de doos eruit. Maar ook hier een zekere aankoop.


:lol: Ik had bij het zien van de doos ook meteen het gevoel: 'Van waar ken ik dat?' Inderdaad van de zakdoekjes.


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geplaatst: ma 07 okt 2019, 07:37 
Avatar gebruiker
Piet schreef:
:lol: Ik had bij het zien van de doos ook meteen het gevoel: 'Van waar ken ik dat?' Inderdaad van de zakdoekjes.


Aan de tekening van Natalia Rojas ligt het niet. Schitterend.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: di 08 okt 2019, 11:23 
Avatar gebruiker
Inmiddels staan de regels on-line op de site van Stonemaier. Eigenlijk zijn ook alle vogels nu al in het Engels te lezen in het boekje en hun eigenschappen. Zitten erg gave eigenschappen tussen!


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: wo 20 nov 2019, 21:04 
Avatar gebruiker
In VS en Fr is de productie van de EE minstens een week vertraagd, lees ik op BGG. In NL ook, vraag ik me af? Is hij er op tijd voor de Sint?


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: wo 20 nov 2019, 21:40 
Avatar gebruiker
Pura Vida schreef:
In VS en Fr is de productie van de EE minstens een week vertraagd, lees ik op BGG. In NL ook, vraag ik me af? Is hij er op tijd voor de Sint?


Vanochtend ontving ik een nieuwsbrief van 999 games. Hierin stond dat hij vanaf 22 november beschikbaar is. Ik ga er dus vanuit dat die vertraging er niet is in NL?


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 21 nov 2019, 10:28 
Avatar gebruiker
Fanatic_Duo schreef:
Pura Vida schreef:
In VS en Fr is de productie van de EE minstens een week vertraagd, lees ik op BGG. In NL ook, vraag ik me af? Is hij er op tijd voor de Sint?


Vanochtend ontving ik een nieuwsbrief van 999 games. Hierin stond dat hij vanaf 22 november beschikbaar is. Ik ga er dus vanuit dat die vertraging er niet is in NL?


Dat klopt inderdaad. De Nederlandse versie van uitbreiding: Europa is vanaf morgen al beschikbaar.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: do 21 nov 2019, 11:22 
Avatar gebruiker
999 Games schreef:
Dat klopt inderdaad. De Nederlandse versie van uitbreiding: Europa is vanaf morgen al beschikbaar.


Dat is goed nieuws! Ik ga morgen meteen bij de lokale spellenwinkel langs.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 21 nov 2019, 11:23 
Avatar gebruiker
999 Games schreef:
Fanatic_Duo schreef:
Pura Vida schreef:
In VS en Fr is de productie van de EE minstens een week vertraagd, lees ik op BGG. In NL ook, vraag ik me af? Is hij er op tijd voor de Sint?


Vanochtend ontving ik een nieuwsbrief van 999 games. Hierin stond dat hij vanaf 22 november beschikbaar is. Ik ga er dus vanuit dat die vertraging er niet is in NL?


Dat klopt inderdaad. De Nederlandse versie van uitbreiding: Europa is vanaf morgen al beschikbaar.

En dus ook, zoals gepland, op Spel in Antwerpen te koop?

Ik lees trouwens op de site van 999 Games dat deze in het Nederlands "Wingspan: Europa" heet.


Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geplaatst: do 21 nov 2019, 13:33 
Avatar gebruiker
Bart schreef:
999 Games schreef:
Fanatic_Duo schreef:
Pura Vida schreef:
In VS en Fr is de productie van de EE minstens een week vertraagd, lees ik op BGG. In NL ook, vraag ik me af? Is hij er op tijd voor de Sint?


Vanochtend ontving ik een nieuwsbrief van 999 games. Hierin stond dat hij vanaf 22 november beschikbaar is. Ik ga er dus vanuit dat die vertraging er niet is in NL?


Dat klopt inderdaad. De Nederlandse versie van uitbreiding: Europa is vanaf morgen al beschikbaar.

En dus ook, zoals gepland, op Spel in Antwerpen te koop?

Ik lees trouwens op de site van 999 Games dat deze in het Nederlands "Wingspan: Europa" heet.


Ja, als het goed is zal deze uitbreiding op Spel te koop zijn bij de verkoopstand van Adriaensen Speciaalzaak.


Offline Profiel E-mail     
 
Geplaatst: do 21 nov 2019, 14:16 
Avatar gebruiker
999 Games schreef:
Ja, als het goed is zal deze uitbreiding op Spel te koop zijn bij de verkoopstand van Adriaensen Speciaalzaak.

Dat is goed nieuws! Zal het basisspel ook te koop zijn? Want ik wil zowel het basispel als de uitbreiding. 8)


Offline Profiel E-mail  BoardGameGeek    
 
 

Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina: 1, 2  Volgende