Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vragenschrijver gezocht
BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020, 13:14 
Joker

Berichten: 7
Woonplaats: Amsterdam
Voor ons Trivia gebaseerde (bord)spel genaamd Outsmarted zijn wij op zoek naar een creatieve vragenschrijver. Lijkt het jouw leuk om deel uit te maken van een start-up en wil je tevens een zakcentje bijverdienen?, neem dan snel contact op en wellicht moeten alle Nederlandse en Vlaamse Outsmarted spelers straks jouw vragen beantwoorden!
Voor reacties: https://outsmarted.nl/pages/vacatures


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020, 16:03 
4. El Grande (1995)

Berichten: 152
Woonplaats: Nijmegen
Ik ken Outsmarted niet. Misschien is het daarom voor mij niet helemaal duidelijk wat er wordt verwacht. Moet je zelf 'maar wat Triviant-achtige quizvragen bedenken' of is er een meer concrete vraag? En wat is de ingeschatte tijdsbesteding?

(Ik ben op zich geïnteresseerd: Ik denk over alle essentiële, maar geen van de gewenste vaardigheden te bezitten :-) )

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020, 23:43 
Joker

Berichten: 7
Woonplaats: Amsterdam
Hey Slaapgraag
Outsmarted (The live Quiz Show) is een nieuw zelfbedacht Trivia (bord)spel met app welke wij sinds vorige maand in de UK verkopen. Op korte termijn volgt o.a. de VS, NL & BE. In de (Engelstalige) app zit een Try Me knop welke je een idee van het spel geeft. Voor de nog te lanceren NL/BE versie komen dus we graag in contact met mensen die het leuk vinden om lokale vragen te maken. Beschik je alleen over de gewenste essentiële vaardigheden, in ons team zijn wel mensen met de gewenste vaardigheden, dus no worries:)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020, 09:13 
7. Azul (2017)
Avatar gebruiker

Berichten: 2891
Woonplaats: Noord-Brabant
Interessant, maar wat versta je onder lokale vragen?
Vragen over je land, provincie, regio, stad of dorp?
Hoe diep wil je dat op in zoomen? Met andere woorden werkt de app bijv op gps en komen aan de hand daarvan bepaalde vragen naar boven?
Zijn het open of meerkeuze vragen?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020, 10:34 
Joker

Berichten: 7
Woonplaats: Amsterdam
Lokale vragen kunnen over alles gaan wat NL of BE aangaat. Van geschiedenis tot muziek, van aardrijkskunde tot sport, maar ook wetenswaardigheden, etc. Zolang het maar het land zelf betreft. Deze lokale vragen worden toegevoegd aan het totaal aanbod van 3000 welke standaard in de Outsmarted zitten. Als optie kan via de online question store ook specifieke vragenpakketten worden toegevoegd. Bijvoorbeeld specifiek over voetbal, een stad of ander onderwerp. Outsmarted vraagt bij aanvang spel om land/taal/leeftijd/gewenste vragencategorie te selecteren, aan de hand daarvan worden de vragen geselecteerd.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020, 10:57 
8. Mysterium (2015)
Avatar gebruiker

Berichten: 2891
Woonplaats: Noord-Brabant
Duidelijk.
Zijn de antwoorden mogelijkheden open kan er bijv uit 4 opties worden gekozen?
Als dat laatste namelijk het geval is moet je als vragenbedenker namelijk nog 3 antwoorden verzinnen die dichtbij het goede antwoord liggen.

Op zich heb ik namelijk wel interesse. Ik kijk bijv afkorting naar het mes op tafel. Die vragen daar zijn best te doen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020, 11:29 
Joker

Berichten: 7
Woonplaats: Amsterdam
Excuses, het betreft meerkeuze vragen. Download de app anders even om een idee te krijgen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelontwerpers en designers  
 Feed - Onderwerp - Vragenschrijver gezocht  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

outsmarted



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®