Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 21 jan 2021, 10:34 
Meeple

Berichten: 14
Hoi allen,

Mijn vriendin en ik zijn nu een half jaar bezig met het spel 'Tomb of Rasha'. Nu zijn we op zoek naar mensen die het leuk vinden om een spel in ontwikkeling te playtesten.

In Tomb of Rasha speel je als twee avonturiers die de opdracht hebben gekregen om een tombe te verkennen en het kwaad in de tombe te verslaan. Tijdens dit avontuur moet je vechten tegens monsters, nieuwe items kopen en levellen om sterker en veelzijdiger te worden. In het spel speel je door een serie van encounters heen. Als je de slangenkoningin Rasha verslaat tijdens de 6e encounter heb je het spel gewonnen.

Tomb of Rasha is een dungeon crawler kaart spel die bestaat uit 54 kaarten en niets anders. Geen dobbelstenen, geen tokens en geen andere spelcomponenten. Dit was voor ons een uitgangspunt en iets waar we aan vast proberen te houden. Het is daarmee net een wat andere ervaring dan je grote dungeon crawler bordspel als bijvoorbeeld Gloomhaven. Het spel past in je broekzak :)

We hebben het spel beschikbaar in Print & Play vorm als ook in Tabletop Simulator. Het spel is echter wel alleen in het Engels beschikbaar!

Print & Play bestanden:
- Spelregels
- Print & Play

Het Tabletop Simulator simulator bestand kun je hier vinden: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2249816305

We hopen dat er hier mensen zijn die het leuk lijkt om een nieuw spel uit te proberen en zijn heel erg dankbaar voor alle feedback die je hebt.

:D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 21 jan 2021, 11:27 
Locomotief

Berichten: 38
Ziet er interessant uit, ga hem 1 dezer dagen solo proberen


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 21 jan 2021, 11:30 
Meeple

Berichten: 14
PurpleHazer schreef:
Ziet er interessant uit, ga hem 1 dezer dagen solo proberen


Super leuk! Als je vragen hebt over de spelregels of iets onduidelijk is, laat het ons weten :wink:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 21 jan 2021, 12:12 
Rooster Booster

Berichten: 91
Woonplaats: Enschede
Leuk! Begin volgende week heb ik de beschikking over een printer. Dan duik ik er in.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021, 13:29 
Meeple

Berichten: 14
PeterLB schreef:
Leuk! Begin volgende week heb ik de beschikking over een printer. Dan duik ik er in.


Leuk, ben benieuwd wat je ervan vindt.

Naar aanleiding van feedback van andere heb ik het Print & Play bestand ook geupdate waardoor je nu per kaart het kaarttype kunt zien zodat hij makkelijker te gebruiken is.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelontwerpers en designers  
 Feed - Onderwerp - Playtesters gezocht! Solo / Duo dungeon crawler kaartspel  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®