Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





79 berichten | Pagina 6 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 4, 5, 6
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2013, 17:36 
Spelauteur

Berichten: 7
Nog een reeksje :

57. Jullie zijn al bezig met volgende spellen te ontwikkelen: wat ga je - gebaseerd op jullie ervaringen met Yedo op de markt krijgen - anders doen?
Ik hoop dat het moeilijkste eigenlijk al gebeurd is, het eerste contact. Eggertspiel kent ons nu en hopelijk helpt dit ons bij een volgend project. Al denk ik wel dat het 2de evengoed, zoniet beter zal moeten zijn, misschien verwachten ze nu iets meer. Het spel zelf : rekening houden dat sommige spelers niet graag super verrast worden, vb gebeurteniskaarten om AI tegen te zeggen en zulke zaken

58 - Met welke spelauteur zouden jullie graag een kopje koffie of thee willen drinken?
Stefan Feld, heel toffe mechanismen, Martin Wallace economisch sterke spellen, zijn er 2 die ik onmiddellijk kan opnoemen.

59. Vinden jullie het belangrijk dat een spelauteur betrokken blijft bij zijn product nadat het product al gecreëerd is? Wat doen jullie zelf hieraan (bijv. contact met winkeliers / klanten / BGG, enz.)?
Ja, maar het is eigenlijk aan de publisher om je hierin veel of niet te betrekken. Hamburg is nu ook niet naast de deur en het is tof als de auteur op een beurs aanwezig is, maar in mijn ogen niet veel soeps om een spel te beoordelen. Ik doe het wel graag zoals op Essen met Thomas aan de stand staan en uitleg geven over het spel, maar niet iedereen is hier geinteresseerd.


60 Op dit forum houden we momenteel opnieuw een bordspelverkiezing. In ons WK Bordspelmania II (de zoektocht naar het beste "onbekende" spel) zit Yedo in poule 8. ("onbekend" spel: elk spel dat werd genomineerd en niet in de spellengek top 100 voorkwam).
Er staan hier volgens mij toch enkele kleppers in = spellen die ik zelf heel graag speel. Yedo kan de outsider zijn of misschien net wat ervaring te kort komen, de andere spelen zijn toch al wat langer op de markt hé. Piraten en Kooplui, Havana, Automobile en Yedo zouden in willekeurige volgorde MIJN lijst aanvoeren. Hopelijk helpt deze Q&A om Yedo te stuwen naar de volgende ronde. Alvast bedankt om ervoor te stemmen.

Wolf


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2013, 18:37 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Thomas en Wolf ontzettend bedankt voor het beantwoorden van alle vragen. Het was een genoegen jullie hier te ontvangen! :thumbup:

Veel succes gewenst bij het ontwikkelen van jullie volgende spellen en graag tot ziens!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2013, 16:45 
Spelauteur

Berichten: 38
En hoppa!!!! De zevende plek op de deutsche Spielepreis..nooit verwacht! Maar wie weet komt er nu een nederlandstalige uitgever?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 24 sep 2013, 12:37 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 688
Woonplaats: Gent
Alvast proficiat met jullie 7e plaats. Yedo is dan ook een fantastisch spel!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
79 berichten | Pagina 6 van 6 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 4, 5, 6


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelontwerpers en designers  
 Feed - Onderwerp - Q&A met Thomas Vande Ginste en Wolf Plancke auteurs van Yedo  

Gebruikers die deze topic waarderen

BaSL

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Q&A, Thomas Vande Ginste, V&A, Wolf Plancke, Yedo



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®