Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





12 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: di 03 jul 2012, 17:41 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 67
Woonplaats: eeklo (belgië)
hallo
ik zoek een ras-illustrator :D (misschien best in de buurt van eeklo (b) ) om mijn bordspel 'the bet' een toffe uitwerking te geven wat bord en kaartjes betreft ... we kunnen dan 'samen' een compleet uitgewerkt demo-exemplaar sturen naar een 'passende' uitgever :clap: ..
wie het ziet zitten ... mailen maar naar kwazimodo@telenet.be (antwoord verzekerd)

de groeten uit vlaanderen
kwazi


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: di 03 jul 2012, 19:27 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Succes met je zoektocht. Mijn interesse is alvast gewekt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: di 03 jul 2012, 20:06 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Hoi Johan,

Leuk te lezen dat je de ontwerpactiviteiten weer in het openbaar oppakt.
Ik heb helaas het tekentalent van een kleuter.
Ik hoop dat je een goede illustrator ontmoet.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: di 03 jul 2012, 20:19 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
kwazimodo schreef:
hallo
ik zoek een ras-illustrator :D (misschien best in de buurt van eeklo (b) ) om mijn bordspel 'the bet' een toffe uitwerking te geven wat bord en kaartjes betreft ... we kunnen dan 'samen' een compleet uitgewerkt demo-exemplaar sturen naar een 'passende' uitgever :clap: ..
wie het ziet zitten ... mailen maar naar kwazimodo@telenet.be (antwoord verzekerd)

de groeten uit vlaanderen
kwazi


Een vriend van me in Apeldoorn en tevens lid van spellenclubapeldoorn doet veel aan spellen ontwerpen, check: http://www.studioronvandalen.nl

Misschien is het wat.....

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012, 12:06 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2954
Woonplaats: Deerlijk
David Ausloos heeft al wat ervaring met ontwerp en grafisch uitwerken van spellen. Misschien kan je hem contacteren.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2012, 08:35 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 67
Woonplaats: eeklo (belgië)
ik heb in een paar dagen reeds enkele reacties binnen , wat heel leuk is . alvast bedankt !

ik wil het echter duidelijk stellen, zodat er geen misverstanden ontstaan ... ik wil graag dat iemand het ziet zitten om het spel 'the bet' te illustreren , zoals gezegd dus 'het speelbord' en de kaartjes allerhande' ... maar pas wanneer het lukt met de uitgewerkte de gepaste uitgever te overtuigen het te produceren en op de markt te brengen ... kunnen er centen geraapt worden.
het is dus in feite een zoektocht naar de 'complementaire creatieve geest' om definitief van start te kunnen gaan als duo met 'Insula Games' , want er zitten nog enkele spellen in de pijp :-)
nu goed , ik hou mn mailbox open :-)
kwazimodo@telenet.be


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2012, 12:17 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2954
Woonplaats: Deerlijk
Ik heb het bericht ook doorgestuurd naar twee creatieve vrienden, die bovendien ook nog eens heel fervente spelers zijn.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2012, 12:22 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2954
Woonplaats: Deerlijk
Nog eentje: een oud-collega van mij is heel veel bezig met illustreren allerhande. Hij heeft ook al wat ontwerpen gemaakt voor kaarten die aansluiten bij Magic, wat ook een hobby is van hem. Misschien heeft hij ook wel interesse in jouw spel. Je vindt hem op facebook.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013, 06:14 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 67
Woonplaats: eeklo (belgië)
hallo

ik ben nog 'steeds' op zoek naar een illustrator voor 'THE BET' ...
... er waren wel enkele tips , maar die hebben tot niks concreets geleid , jammer ...
misschien door hier eventjes nieuw leven in te blazen lukt het me aan de nieuwe reacties ..wél ... om de gepaste persoon te vinden die het 'aandurft' en het wilde westen tot leven kan brengen ...
de laatste twee testsessies in de club waren heel goed en de kritieken op het spel unaniem lovend .. zelfs hardcore -gamers die het raar vonden dat dit reeds van '2002' op zoek is naar een uitgever (maar goed dat heb ik van 2001 ook al met ''drakenoog' ) ...
2013 ...moet het jaar worden waarin zowel drakenoog als the bet een 'thuis' vinden :-)

ik wil het echter duidelijk stellen, zodat er geen misverstanden ontstaan ... ik wil graag dat iemand het ziet zitten om het spel 'the bet' te illustreren , zoals gezegd dus 'het speelbord' en de kaartjes allerhande' ... maar pas wanneer het lukt met de uitgewerkte de gepaste uitgever te overtuigen het te produceren en op de markt te brengen ... kunnen er centen geraapt worden.
het is dus in feite een zoektocht naar de 'complementaire creatieve geest' om definitief van start te kunnen gaan als duo met 'Insula Games' , want er zitten nog enkele spellen in de pijp :-)
nu goed , ik hou mn mailbox open :-)
kwazimodo@telenet.be


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013, 08:41 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 154
Misschien eens vragen bij de SaN? Ik verwacht dat zij meer contacten hebben: http://www.spelauteurs.nl/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013, 11:09 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 67
Woonplaats: eeklo (belgië)
Moenja schreef:
Misschien eens vragen bij de SaN? Ik verwacht dat zij meer contacten hebben: http://www.spelauteurs.nl/



ik heb dit bericht ook aan hen gestuurd via hun contact-formulier :-) we zien wel he :-)


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: illustrator gezocht
BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2013, 16:52 
Spelauteur

Berichten: 38
Hey Kwazimodo,


Het is niet nodig om de definitieve illustraties te hebben om een uitgever te vinden. Het zal ook moeilijk zijn om iemand te vinden die professioneel werkt maar pas betaald wordt nadien.
Wij hebben dat ook gedaan met Yedo. Ik heb uren en uren getekend aan het prototype..en dat heeft wel geholpen om de aandacht te trekken. Maar uiteindelijk, is alles herdenkend,...
Je moet er van uit gaan dat de uiteindelijke uitgever toch meestal nog iets wil zeggen over het eindresultaat. En dan is al dat werk een beetje verloren.
Eigenlijk moet je gewoon een prototype maken op je computer, met prentjes die je vind op het net ;).
Dan geef je de uitgever nog de vrijheid om zijn stempel op het thema en graphics te drukken.

greets,


Thomas


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
12 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelontwerpers en designers  
 Feed - Onderwerp - illustrator gezocht  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®