Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





51 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2012, 17:22 
3. Rattus (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 554
Woonplaats: Bredene
Ik heb de gehele dag met mijn badge lopen pronken. Zeer handig voor de demonstrators.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2012, 17:25 
4. Lewis & Clark (2013)
Avatar gebruiker

Berichten: 593
Woonplaats: Hove
Ik heb zondag ook de hele dag met een badge rond gelopen toen ik de demo's van de gouden Ludo's aan het doen was. Beetje reclame kan nooit kwaad :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2012, 17:46 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Dierik schreef:
Wel jammer dat niet iedereen even een badge is komen halen in de BSM-stand want het is natuurlijk nog veel leuker als we weten wie we voor ons hebben. Misschien dat een aantal bezoekende forumleden mij nog eens kunnen uitleggen waarom ze niet met een button op willen lopen? Gezien de tassen vol spellen waarmee ik iedereen naar buiten zag komen kan het toch niet aan de bescheiden prijs van EUR 1,50 hebben gelegen. Maar wellicht zijn er andere redenen dat forumleden niet herkend willen worden. Het was voor mij eerlijk gezegd wel een teleurstelling, we hebben er maar vier verkocht en dat is toch veel te weinig.


Ik was dit jaar niet op Spel, maar geef desgevraagd graag aan waarom ik niet met zo'n badge zou rondlopen. Met een badge kom je over als lid van de organisatie, een standhouder of een spelleider. Als ik niet in zo'n hoedanigheid op een beurs sta, wil ik zoiets niet uitstralen.

(Wellicht kan een moderator hier een apart badgedraadje van maken. Ik wil de terugblik op Spel niet verstoren).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2012, 19:19 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Kire schreef:
Tot slot van de dag, speelde ik een spelletje Clocks met de ‘demo-ster’

Dat zal dan Astrid zijn geweest. Die heeft ons Aquarium uitgelegd.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2012, 21:29 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Bridget schreef:
Dierik schreef:
Wel jammer dat niet iedereen even een badge is komen halen in de BSM-stand want het is natuurlijk nog veel leuker als we weten wie we voor ons hebben. Misschien dat een aantal bezoekende forumleden mij nog eens kunnen uitleggen waarom ze niet met een button op willen lopen? Gezien de tassen vol spellen waarmee ik iedereen naar buiten zag komen kan het toch niet aan de bescheiden prijs van EUR 1,50 hebben gelegen. Maar wellicht zijn er andere redenen dat forumleden niet herkend willen worden. Het was voor mij eerlijk gezegd wel een teleurstelling, we hebben er maar vier verkocht en dat is toch veel te weinig.


Ik wil nog steeds graag een BSM badge maar ben niet op SpSp of Spel geweest dit jaar :evil:
Kan ik mijne krijgen bij de eerstvolgende Ducosim?


Gaat vast goed komen! Herinner ons er nog eens aan tegen die tijd?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2012, 22:02 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 183
Woonplaats: Izegem (W.Vl-B)
voor mij was het de eerste maal.

zaterdag langs geweest vanaf een uur of halfelf schat ik. Tot rond vijf of zo?

Eerst (blijkbaar dan als één van die weinige ;-)) mijn badge opgehaald ;-)
daarna adriaensen ongedoken. En daar eindelijk ook na jaren intensief spelen mijn dagelijkse online spelmaatje ontmoet. (! hoef niet uit te leggen dat dat erg leuk is!)

Daarna op zoek naar Elenitza en Tsja (wat zorgde voor druk sms verkeer, haha maar toch lekker gevonden he!) Piet ook ontmoet daar en een tafel geregeld gekregen onder een fel brandende spot (DEEPLY APPRECIATED!) om er dat lange trajanpotje uit te testen. (half gespeeld, maar met volle overgave en heel veel pret mag ik toch wel zeggen.) (Was trouwens ook eerste ontmoeting en die was heel erg tof!)
Rober daar ook een handje geschud en pas na vertrek me gerealiseerd dat het Rober was (shame shame shame) (zit ik nog wel een online potje tegen hem te spelen ook) maar ik zat me zo diep te concentreren boven dat spelbord dat ik de wereld rond me heen helemaal liet ontglippen haha. (verbaasde me trouwens dat dat in al die drukte lukte om iets nieuw te leren en te spelen... trajan is nu niet meteen een 'fillergame' ;-))

Nog een vlug rondje adriaensen en daar net naast twee prachtige mahjongspleln gegrepen... grr die twijfel van een weegschaal ook he) maar er wel nog de s morgens nog niet opnieuw in koopjes zijnde amon ra op de kop kunnen tikken. (was rond die tijd STUKKEN mider druk dan s ochtends trouwens)

nog even een andere kennis gedag gezegd en dan mijn lieve begeleidende non-spelende vriendin maar ontlast van de chaos rond haar heen, zodat ze heerlijk rustig haar boekje verder uit kon lezen in de B & B (nu ja, twee vriendinnen op stap zonder de mannen... euh.. meer zitten babbelen natuurlijk ;-))

Het smaakt naar meer!

Volgend jaar terug hoor!

_________________
Boardgaming keeps one sane in the insanity of reality.

Thuis spelers vinden https://www.facebook.com/groups/letsplayboardgames/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
51 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - Spel 2012: hoe waren de ervaringen?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®