Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 22 nov 2007, 11:36 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Ik (Cwali-spellen) ben zelf niet op het SpellenSpektakel. Ben bij Spel-07 in Belgie, dat was al gepland voordat de nieuwe SpellenSpektakel-data bekend werden.

Bij RollTheDice op het verenigingen-plein van het SpellenSpektakel kun je *Gipsy King* (en vele andere spellen) spelen. (Of andere verenigingen het ook hebben weet ik niet.)
(RollTheDice organiseert ook weer de beurs-top-30. Zie het elektronische bord in de stand. Dit keer kun je cijfers voor de spellen geven.)

Spellenwinkel Tirage heeft 2 marktkramen (als ik me niet vergis). Daar kun je *Gipsy King* (en andere Cwali-spellen) kopen. En *Gipsy King* in de stand zien. Maar lees de spelregels svp niet als je het niet speelt. :shock: Ik lees in de reacties (op boardgamegeek.com) overal terug dat men bij het lezen van de spelregels iets saais verwacht en het kwartje pas valt tijdens het spel.

Er gaan 6 *Factory Fun* spellen naar de Tirage-stand. Licht beschadigde (het spel is verder uitverkocht), maar dat schijn ik alleen zelf te zien. :wink:

groet, en veel plezier in Zwolle,
Corne


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 22 nov 2007, 11:46 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Goed om te horen dat de Cwali-spellen in elk geval aanwezig zijn. Ook veel succes gewenst in Broechem en hopenlijk zien we je in de toekomst nog eens weer in Zwolle.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - *Gipsy King* op SpellenSpektakel  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Tags

Cwali, Gipsy King



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®