Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




23 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2013, 13:50 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
Drinken en koekjes maken me niet zo veel uit. Maar van het gegraai in de chips ben ik geen liefhebber. Wij zijn thuis netjes op de spullen en ik zeker op mijn spellen.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2013, 15:22 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4131
Woonplaats: Geldrop/NL
Ik vind het wel grappig om zo een paar keer te lezen dat chips en nootjes eten lijnrecht tegen over netjes zijn op spellen staat.
Ik ervaar dat toch wat anders. :mrgreen:
Maar goed, ik ga dan weer door het lint (van binnen dan) als iemand kaarten zit te buigen, bijvoorbeeld bij het uitspelen ervan. :sick:
Ach zo hebben we allemaal onze tik.

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2013, 16:08 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 535
Woonplaats: Zeist
Bij Gaatske en mij thuis, zetten we altijd wel iets te eten op tafel. Dat kunnen M&M's zijn, dropjes, koekjes, nootjes, chips. Het valt eigenlijk wel reuze mee, met de vette vingers.

Drankjes, daar ben ik inmiddels wel wat voorzichtiger mee, aangezien ik zelf niet lange tijd geleden een glas appelsap omstootte, over Gingkopolis. Gelukkig kwamen de getroffen componenten er goed uit. Geen nieuwe versie hoeven te kopen.

Sindsdien drink ik zoveel mogelijk uit flesjes, met een dop erop. :lol:

Wanneer ik bij mensen op bezoek ben, en er mocht niets op tafel staan, dan is dat ook ok. Drinken tijdens spelen, vind ik belangrijker dan knabbelen, en dan zet ik de drank weg van het speelveld.

_________________
Ik haat spellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2013, 16:44 
8. Principato (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 1366
Woonplaats: Hellevoetsluis (NL)
Moppersmurf Maarten schreef:
Bij Gaatske en mij thuis, zetten we altijd wel iets te eten op tafel. Dat kunnen M&M's zijn, dropjes, koekjes, nootjes, chips. Het valt eigenlijk wel reuze mee, met de vette vingers.

Drankjes, daar ben ik inmiddels wel wat voorzichtiger mee, aangezien ik zelf niet lange tijd geleden een glas appelsap omstootte, over Gingkopolis. Gelukkig kwamen de getroffen componenten er goed uit. Geen nieuwe versie hoeven te kopen.

Sindsdien drink ik zoveel mogelijk uit flesjes, met een dop erop. :lol:

Wanneer ik bij mensen op bezoek ben, en er mocht niets op tafel staan, dan is dat ook ok. Drinken tijdens spelen, vind ik belangrijker dan knabbelen, en dan zet ik de drank weg van het speelveld.

Je houdt je idd netjes aan de regels, Maarten :clap: :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2013, 17:00 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Moppersmurf Maarten schreef:
Sindsdien drink ik zoveel mogelijk uit flesjes, met een dop erop. :lol:


Drinken zonder dop op de fles biedt meer kans op succes :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 28 mei 2013, 22:44 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6304
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
Dierik schreef:
Dat herken ik zeker. Ik zit som zelfs aan de vette chips dit tot grote ontzetting van een paar medespelers die vinden dat je dat niet kunt maken tijdens het spelen. Je zou per ongeluk een kaartje beetpakken met je vette handen. Ik heb daar zelf minder last van maar probeer uiteraard rekening te houden met mijn spelende medemens. :angel:

Thuis probeer ik chips en andere dingen die met de vingers gegeten worden te mijden. Indien toch, dan is een papieren servet een absolute verplichting. Spellen dienen om mee te spelen, niet als decor bij het eten.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 29 mei 2013, 09:10 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
BordspelManiaK schreef:
Spellenspijs

http://2.bp.blogspot.com/-G4BnJWqa0uk/U ... ers.jpgaak gewoon op de tast, wat ooit tot de anekdote leidde dat ik bijna een zandkleurig houten speelblokje in mijn mond stopte in plaats van de nabijgelegen koekjes.

Katrijn


Hoppa :D ik zou dan alle houten componenten in dezelfde soort bakjes doen als de nootjes of de knabbeltjes en zo ervoor zorgen dat dit vaker gebeurt :D hahaha, lachuh toch!?

Verder vind ik het maar raar wat jullie zeggen, ik eet altijd van een bord!!!? Heb laatst nog een medium rare biefstuk van mijn Agricola (spelers)bord gegeten. Gekke lui hier...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 mei 2013, 09:47 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2951
Woonplaats: Deerlijk
Bij ons komen op tafel: nootjes, kaasjes, salami, worteltjes, borreltomaatjes, olijven, snickers, mars, twix,... Verder ook wat water. Maar vooral zware bieren. Zonder kunnen we niet spelen.
In de club alleen frisdrank, bieren en snoepjes. Daar komt er nooit iets vettigs op tafel.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
23 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - BordspelManiaK  
 Feed - Onderwerp - BordspelManiaK: Spellenspijs  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

BordspelManiaK



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®