Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Trans Belgium
BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2013, 18:52 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 88
Hallo,

Ik heb mijn eerste spel ontworpen: Trans Belgium. Dit is een spel gebaseerd op Trans America.

Mijn verhaal:
Op een zaterdagavond, toen ik Trans America aan het spelen was, kwam ik op het idee om een Belgische versie te maken van Trans America: Trans Belgium.
Ik heb alles van het internet gehaald (de kaart, informatie over de rivieren en de Ardennen van België) en de rest met Microsoft Paint gemaakt (treinsporen, kaart van het internet aangepast).
Ik ben begonnen met ontwerpen op zaterdag 10-08-2013 ('s avonds), en op maandag 12-08-2013 was mijn spel af ('s middags).
Dinsdag hadden we het spel voor de eerste keer afgedrukt, maar dat was mislukt (treinsporen waren te klein). De volgende dag hebben we de kaart aangepast en afgedrukt, en toen was het wel gelukt!
Maar ik was het belangrijkste puntje vergeten op de kaart: de puntentelling. Dit heb ik onmiddellijk aangepast.
De voorbije dagen hebben we Trans Belgium met 2 spelers kunnen testen en we hadden een paar foutjes op de kaart ontdekt. Deze fouten heb ik ook onmiddellijk aangepast.

Ik hoop nu dat Trans Belgium foutloos is, anders mogen jullie dat melden bij de reacties.

Nu heb ik één vraagje: zouden jullie Trans Belgium willen testen a.u.b.? Ik heb het spel op dit moment alleen met twee spelers kunnen testen (het spel is gemaakt voor 2 tot 5 spelers).
Bedankt,
Fredje8

FAQ:
In welk formaat zijn de documenten? Welke bestanden zijn er in het zip bestand?
Ik heb twee documenten in het zip bestand gekopieerd: de kaart van Trans Belgium (in A4) en de stedenkaarten. Deze documenten zijn in PDF formaat (dit moet geopend worden met Adobe Reader).

Hoe moet ik Trans Belgium afdrukken?
Ik heb Trans Belgium in A4 afgedrukt, geplastificeerd en uitgeknipt.

LET OP! Het bestand Stedenkaarten.pdf moet dubbelzijdig afgedrukt worden!

Als jullie nog vragen hebben, mogen jullie ze gerust stellen :) .


Bijlagen:
Trans Belgium.zip [1.35 MiB]
130 keer gedownload
Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Trans Belgium
BerichtGeplaatst: za 17 aug 2013, 13:40 
Shai-Hulud
Avatar gebruiker

Berichten: 516
Woonplaats: Kaprijke
Oh ik was van plan zelf ook eens te proberen België te mappen maar ik zie dat er al iemand beter is in geslaagd, mooi ! :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Trans Belgium
BerichtGeplaatst: za 17 aug 2013, 14:54 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 88
Leto schreef:
Oh ik was van plan zelf ook eens te proberen België te mappen maar ik zie dat er al iemand beter is in geslaagd, mooi ! :D

Bedankt voor het compliment!
Ik zie dat jij de eerste bent die mijn zip bestand heeft gedownload. Bedankt voor je interesse!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Trans Belgium
BerichtGeplaatst: za 17 aug 2013, 15:07 
Shai-Hulud
Avatar gebruiker

Berichten: 516
Woonplaats: Kaprijke
Graag gedaan. Mijn printer werkt momenteel niet, iets mis met kleur, maar zodra het kan zal ik het zeker eens met enkele testen ;)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Doe het zelf  
 Feed - Onderwerp - Trans Belgium  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

Trans America



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®