Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




35 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 07 sep 2013, 17:14 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 101
Woonplaats: Leiden
Ik kom morgen met nog twee mensen ook weer eens wat proberen. Hoop maar dat jullie geen leuke spellen hebben, want ik heb nu echt geen plaats meer.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 07 sep 2013, 19:14 
Rooster Booster

Berichten: 93
Woonplaats: Den haag
;-)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2013, 20:33 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 625
Woonplaats: Delft
Een gezellig dagje in het zuiderpark, op een half uurtje lopen van station Moerwijk
Een gezellige zaal met goede prijzen voor zowel spellen als versnaperingen.
De dag begon met een leuke demo van Oddville bij Rocksgames. Met twee Paulen aan tafel, was het geen wonder dat er een Paul zou winnen.....

Daarna naar de tafels van Roll the dice voor een demo van Mascarade, speelde als een meer chaotische, meer uitgebreidere en leukere versie van Coup. Gekocht dus met de usurpert uitbreiding om mijn Spielbox uitbreiding te vergezellen.

Bij neinneinnein legenden van andor gedaan, alleen de trainingsmissie, maar toch.....
Mijn ding is t niet.

Nog een leuke demo gekregen van Ugo. Duidelijk een leuk spel, ik mis wel een leuke uitbreiding (draak!) om te voorkomen dat t eentonig wordt.

Kyra bedankt voor de organisatie. (Rest van d vrijwilligers natuurlijk ook)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013, 22:19 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
kezuskrijst schreef:
Een gezellig dagje in het zuiderpark, op een half uurtje lopen van station Moerwijk
Een gezellige zaal met goede prijzen voor zowel spellen als versnaperingen.
De dag begon met een leuke demo van Oddville bij Rocksgames. Met twee Paulen aan tafel, was het geen wonder dat er een Paul zou winnen.....

Daarna naar de tafels van Roll the dice voor een demo van Mascarade, speelde als een meer chaotische, meer uitgebreidere en leukere versie van Coup. Gekocht dus met de usurpert uitbreiding om mijn Spielbox uitbreiding te vergezellen.

Bij neinneinnein legenden van andor gedaan, alleen de trainingsmissie, maar toch.....
Mijn ding is t niet.

Nog een leuke demo gekregen van Ugo. Duidelijk een leuk spel, ik mis wel een leuke uitbreiding (draak!) om te voorkomen dat t eentonig wordt.

Kyra bedankt voor de organisatie. (Rest van d vrijwilligers natuurlijk ook)


Ik wilde hier net een verslagje gaan schrijven, maar ja lijkt mij overbodig. Behalve dat ik Kyra niet wil bedanken ;) hahaha. beetje stangen, kan goed he ;). Volgend jaar weer? lijkt me mooi als dezelfde locatie weer kan worden gereserveerd.

Het was allemaal tip top in orde en de beurs werd bezocht door een heel divers publiek, het was wel vreemd om een aantal dezelfde mensen te zien als de dag ervoor. Oh ja en Andor was zeker niet ons ding, alhoewel de geer en goor referentie erg mooi was!! hahahaha wel veel gelachen daar. Prachtig, bedankt voor de begeleiding kees.

Oh en Henk ik heb Ugo dus gespeeld :D, doe mij maar tichu ;) hahahahaha. Het was een leuk spel maar je kan niet rekenen doordat niet alle kaarten in het spel zitten, dat is toch wel jammer ;). Er zit wel leuke interactie in doordat je boertjes verzameld ook als je slagen verliest, en vooral de 0 kaart kwam prachtig tot uiting in 1 van de gewonnen slagen door een tegenspeelster.


Laatst bijgewerkt door 16 Feet Pauly op wo 11 sep 2013, 00:11, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013, 17:01 
Rooster Booster

Berichten: 93
Woonplaats: Den haag
Gelukkig! Jullie blij, ik blij... Het was een hectische maar mooie dag! En ik denk dat we ons plekje nu wel gevonden hebben, het was een prima lokatie ( met goeie soep)

Tot volgend jaar allemaal!

Kyra ( en alle andere vrijwilligers en demo-ers natuurlijk)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
35 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - Spellen aan Zee 2013 - nieuwigheden: Pandemie - Mascarade  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Tags

Mascerade, Pandemie, Spellen aan Zee



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®