Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 20 jul 2008, 15:03 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Het lijkt nog ver weg, maar de voorbereidingen voor het spellenspektakel 2008 (van 14-16 november in Zwolle) zijn al weer in volle gang. Ook dit jaar hoopt QWG met een mooie stand aanwezig te zijn op dit grootste spellenevenement van de Benelux. Libema (de beursorganisator) pakt dit jaar groots uit met naast het spellenspektakel ook een speelgoedbeurs en een modelbouwbeurs (voor één entreeprijs). Het door hen verwachte aantal bezoekers is dan ook 15.000 (5000 hoger dan het afgelopen jaar).

Uiteraard zijn er ook dit jaar weer enthousiaste en kundige demoërs nodig en omdat QWG dit jaar met een fors grotere stand komt zoekt QWG (naast de demoërs van het afgelopen jaar die bijna allemaal weer meedoen) voor elke dag nog een tiental demoërs.

Als je één of meer dagen mee wilt helpen met het verzorgen van de demo's kan je mij een pb sturen met de volgende informatie:

1) Op welke dagen zou je kunnen demoën?
2) Welke van de bestaande spellen van QWG beheers je op dit moment? Dit inclusief de nieuwe titels van dit jaar (Caylus Magna Carte, Chinatown, League of Six en Age of Empires III)

Uiteraard komen er in het najaar nog meer nieuwe spellen uit, informatie over deze spellen volgt nog. Ken je iemand in je omgeving die ook graag wat complexere spellen speelt en zin heeft om te demoën voor QWG dan mag je zijn/haar gegevens ook doorgeven.

Wil je eerst meer informatie dan mag je me uiteraard ook een berichtje sturen.

Ik hoop uiteraard op veel reacties ;-)

P.S.: Wellicht voor de duidelijkheid. Ik coördineer op vrijwillige basis de werving van demoërs voor beurzen in Nederland waar QWG actief :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 07 sep 2008, 18:51 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Ik ben blij hier namens QWG te kunnen melden dat QWG voldoende demors heeft gevonden. Iedereen die zich heeft opgegeven of anderen getipt heeft bedankt en tot op het spellenspektakel :D .


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - Demoërs gezocht voor QWG voor het Spellenspektakel 2008  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast


Tags

QWG Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®