Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





103 berichten | Pagina 7 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 20 jul 2008, 18:51 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6326
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
dominique schreef:
Als er nu één spel is waarvan een Nederlandse vertaling echt een zegen zou zijn is het "Tales Of The Arabian Nights". Dan hol ik bij verschijnen gelijk naar de winkel.


Wat voor een spel is 'Tales of the Arabian Nights'? Ik heb er nog niets over gehoord, en ook bgg maakt me niet wijzer.
Kan je ons er iets meer over vertellen?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 20 jul 2008, 21:10 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Bart schreef:
Wat voor een spel is 'Tales of the Arabian Nights'? Ik heb er nog niets over gehoord, en ook bgg maakt me niet wijzer.
Kan je ons er iets meer over vertellen?


We gaan wat off-topic :wink: , maar ik vond via BGN de volgende foto's:

Afbeelding

en

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008, 15:32 
www.rollthedice.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1792
Woonplaats: Geldrop
QWG Nieuwsbrief schreef:
***JAMBO vanaf 31 juli 2008 verkrijgbaar op de QWG verkooppunten***
Je hebt er lang op moeten wachten maar op 31 juli 2008 is het eindelijk zo ver: JAMBO is verkrijgbaar op onze verkooppunten in Nederland en Belgie. Volgende week worden de distributeurs beleverd die vervolgens de winkels weer van voorraad voorzien. Een complete lijst van onze QWG verkooppunten tref je op de website aan onder "Waar te koop?"We wensen jullie veel speelplezier met dit prachtige spel voor 2 personen.

***LEAGUE OF SIX expansie verwacht in september 2008***
De uitbreiding op League of Six verwachten we eind september in voorraad. Deze uitbreiding brengt nog meer strategie in het spel door de nieuwe tegels en spelregels, speelstukken voor een 6e speler en (als extra) mooie bonus-speelstukken voor het basisspel.

***DUCOSIM Beurs in Utrecht op 6 september 2008***
QWG Games zal aanwezig zijn op de Ducosim beurs in Utrecht op 6 september aanstaande met een aantal nieuwe spellen zodat je deze alvast kunt uitproberen. Jambo zal op deze beurs de meeste aandacht krijgen van onze demoers. Dus kom allen naar Utrecht om te kijken, te spelen en te kopen. Het beloofd een mooie dag te worden.

***SPELLENSPEKTAKEL in Zwolle op 14 t/m 16 november 2008***
Uiteraard zal QWG Games ook aanwezig zijn op het Spellenspektakel in Zwolle op 14, 15 en 16 november 2008. Binnenkort zal Libema (de organisator) verslag doen van de beurs met een vooraankondiging en details over de stands en de extra's van dit jaar. Details over onze stand maken we in de loop naar de beurs bekend.

***DEMOERS gevraagd voor het Spellenspektakel 2008***
Aangezien we een behoorlijk grotere stand hebben als vorig jaar zijn en omdat we een groot aantal nieuwe spellen gaan voorstellen op deze beurs, zoeken we nog naar liefhebbers die op 1 of meerdere dagen voor ons willen demoeen.Je reactie mag je sturen naar infO@whitegoblingames.nl. Zodra ons demoteam volledig is krijgt iedereen bericht in de vorm van een QWG/beursdraaiboek. Dus: lijkt het je leuk onderdeel te zijn van onze mooie stand in Zwolle dit jaar wacht niet en geef je vandaag nog op !

(c) 2008 QWG Games


Volgens mij is er bij het versturen iets mis gegaan, want ik had hem 4 keer in mijn mailbox zitten!

_________________
Groeten Pieter
www.rollthedice.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008, 17:07 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
syroit schreef:
Volgens mij is er bij het versturen iets mis gegaan, want ik had hem 4 keer in mijn mailbox zitten!


Er gaat daar inderdaad iets mis. Hoe komen ze op het idee om daar vooral Jambo te presenteren, terwijl ze dan een kostelijk nieuw meerpersoonsspel in huis hebben (Galaxy Trucker)? Vind ik een minder slimme zet op een beursdag.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008, 18:44 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Eh, nou, blijkbaar verwachten ze meer van Jambo dan van Galaxy Trucker. De vloek van de SF enzo...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008, 19:00 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
cymric schreef:
Eh, nou, blijkbaar verwachten ze meer van Jambo dan van Galaxy Trucker. De vloek van de SF enzo...


Dank voor deze extra reden voor de promotie van Galaxy Trucker. :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008, 19:29 
spellengek
Avatar gebruiker

Berichten: 1050
Woonplaats: Amersfoort
Kan het zijn dat het nog niet 100% zeker is of Galaxy Trucker de beurs zal halen?
Jambo is in ieder geval een uitstekend tweepersoonsspel, dus ik vind het niet raar dat ze die willen promoten.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008, 21:17 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Peter Hein schreef:
Kan het zijn dat het nog niet 100% zeker is of Galaxy Trucker de beurs zal halen?
Jambo is in ieder geval een uitstekend tweepersoonsspel, dus ik vind het niet raar dat ze die willen promoten.


GT is aangekondigd voor augustus. Het moet toch eens een keer gaan lukken met de releasedatum. :wink:

Er is uiteraard niets mis met de promotie van Jambo. Ik vermoed dat een spel als GT de presentatie op een beurs beter kan gebruiken. Dan maak je de eerste mensen lekker voor dit leuke (maar commercieel wellicht wat lastiger te slijten) spelsysteem, waarna de olievlek zijn werk kan doen in spelliefhebbersland. Jambo heeft al een aardige fan base en heeft dit vermoedelijk minder nodig.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008, 22:10 
https://www.instagra
Avatar gebruiker

Berichten: 1015
Woonplaats: Eemdijk
Dierik schreef:
Bart schreef:
Wat voor een spel is 'Tales of the Arabian Nights'? Ik heb er nog niets over gehoord, en ook bgg maakt me niet wijzer.
Kan je ons er iets meer over vertellen?


We gaan wat off-topic :wink: , maar ik vond via BGN de volgende foto's:

Afbeelding

en

Afbeelding


Wie is eigenlijk de tekenaar van deze foto's?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008, 22:39 
spellengek
Avatar gebruiker

Berichten: 1050
Woonplaats: Amersfoort
Erwin schreef:
Ik vermoed dat een spel als GT de presentatie op een beurs beter kan gebruiken. Dan maak je de eerste mensen lekker voor dit leuke (maar commercieel wellicht wat lastiger te slijten) spelsysteem, waarna de olievlek zijn werk kan doen in spelliefhebbersland.


Mee eens. Juist het Ducosimpubliek lijkt me wel te porren voor een SF-thema, dus zou promotie daar een goed idee zijn.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008, 13:11 
6. Stoom: Rails, Roem en Rijkdom (2009)

Berichten: 733
Woonplaats: rilland
Ik lees net op de site van QWGgames dat zij in oktober ook het legspel Lungarno uitgeven.

citaat:

QWG brengt LUNGARNO uit in een NL/FR versie Donderdag 25 September 2008



QWG brengt rond de beurzen in Essen en Zwolle het tegel-legspel LUNGARNO uit in een NL/FR versie.

Het spel zal in Essen te koop zijn in de stand van de Italiaanse uitgever Red Glove.
In Zwolle zal het spel te koop zijn in de winkel in de QWG stand.

Hieronder tref je een link aan naar een duitse website waar de italiaanse auteur Michele Mura wat uitlegt over het spel en de specifieke kenmerken van het spel uit de doeken doet. Hij vertelt hier onder andere dat het spel heel eenvoudig te lere is (binnen 5 minuten) maar heel moeilijk te overwinnen is. De geluksfactor bij soortgelijke legspellen heeft hij omzeild door de (tegel)informatie zichtbaar en kostbaar te maken.

http://www.reich-der-spiele.de/specials ... o-Mura.php


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep 2008, 21:39 
4. Ghost Stories (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Damn, en ik heb al een achterstand in de aanschaf van QWG's toptitels!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2008, 17:03 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 361
Woonplaats: Utrecht
Galaxy Trucker is binnen ! Vrijdag 3 Oktober 2008

Ons ruimtebordspel GALAXY TRUCKER is in onze magazijnen gearriveerd. We zijn afgelopen week begonnen met het uitleveren aan onze distributeurs in Nederland en Belgie.

De QWG versie verschijnt in een nederlands/franse editie en is op tal van gebieden verbeterd ten opzichte van de eerste editie die door CGE is uitgegeven op Spiel 2007.

_________________
Een 7 is een GOED cijfer voor een spel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
103 berichten | Pagina 7 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - QWG in 2008  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

QWG Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®