Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.



99 berichten | Pagina 5 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: do 20 maart 2014, 19:51 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Sjtollie schreef:
als ik heel eerlijk ben vind ik jullie manier van reclame maken storend.

Ik begrijp heel goed dat jullie geen webwinkel zijn en daarom graag mensen naar je winkel willen trekken, goed idee! Echter geven jullie steeds heel summiere informatie wat betreft de koopjes die daadwerkelijk aanwezig zijn. Ik heb inmiddels 2 keer een bezoek gebracht aan jullie winkel en was destijds teleurgesteld in wat ik aan koopjes zag (is alweer een goed halfjaar geleden). Heb je koopjes, geef dan aub gewoon aan wat deze koopjes zijn!

Op die manier kan iemand goed geïnformeerd een bezoek brengen aan jullie winkel en heeft hij/zij enig idee van wat ze aantreffen. Ik weet dat het voor een 'brick and mortar' winkel moeilijk is om te concurreren met het webwinkelgeweld, maar duidelijkheid is toch wel erg belangrijk.

Ik hoop dat jullie iets met dit commentaar kunnen, ik ben er van overtuigd dat dit voor de (potentiële) klant een stuk prettiger is.

mvg,

Danny
Mee eens. Misschien een aardige manier van reclame maken voor mensen die in de buurt wonen. Maar ik woon bij Rotterdam. Als jullie mij vertellen dat jullie een aantal goede koopjes hebben (en dus welke) dan kan ik bepalen of ik het waard vind om ervoor naar jullie winkel te rijden. Zonder die info ga ik die gok niet nemen.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: do 20 maart 2014, 20:37 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Duikertje schreef:
Sjtollie schreef:
als ik heel eerlijk ben vind ik jullie manier van reclame maken storend.

Ik begrijp heel goed dat jullie geen webwinkel zijn en daarom graag mensen naar je winkel willen trekken, goed idee! Echter geven jullie steeds heel summiere informatie wat betreft de koopjes die daadwerkelijk aanwezig zijn. Ik heb inmiddels 2 keer een bezoek gebracht aan jullie winkel en was destijds teleurgesteld in wat ik aan koopjes zag (is alweer een goed halfjaar geleden). Heb je koopjes, geef dan aub gewoon aan wat deze koopjes zijn!

Op die manier kan iemand goed geïnformeerd een bezoek brengen aan jullie winkel en heeft hij/zij enig idee van wat ze aantreffen. Ik weet dat het voor een 'brick and mortar' winkel moeilijk is om te concurreren met het webwinkelgeweld, maar duidelijkheid is toch wel erg belangrijk.

Ik hoop dat jullie iets met dit commentaar kunnen, ik ben er van overtuigd dat dit voor de (potentiële) klant een stuk prettiger is.

mvg,

Danny
Mee eens. Misschien een aardige manier van reclame maken voor mensen die in de buurt wonen. Maar ik woon bij Rotterdam. Als jullie mij vertellen dat jullie een aantal goede koopjes hebben (en dus welke) dan kan ik bepalen of ik het waard vind om ervoor naar jullie winkel te rijden. Zonder die info ga ik die gok niet nemen.


Voor mij hetzelfde; woon een eind weg dus ook nog nooit bij jullie geweest. Bij het op de hoogte zijn van de aanbiedingen, kan ik beslissen of ik een keer langskom :)!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: do 20 maart 2014, 22:27 
Gamer-geek
Avatar gebruiker

Berichten: 430
Woonplaats: Roermond, NL
inmiddels heb ik van de heren Van Oberon een bericht mogen ontvangen met hun reactie op mijn allerminst slecht bedoelde post. Ik wil de rest van het forum dit bericht niet onthouden, vandaar dat ik het even rechtstreeks vanuit mijn inbox kopieer.

Citaat:
n antwoord op je post in onze thread 'Oberonn'
Bedankt voor je input.

Vooreerst een misverstand uit de wereld helpen: het is NIET moeilijk concurreren met het webwinkelgeweld. We halen met deze voor ons voltijdse activiteit een leefbaar inkomen uit de onderneming, en dat op een aangename wijze met een heleboel tevreden vaste klanten.

Anderzijds leven we, en dat met de glimlach, in het besef dat we niet voor alle types klanten goed kunnen doen. Dat is ook niet ons doel. 'de' klant bestaat niet.

De interpretatie dat we bewust geen info geven is fout.
De laatste keer zijn er zeer veel titels in promo bijgekomen.
*het is simpelweg te veel om hier te zitten intikken voor vaak maar 1 exemplaar
*we stellen teleur door het hier te zetten, er maar 1 exemplaar van te hebben en dan merkt men dat het er niet meer is bij een bezoek en is men teleurgesteld. Daarom zetten we ze niet online.
*Gewoon geen zin in constant lijstjes/prijsjes up te daten, noch de tijd er voor

Dus, we kunnen zeker wat met je commentaar.
We leggen 'm respectvol naast ons neer en wensen je veel geluk bij aankopen en hobbyplezier via andere kanalen met de volgende tip: 'lees dan onze promoties niet meer'.

mvg,

Arjaan
Oberonn


ik kan me best vinden in grote delen van dit bericht, daarom vind ik het zo vreemd dat deze reactie niet gewoon gepost kon worden. 1 ding stuit me echter enorm voor de borst. * gewoon geen zin in constant lijstjes/prijsjes up te daten, noch de tijd er voor.
Het achterhouden van, naar mijn mening, interessante informatie voor potentiële klanten op zo'n manier wegwuiven vind ik echt niet kunnen.

Ik wens Oberonn het allerbeste, voor mij is het de trip niet (meer) waard.

mvg,

Danny

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: do 20 maart 2014, 22:44 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
In deze kan ik de beide kanten goed begrijpen. Het is vrij logisch dat iemand die pakweg een uur rijden van Hasselt niet zo maar even de wagen pakt om eens te kijken wat de promo's zijn maar langs de andere kant is het volgens mij ook niet haalbaar om alle promo's hier even te vermelden met het juiste aantal en prijs. Dat zou dus betekenen dat elke keer als er iemand ginder een spel mee neemt de lijst hier onmiddellijk aangepast zou moeten worden en dat lijkt me nogal onmogelijk. Stel dat je ginder aankomt en speciaal voor dat ene spel (of meerdere) bent gereden en dat ligt er dan plots niet meer :o
Oberonn is inderdaad een vrij drukke zaak met ook een groot 'Magic' publiek waar bijna continue volk zit te spelen en die ook nog eens van drank moeten voorzien worden dus dat de tijd hun daar ontbeert kan ik best wel begrijpen.

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: vr 21 maart 2014, 00:31 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
dirk schreef:
In deze kan ik de beide kanten goed begrijpen. Het is vrij logisch dat iemand die pakweg een uur rijden van Hasselt niet zo maar even de wagen pakt om eens te kijken wat de promo's zijn maar langs de andere kant is het volgens mij ook niet haalbaar om alle promo's hier even te vermelden met het juiste aantal en prijs. Dat zou dus betekenen dat elke keer als er iemand ginder een spel mee neemt de lijst hier onmiddellijk aangepast zou moeten worden en dat lijkt me nogal onmogelijk. Stel dat je ginder aankomt en speciaal voor dat ene spel (of meerdere) bent gereden en dat ligt er dan plots niet meer :o
Oberonn is inderdaad een vrij drukke zaak met ook een groot 'Magic' publiek waar bijna continue volk zit te spelen en die ook nog eens van drank moeten voorzien worden dus dat de tijd hun daar ontbeert kan ik best wel begrijpen.

Ik hoef ook niet alle koopjes te weten, zeker niet waar maar 1 exemplaar van is. Maar geef dan wat voorbeelden van artikelen waar er nog wat van liggen. Uiteraard met op=op erbij. Maar dan heb ik in elk geval een IDEE van wat hun idee van koopjes is. Ik zie de laatste tijd te vaak in webwinkels 'koopjes' die een stuk goedkoper zijn buiten aanbiedingen om in andere webwinkels.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: vr 21 maart 2014, 21:01 
Winkelier

Berichten: 144
Woonplaats: Hasselt
Herhaling van het geposte:
We doen een uitverkoop op:
Quined White Goblin
Phalanx Games

-75% aan de kassa op de reeds aanlokkelijke outletprijzen. :wave:

OPGELET!
reservatie niet mogelijk!
Langskomen = zien wat er is... &
kopen = hebben !

:thumbup:

voorbeelden:
Lungarno: outletprice: €9,95, daarop nog eens -75%, dus minder dan 3 euro!
Tinners Trail: outletprice: €9,95, daarop nog eens -75%
Taj Mahal: outletprice €24,95, daarop nog eens -75%
Fantasy Warriors: €4,95 daarop nog eens -75%
Anasazi of Borgia: €5,95, daarop nog eens -75%
etc.

_________________
Oberonn
LARP- & Gamesstore
Kempische Steenweg 27
Hasselt - België
http://www.oberonn.be
brick-&-mortar-store, geen verzending!
Steeds koopjes in de winkel!
LARP, Miniaturen, Collectible Cardgames, Roleplaying games & Boardgames


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: vr 21 maart 2014, 21:39 
Winkelier

Berichten: 144
Woonplaats: Hasselt
Nog wat informatie:
wat voorbeelden van dingen in de koopjeshoek:
Egelrace (UG) €20,-, daarop nog -50% aan de kassa
Brillance (Intrafin) €34,95, daarop nog -50% aan de kassa
Formula Dé NL (Top Licence) : €39,95, daarop nog eens -50% aan de kassa
Darjeeling (Rio Grande Games): €14,95
BattleLore (Days of Wonder) 1st edition, 'international' version (franse doos, english components): €79,95 daarop -50% aan de kassa.

_________________
Oberonn
LARP- & Gamesstore
Kempische Steenweg 27
Hasselt - België
http://www.oberonn.be
brick-&-mortar-store, geen verzending!
Steeds koopjes in de winkel!
LARP, Miniaturen, Collectible Cardgames, Roleplaying games & Boardgames


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: vr 21 maart 2014, 22:15 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Bedankt voor de voorbeelden! :thumbup:

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: za 22 maart 2014, 02:01 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Top :thumbup:

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: za 22 maart 2014, 09:34 
Gamer-geek
Avatar gebruiker

Berichten: 430
Woonplaats: Roermond, NL
kijk, en zo hoort het!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: za 22 maart 2014, 10:01 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Complimenten voor de voorbeelden, houden zo :thumbup:!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: za 22 maart 2014, 11:59 
Winkelier

Berichten: 144
Woonplaats: Hasselt
:angel:

Meer Oberonn Promoties dan:
opgelet! voor alles OP = OP!

WHITE GOBLIN GAMES
(1) K2 €32,95... nu tijdelijk met gratis uitbreiding 'Board Peak' (nog 5 sets in voorraad op ogenblik van deze post), de snelsten krijgen er zelfs een mini-uitbreiding daar nog boven op
(2)Pyramidion €39,95 -50%
(3)Rattus Africanus 24,95 -50%
(4)Saqqara 44,95 -50%
(5)Rattus Cartus 29,95 -50%
(6)Expedition Congo River 27,5 -50%
(7) Star Wars Kaartspel NEDERLANDS: 1 deluxe expansion + 6 force expansions pakket €34,95
(8) nog andere WGG spellen aan -50%, maar te kleine aantallen om te vermelden 8)

PS GAMES
ruime voorraden hier!
(1)Ostia NL €4,95
(2)Tempus NL €5,-
(3)Het Spel der Torens NL €5,-
(4)Fiji NL €5,-
(5)Frank's Ark NL €9,95
(6)De Legendes van Camelot €9,95
(7) Sla je Slag(room) NL €9,95

999 GAMES
(1) Burger's Zoo €14,95
(2) Horus €9,95
(3) Magelaen €9,95
(4) Carcassonne mini uitbreiding 'De Vliegtuigen' €1,-
(5) Carcassonne mini uitbreiding 'Nieuwsberichten' €1,-
...
(6)Nog veel meer, maar onze tijd voor vandaag om promoties online te zetten is alweer op! eerste klanten stromen binnen!

_________________
Oberonn
LARP- & Gamesstore
Kempische Steenweg 27
Hasselt - België
http://www.oberonn.be
brick-&-mortar-store, geen verzending!
Steeds koopjes in de winkel!
LARP, Miniaturen, Collectible Cardgames, Roleplaying games & Boardgames


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: za 22 maart 2014, 12:20 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 688
Woonplaats: Gent
Ook al is Oberonn iets te ver en zal ik veel te veel koopjes moeten inslaan om het verschil eruit te halen, dit is wel een voorbeeld van hoe het moet. Luisteren naar de (potentiële) consumenten en erop inspelen :thumbup: !


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: za 22 maart 2014, 12:48 
Winkelier

Berichten: 144
Woonplaats: Hasselt
Nog even tussendoor enkele toevoegingen:

White Goblin Games:
niet aangegeven in de winkel, maar je krijgt ze wel:
Revolver aankopen, pak bijhorende sleeves gratis!
Revolver 2 aankopen, pak bijhorende sleeves gratis!
OP=OP (ruime voorraad op moment van deze post)

Eureka (denk)puzzles:
'3 halen, 2 betalen' op dit ganse gamma:
bij gelijktijdige aanschaf van 3 producten uit het gamma Eureka is het goedkoopste gratis.
Voorbeelden van Prijzen:
Cast Puzzle €12,5
Racing Puzzle €2,99
Bamboo Puzzle €3,50
Bon Voyage Puzzle €3,99
Actie geldig tot en met zaterdag 3 mei
Ruime voorraad beschikbaar

Think Fun spellen:
'3 halen, 2 betalen' op dit ganse gamma:
bij gelijktijdige aanschaf van 3 producten uit het gamma Think Fun is het goedkoopste gratis.
Voorbeelden van Prijzen:
Rush Hour €24,95
Rush Hour Expansion €4,95
Hoppers €14,95
Solitaire Chess €19,95
Chocolat Fix €19,95
Lazer Maze €29,95
Turnstile €19,95
Tilt €19,95
Actie geldig tot en met zaterdag 3 mei
Beperkte voorraad beschikbaar, Op=Op

_________________
Oberonn
LARP- & Gamesstore
Kempische Steenweg 27
Hasselt - België
http://www.oberonn.be
brick-&-mortar-store, geen verzending!
Steeds koopjes in de winkel!
LARP, Miniaturen, Collectible Cardgames, Roleplaying games & Boardgames


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Oberonn, Hasselt
BerichtGeplaatst: za 22 maart 2014, 20:16 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
Klant is koning
Vox Populi

In ieder geval bedankt Oberonn!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
99 berichten | Pagina 5 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Winkelstraat  
 Feed - Onderwerp - Oberonn, Hasselt  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®