Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




37 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 25 maart 2014, 13:16 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2951
Woonplaats: Deerlijk
Erwin schreef:
Piet schreef:
Je hebt het mooiste voor het laatste gehouden. Climax van de dag, dus.


Het wordt tijd dat jij en je vrouw weer eens gaan fietsen in Amersfoort en omstreken. :wink:

Ik weet nog wel ergens een speeltafel & een medespeler met de juiste soort lekkere dorst.


Wellicht moeten we dit jaar eens Koningsdag proberen. Na positieve ervaring met Koninginnedag kan dat een mogelijkheid zijn.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 25 maart 2014, 19:13 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 436
Woonplaats: Leuven (BE)
syroit schreef:
kimm schreef:
Na al dat rondkuieren zijn we beland op de stand van 999 games waar we Tzolkin gespeeld hebben.

Vreemd dat ze bij 999 en spel van The Games Master hadden liggen :o


Oh amai misser van formaat . ik bedoelde de Game master maar pende wat anders neer.
Ik zal het maar wijten aan het wel zeer vermoeiende weekend! :)

_________________
http://www.depittigepion.be/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 26 maart 2014, 12:19 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 102
Woonplaats: Bree (Limburg BE)
Zuiderspel was mijn eerste spellenbeurs en ik was meer dan aangenaam verrast.
Als je goed rondkeek kon je hier en daar een paar leuke koopjes doen en ik heb met plezier wat spelletjes kunnen testen. De sfeer zat er goed in. Ik vond het echt leuk om mensen tegen te komen die dezelfde hobby/passie delen als ik. Ik kan er, met mijn nieuwe aankopen, weer even tegenaan, maar mijn vrienden en ik hebben al afgesproken dat het Zuiderspel vanaf nu een jaarlijkse afspraak zal worden :wink:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 26 maart 2014, 17:49 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 124
Woonplaats: Eindhoven
"Zuiderspel kan vooruit in Koningshof"
Mooi artikel in het Eindhovens dagblad!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 maart 2014, 21:03 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 124
Woonplaats: Wetteren
WTULTC schreef:
Ik schoof aan bij Brugge. Naar dit spel was ik al een tijdje benieuwd. Het zou uurtje duren volgens de doos maar mede door de goede uitleg van Robér en mijn gezellig medespelers (Stofke en zijn vriendin, bekend van zijn spellensamenvattingen) duurde het inclusief uitleg nog geen uur. Ondanks dat ik nipt van Stofke (proficiat nog, niet alleen met je overwinning! :wink: ) verloor was het een erg leuk spel om te spelen gezien de speelduur en dat het toch de nodige keuzemomenten had.

Ik en mijn vriendin zaten aan tafel met jou, niet Stofke :D ! Het was inderdaad een leuk potje Brugge met een spannende puntentelling! Brugge heeft een uitstekend mechanisme maar het is niet uitzonderlijk. Het thema is, zoals bij zoveel spellen, er wat bijgekletst. In de namiddag speelden we nog Qwixx (niet slecht) en Lewis & Clark (heavy stuff in het begin). De nieuwe locatie van Zuiderspel vind ik een schot in de roos. Wat een prachtig, gezellig gebouw! Een dikke proficiat aan alle medewerkers/vrijwilligers. Bedankt om ons een fijne dag te bezorgen :clap:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 26 maart 2014, 23:03 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 145
Woonplaats: Tilburg
In 2011 was Zuiderspel de eerste spellenbeurs waar ik me begaf.
Gelukkig heb ik hier eind 2013 een mooi vervolg aan kunnen geven door ook het Spellenspektakel en Spel aan dit beginnende lijstje toe te voegen.
Nu, begin 2014 was Zuiderspel wederom aan de beurt.
De locatie was een stuk groter dan de vorige, de akoestiek prima en één dag eigenlijk te kort. ;)
Met vier spellen heb ik mogen kennismaken: Bruxelles, Lancaster, Terra Mystica en Kingdom builder.
Voor een bijzonder aantrekkelijke prijs heb ik het spel Cuba aan mijn collectie kunnen toevoegen. Verder qua aankopen mezelf gedragen aangezien er nog spellen van de vorige beurzen gespeeld moeten worden. ;)
Verder nog een paar bekenden gezien en gesproken en een erg leuke dag gehad. :)
Vanaf hier dan ook dank voor de organisatie en de speluitleg.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 27 maart 2014, 01:12 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Klavertje4 schreef:
In 2011 was Zuiderspel de eerste spellenbeurs waar ik me begaf.


Dat was voor mij ook het geval. Vet cool, en daardoor zal zuiderspel altijd het jubileum zijn om aan te geven dat ik toen ben "begonnen" met de bordspelhobby. jongens wat vliegt de tijd. "begonnen" omdat ik natuurlijk daarvoor ook al wel een een bordspel speelde maar mij lang niet zo intensief verdiepte in alles bordspel als vanaf dat punt.

Thanks zuiderspel!? :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
37 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Zuiderspel  
 Feed - Onderwerp - Zuiderspel 2014 - 23 maart - De ervaringen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®