Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





18 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 13 mei 2014, 21:40 
4. Lancaster (2011)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
@wennepen en dominique:

Op jullie voorspraak heb ik al Castaways aangeschaft (een maat ging naar de VS op vakantie en daar heeft ie hem voor $30 voor me opgepikt :clap: ) omdat jullie die allebei leuker vonden dan Robinson (meen me zelfs te kunnen herinneren dat wennepen direct na het spelen van Castaways Robinson verkocht...). Zal mn te maken hebben met de soepelere spelmechanismen? Ik lees in reviews bij allebei opmerkingen over de vele regeltjes... Op BGG zijn vooral de Amerikanen toch vooral te spreken over Robinson. Ikzelf heb Castaways nog niet geprobeerd en dat zal ook wel tot de wintermaanden duren voordat ik me hierin ga verdiepen (er ligt nog zo veel op de plank) maar mij lijkt het een unieke ervaring!

Overigens: Op BGG wordt toch vooral gesuggereerd om hem als coöp te spelen. Wat vinden jullie? Toch als semi-coöp? Want als dat goed werkt krijg ik hem in onze groep sneller op tafel! Misschien zelfs deze zomer al...


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 16 mei 2014, 17:40 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Semi-coop geeft een leuke twist! Steeds afwegen wanneer je voor de groep gaat en wanneer je voor weer een dagboekfiche gaat... Wij zijn zelf meer van de coop, maar kunnen de semi-coop mode zeker waarderen. Leuk dat je 'm hebt aangeschaft en dan ook nog eens voor zo'n prijs!! Veel speelplezier ermee, ik hoop zsm ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 16 mei 2014, 18:02 
Hazelnoot Ridder

Berichten: 631
Woonplaats: Diest (België)
wennepen schreef:
Semi-coop geeft een leuke twist! Steeds afwegen wanneer je voor de groep gaat en wanneer je voor weer een dagboekfiche gaat... Wij zijn zelf meer van de coop, maar kunnen de semi-coop mode zeker waarderen. Leuk dat je 'm hebt aangeschaft en dan ook nog eens voor zo'n prijs!! Veel speelplezier ermee, ik hoop zsm ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ik sluit me hier helemaal bij aan!

_________________
https://detafelplakt.com/


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
18 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Solo  
 Feed - Onderwerp - Robinson Crusoe of Mage Knight voor solo.  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Mage Knight, Robinson Crusoe, solo



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®