Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 05 nov 2014, 17:11 
Generalist
Avatar gebruiker

Berichten: 3718
Woonplaats: Amersfoort
Uitleg & Review van het spel "World of Tanks - Rush", uitgegeven door Hobby World, door Nox' Spellenzolder.
Vragen, opmerkingen of verzoekjes, mail mij gerust.
1-5 Spelers
30-60 Minuten Speeltijd

* Wat zit er in de doos? - 00:50
* Opzetten v/h Spel - 01:48
* Speluitleg - 03:26
* Review - 15:17

_________________
Bezoek ook mijn Website


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 05 nov 2014, 19:34 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Bij dit filmpje toch wat opbouwende kritiek.
Kan je aub een microotje gebruiken als je niet in de richitng van de camera spreekt?
Soms heb je moeite met het te horen en draai je naar de camera en dan moet het volume direct heel wat lager.

Voor het spel zelf. Ik speelde het op Spiel op de stand van de uitgever en ik heb het toch heel wat anders gespeeld.

We hadden 3 "voorposten" (die kaarten met de ventjes en de kijker) en ook nog een CP.
Ik meen me te herinneren dat we mochten aankopen doen tot ons geld op was en ik durf al helamaal niet meer zeggen dat we de gekochte kaart op de trekstapel dumpten. Net als bj Dominion ging alles de aflegstapel in. Van een "geluksloop" was er dus geen sprake.
Er was ok nog iets "anders" met die heavy tanks maar dat weet ik al helemaal niet meer. Het was mijn 1ste keer dat ik dit speelde en je ziet zoveel op Spiel

Na dit te hebben gespeeld heb ik het me zelf aangeschaft. Ik heb wel nog niet de kans gehad om het te spelen want ik wil dit spel als cadeautje geven aan de kinderen.

Nu ben ik toch echt curieus....

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 07 nov 2014, 14:06 
Generalist
Avatar gebruiker

Berichten: 3718
Woonplaats: Amersfoort
Hoi Joverowa,

Het kan heel goed zijn, dat dat de aangepaste regels zijn vanuit de uitbreiding. Ik heb de eerste editie en zoals ik de regels in het filmpje uitleg. Zo staan de regels beschreven in het spelregelboek.
Je kunt ook wel meerdere aankopen doen, maar dan moet je speciale eigenschappen gebruiken. En er staat heel specifiek dat een gekochte kaart bovenop de trekstapel gaat. Maar nogmaals, ik heb de vertaalde regels van de 1e editie. Ik ga eens kijken wat BGG hier ondertussen over heeft te zeggen.

En ik zal proberen een mic te gebruiken tijdens het filmen van het spel, maar dat is zoveel extra werk. Hopelijk kan ik binnen afzienbare tijd een zwaardere jongen kopen, waar ik een externe mic op kan aansluiten.

_________________
Bezoek ook mijn Website


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 22 nov 2014, 21:30 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Ik laat ook nog wel iets weten zodra ik het spel heb uitgepakt en hier eens heb gespeeld. Het zou me idd niet verbazen dat ze op Spiel er een regel van de uitbreiding hebben tussen gestoken!

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2014, 21:26 
Generalist
Avatar gebruiker

Berichten: 3718
Woonplaats: Amersfoort
Joverowa schreef:
Ik laat ook nog wel iets weten zodra ik het spel heb uitgepakt en hier eens heb gespeeld. Het zou me idd niet verbazen dat ze op Spiel er een regel van de uitbreiding hebben tussen gestoken!

Dat verwacht ik ook niet. Het zal zeer waarschijnlijk aan een slechte/ongelukkige vertaling liggen.

_________________
Bezoek ook mijn Website


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Videoreviews en speluitleg  
 Feed - Onderwerp - Nox' Spellenzolder - World of Tanks "Rush"  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Tags

World of Tanks - Rush



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®