Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





53 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 05 nov 2011, 03:50 
Uno

Berichten: 1
.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 05 nov 2011, 15:48 
Fabrieksmanager

Berichten: 832
Woonplaats: Rosmalen
Mmmm schreef:
.


Korte eerste reactie. Je zet er meteen al een punt achter???

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 05 nov 2011, 18:29 
Uitgever

Berichten: 226
Woonplaats: Maastricht
P.T. schreef:
Ik las dit op twitter:
Citaat:
Bergsala Enigma Benelux B.V. heeft de activa en bedrijfsactiviteiten van PS-Games officieel overgenomen met goedkeuring van de rechter.


Citaat:
Vanaf volgende week is Bergsala actief in het oude PS games pand en bereikbaar op het oude PS nummer met de oude PS games voorraad. Succes!

Toen ik tijdens die dagen belde over mijn geleverde spellen en rekening, kreeg ik te horen dat de hele voorraad door de curator was weggehaald en ze opnieuw moesten beginnen. Daarop heb ik meteen de curator gebeld, die vertelde dat de hele voorraad door Bergsala is overgenomen en niets is weggehaald. Ik heb later nog een paar keer gebeld, om Frank Tibosch om uitleg te vragen, maar meestal is hij op vakantie ... heeft nooit teruggebeld. Dat is de oude en nieuwe eigenaar. In een brief van PS-Games van minder dan 2 jaar terug stond dat hij zich niet meer met de financiele kant bezig houdt. Een paar dagen voor het faillisement is een grote levering spellen uit buitenland gekomen, is ook niet betaald. Ik heb daar gevraagd wie van PS-Games dat geregeld had ... : Frank Tibosch. Dan faillisement aanvragen en onder andere naam doorgaan zonder rekeningen te betalen. Niets laten horen aan gedupeerden. Smerig zaakje. Geen zaken meer doen met zulke mensen lijkt mij. Maar veel winkeliers weten natuurlijk niet hoe het zit ... zo dus.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 05 nov 2011, 18:39 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Cwali schreef:
Toen ik tijdens die dagen belde over mijn geleverde spellen en rekening, kreeg ik te horen dat de hele voorraad door de curator was weggehaald en ze opnieuw moesten beginnen. Daarop heb ik meteen de curator gebeld, die vertelde dat de hele voorraad door Bergsala is overgenomen en niets is weggehaald. Ik heb later nog een paar keer gebeld, om Frank Tibosch om uitleg te vragen, maar meestal is hij op vakantie ... heeft nooit teruggebeld. Dat is de oude en nieuwe eigenaar. In een brief van PS-Games van minder dan 2 jaar terug stond dat hij zich niet meer met de financiele kant bezig houdt. Een paar dagen voor het faillisement is een grote levering spellen uit buitenland gekomen, is ook niet betaald. Ik heb daar gevraagd wie van PS-Games dat geregeld had ... : Frank Tibosch. Dan faillisement aanvragen en onder andere naam doorgaan zonder rekeningen te betalen. Niets laten horen aan gedupeerden. Smerig zaakje. Geen zaken meer doen met zulke mensen lijkt mij. Maar veel winkeliers weten natuurlijk niet hoe het zit ... zo dus.


Ik heb uiteraard geen kennis van deze recente feiten en omstandigheden, maar dit plaatje sluit aan op mijn in het verleden gevormde beeld van deze meneer.

Vervelend voor je.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 06 nov 2011, 10:15 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
Cwali schreef:
P.T. schreef:
Ik las dit op twitter:
Citaat:
Bergsala Enigma Benelux B.V. heeft de activa en bedrijfsactiviteiten van PS-Games officieel overgenomen met goedkeuring van de rechter.


Citaat:
Vanaf volgende week is Bergsala actief in het oude PS games pand en bereikbaar op het oude PS nummer met de oude PS games voorraad. Succes!

Toen ik tijdens die dagen belde over mijn geleverde spellen en rekening, kreeg ik te horen dat de hele voorraad door de curator was weggehaald en ze opnieuw moesten beginnen. Daarop heb ik meteen de curator gebeld, die vertelde dat de hele voorraad door Bergsala is overgenomen en niets is weggehaald. Ik heb later nog een paar keer gebeld, om Frank Tibosch om uitleg te vragen, maar meestal is hij op vakantie ... heeft nooit teruggebeld. Dat is de oude en nieuwe eigenaar. In een brief van PS-Games van minder dan 2 jaar terug stond dat hij zich niet meer met de financiele kant bezig houdt. Een paar dagen voor het faillisement is een grote levering spellen uit buitenland gekomen, is ook niet betaald. Ik heb daar gevraagd wie van PS-Games dat geregeld had ... : Frank Tibosch. Dan faillisement aanvragen en onder andere naam doorgaan zonder rekeningen te betalen. Niets laten horen aan gedupeerden. Smerig zaakje. Geen zaken meer doen met zulke mensen lijkt mij. Maar veel winkeliers weten natuurlijk niet hoe het zit ... zo dus.


Ik durf hopen voor jou dat het geen hele grote openstaande rekeningen waren.
Zeer vervelend, inderdaad.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 29 nov 2014, 09:24 
Uno

Berichten: 1
Kan CWALI kontakt met mij opnemen? Ben faillisement PS games aan het onderzoeken.
Tel.: 06 34 83 79 29


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 29 nov 2014, 10:06 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 23
Woonplaats: Tielt
JER schreef:
Kan CWALI kontakt met mij opnemen? Ben faillisement PS games aan het onderzoeken.
Tel.: 06 34 83 79 29



Beste,


u kan het profiel van CWALI bekijken, en daarin kun je hem:
- Een Prive berichtje sturen
- Een e-mail sturen (via dit Forum)
- Zijn website bezoeken ( http://www.cwali.nl/

De mailfunctie op de website lijkt wel niet te werken. Dus ik denk dat de makkelijkste manier van bereiken via een privebericht of via de e-mail zal zijn.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 01 dec 2014, 16:07 
www.rollthedice.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1792
Woonplaats: Geldrop
info@cwali. nl

_________________
Groeten Pieter
www.rollthedice.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
53 berichten | Pagina 4 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Uitgevers  
 Feed - Onderwerp - Spellendistributeur PS-Games failliet  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®