Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 25 dec 2014, 01:20 
Joker

Berichten: 5
Woonplaats: Rotterdam
Op 21 februari organiseert spellenvereniging Kapido voor de achtste keer het Catan Clan Toernooi.

Omdat ik van Kapido zelf nog geen aankondiging op bordspelmania van dit leuke toernooi tegen kom, ben ik als meervoudig deelnemer van vorige edities zo vrij om een beetje reclame voor ze te maken. Omdat het gewoon het leukste Catan Toernooi is dat ik ken (en ik heb aardig wat verschillende toernooien gespeeld :)

Het principe:

- Je speelt met een team van vier spelers. Ieder teamlid speelt vier partijen. Na afloop worden de vier resultaten van de vier teamleden (zestien in totaal dus) bij elkaar opgeteld. Het beste team wint.
- Twee keer basisspel, twee keer steden en ridders

Mijn ervaring: de sfeer is gemoedelijk, deelnemers spelen uiteraard om graag te winnen maar voor de minder ervaren spelers is er ook ruimte om prettig het spel aan te gaan. Organisatoren Nico en Hendrik (en overige Kapido-ers) maken er elk jaar weer een mooi evenement van met prachtige prijzen voor alle deelnemers. De meeste deelnemers komen uit Vlaanderen (zelf speel ik in een Nederlands-Vlaams team), maar er zijn ook meestal meerdere Nederlandse teams.

Meer informatie is uiteraard te vinden op de website:

http://kapido.weebly.com/catan-clan-tornooi.html


Laatst bijgewerkt door Thijs M op wo 21 jan 2015, 18:29, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 19 jan 2015, 18:53 
Joker

Berichten: 5
Woonplaats: Rotterdam
Van organisator Nico begreep ik dat we inmiddels met 15 clans zijn, en een duo dat nog twee collega's zoekt. Ofwel, er is nog plaats voor 4 1/2 clan over :)

Behalve via de link in bovenstaande post, is meer info te vinden op facebook via

https://www.facebook.com/pages/8ste-cat ... 74?fref=ts


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 21 jan 2015, 18:31 
Joker

Berichten: 5
Woonplaats: Rotterdam
Ik had een fout gemaakt bij de datum. Het is niet 22 februari (dat is een zondag) maar op 21 februari (dat is een zaterdag).

Inmiddels zijn er 17 clans (op een maximum van 20).


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 29 jan 2015, 20:26 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
ik doe mee voor de derde keer ... ik speel door het jaar geen Catan meer maar voor mij was het toch de poort naar de 'nieuwe spellenwereld' ...

zijn er nog mensen van dit forum die gaan?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - 8e Catan Clan Toernooi 22 februari in Sleidinge (bij Gent)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Kolonisten van Catan



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®