Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: The Undercity board game
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2015, 11:15 
Koldun Kommander
Avatar gebruiker

Berichten: 368
Woonplaats: Sint Amandsberg
Zoals ik al liet weten in het Warmachine/Hordes topic op dit forum, heeft Privateer Press eindelijk alle info vrijgegeven over hun board game (dungeon crawler system) dat zich zal afspelen in de wereld van de Iron Kingdoms (ofwel de wereld van Warmachine/Hordes). Tijdens de verschillende en belangrijkste Con's in de VS en UK werd hierover al een spoiler getoond maar deze keer is het meer dan een spoiler geworden.
Als Press Ganger voor Privateer Press keek en kijk ik, net als zoveel andere Warmachine/Hordes spelers, nu al reikhalzend uit naar de release van dit spel maar ik moet eerlijk zeggen dat het er minstens evengoed uitziet als gelijkaardige board games van uitgevers zoals CoolMiniOrNot (Blood Rage, Rum & Bones, Zombicide) of Fantasy Flight Games (Descent, Star Wars Imperial Assault) dus deze komt automatisch op mijn verlanglijst! :)

http://privateerpress.com/iron-kingdoms ... -undercity

_________________
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"

I support the gaming community by buying at my FLGS!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2015, 18:50 
Level 37
Avatar gebruiker

Berichten: 232
Woonplaats: Brugge
Geen fan van het speelbord maar de mini's zien er goed uit! Wordt dit gekickstart of komt dit nog es gewoon in de winkel?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2015, 18:58 
Koldun Kommander
Avatar gebruiker

Berichten: 368
Woonplaats: Sint Amandsberg
Voor zover ik weet én aangezien het al op hun webpagina staat bij "upcoming releases" zal het waarschijnlijk gewoon in de winkel komen!

Privateer doet bijna nooit Kickstarter voor games en/of hun miniatures (hebben er enkel ééntje gedaan voor het PC-game omdat dit hun business niet echt is).

_________________
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"

I support the gaming community by buying at my FLGS!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Uitgevers  
 Feed - Onderwerp - The Undercity board game  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®