Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




35 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2015, 12:32 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 88
45. Wij moeten ons beperken tot de quick start situaties die in bijvoorbeeld de Kolonisten van de Lage Landen zit. Verder zijn er vaak (zoals in de Zeevaarders) voldoende spelsituaties als voorbeeld meegeleverd.

46. Ik vind met name dat het spel goed uitgebalanceerd is en dat er geen overduidelijke strategie is om het spel te winnen. Veel spelers zullen dit niet met mij eens zijn. Ik heb het dan ook altijd over casual play. Verder is een voordeel dat iedereen altijd wel wat de doen heeft en dat elke beurt nieuwe situaties oplevert hetgeen voorkomt dat spelers langdurig tegen elkaar opgezet zijn. Dit is bijvoorbeeld bij Risk een oorzaak van ergernis.

47. Het aantal medewerkers is wel eens 46 geweest. Tegenwoordig werken wij efficiënter en zijn er bijna 30 medewerkers. De belangrijkste afdelingen zijn: het magazijn, verkoop, marketing, administratie, productontwikkeling en inkoop.

48. Over 5 jaar zijn wij 5 keer zo groot (als jullie ten minste 5 keer zoveel spellen van ons kopen) :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2015, 14:19 
Garnaal

Berichten: 323
Woonplaats: Kortrijk
49) Misschien een heel specifieke vraag, maar waarom hebben jullie Finca niet uitgebracht? Velen zijn immers op zoek naar dit spel en ik dacht, aangezien hij van Hans im Glück is, dat jullie hem hadden uitgebracht, maar volgens boardgamegeek is dit niet het geval.

50) Op basis van wat beslissen jullie of er eventueel een herdruk komt van een bepaald spel?

51) Heeft 999 al overwogen om spellen te lanceren via Kickstarter?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2015, 15:02 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 183
Woonplaats: Izegem (W.Vl-B)
Felies ook van mij voor die kwarteeuw.

52. Nog zo'n specifiek vraagje. Komt er ooit (net zoals bij het kaartspel van catan) een grote verzamelbox voor dominion? (sleeved possible graag mocht het overwogen worden!)

53. Komt er ooit een officiële nederlandstalige syllabus voor dominion? (zou mega handig zijn)

54. Is het mogelijk om op jullie site een erata met vertaalfouten te geven voor 'alle' dominions? (Of is die er toch al ergens, maar zag ik dat over het hoofd? :s )

55. Is 999 games voor u werk of hobby? (een bedrijf runnen is niet hetzelfde als spellen spelen)

56. hoe vaak speelt u nog louter als vrijetijdsbesteding (dus niet het uittesten van nieuwe games) zelf nog spellen?

57. speelt u bij voorkeur met een specifiek kleur? (En welk is dat dan?)

58. If the sky were the limit, welke megadroom zou je dan nog willen verwezenlijken binnen de spellenwereld? (zowel financieel als know how als technisch alles mogelijk)

59. Welk spel zou jij persoonlijk op tafel leggen om een non-speler te proberen te overtuigen. (hoeft niet van 999 zijn en mag ook best 'old school' zijn)

60. Welk spelmechanisme (wereldwijd) vind u een ongelooflijk knappe en inovatieve uitvinding tijdens de laatste, stel, tien jaar?

61. Wat is het, voor u persoonlijk, grappigste spel dat u ooit tegenkwam?

alvast bedankt om mijn nieuwsgierigheid in te lossen ;)

_________________
Boardgaming keeps one sane in the insanity of reality.

Thuis spelers vinden https://www.facebook.com/groups/letsplayboardgames/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 12 mei 2015, 17:16 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 88
49. Wij vonden Finca niet goed genoeg maar geen nood La Granja is net uit en naar onze bescheiden mening de betere optie.
50. De vraag uit de markt.
51. Nee. Wij geven er de voorkeur aan om op de ouderwetse, simpele manier te werken en de projecten zelf te financieren.

52. Daarvoor zijn de aantallen nog te klein. Maar volgens mij is een dergelijk product via de Duitse uitgeven te krijgen.
53. Ga je gang.
54. Wij hebben een interne errata bank die gebruikt wordt om herdrukken beter te maken.
Bij de klantenservice zijn de kaarten kosteloos aan te vragen die gewijzigd zijn. Als je aangeeft welke sets van Dominion je hebt, weten wij welke kaarten wij moeten toesturen.
55. Het is werk. Duidelijk.
56. Een paar uur per week.
57. De kleur maakt mij niet uit.
58. Mega Civilization. Moet in Oktober verschijnen.
59. Op dit moment Patchwork of Marco Polo.
60. Worker Placement
61. Cup King. Verschijnt laat deze zomer.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2015, 22:12 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Vanweg mijn midweekje in Barcelona een wat late reactie maar bij deze wil ik Michael en Bert van 999 Games hartelijk bedanken voor de medewerking aan deze Q&A. Het was heel erg leuk om zo een kijkje in de keuken te krijgen bij 999 Games en ook wat meer te weten te komen over de persoonlijke voorkeuren van jou Michael!

Nogmaals bedankt en veel succes dit verdere jubileumjaar! :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
35 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Uitgevers  
 Feed - Onderwerp - Q&A met Michael Bruinsma, eigenaar van 999 Games  

Gebruikers die deze topic waarderen

BaSL, Dharquen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®