Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




14 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015, 11:55 
Jakkiebak!

Berichten: 51
999 Games bestaat 25 jaar en organiseert een hele hoop mooie acties en mooie uitgaven, maar iemand die al van in het begin hun uitgaven volgt, heeft niet zo veel aan de El Grande of Elfenland Big Box, want de oude versie staat al in de kast.

Misschien is het een leuk idee om een trouwe klantenactie te houden? Ik zal niet de enige zijn met tientallen 999-dozen in de kast.

(het zou ook een manier kunnen zijn om mensen aan te zetten de Nederlandse in plaats van soms goedkopere Duitse uitgaven te kopen ;-) )

Een 'poseer met je oudste 999-spel' of 'beste 999-anekdote'-actie of zo. Moet toch wat inzitten?

Nog ideeën hierover?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015, 14:16 
Body & Soul
Avatar gebruiker

Berichten: 1149
Woonplaats: Vorselaar
zeegeit schreef:
999 Games bestaat 25 jaar en organiseert een hele hoop mooie acties en mooie uitgaven, maar iemand die al van in het begin hun uitgaven volgt, heeft niet zo veel aan de El Grande of Elfenland Big Box, want de oude versie staat al in de kast.

Misschien is het een leuk idee om een trouwe klantenactie te houden? Ik zal niet de enige zijn met tientallen 999-dozen in de kast.

(het zou ook een manier kunnen zijn om mensen aan te zetten de Nederlandse in plaats van soms goedkopere Duitse uitgaven te kopen ;-) )

Een 'poseer met je oudste 999-spel' of 'beste 999-anekdote'-actie of zo. Moet toch wat inzitten?

Nog ideeën hierover?


Daar zou ik mij ook kunnen in vinden, dit geldt trouwens niet alleen voor 999 Games hé, White Goblin Games zou dit ook kunnen doen om maar even een andere grote te noemen.
Als ik zie welke spelletjes van deze 2 in m'n kast staan ... tsja hihihi

Misschien een V&A met Michael Bruinsma ;-)

_________________
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015, 14:22 
Check: Ameritrash.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1592
Woonplaats: Amsterdam
Hmm... alleen Sushi Go hier.. en dat omdat de Z-man/Phil-Harding versie lastig te krijgen zijn :mrgreen: .

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015, 14:32 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
ozymandias schreef:
Misschien een V&A met Michael Bruinsma ;-)


Die heb je dan net gemist waarschijnlijk :lol:, want die is een paar weken terug geweest:

uitgevers-forum/topic14468.html


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015, 15:24 
7. Race for the Galaxy (2007)

Berichten: 1437
Woonplaats: Woudenberg
maxitaxi777 schreef:
ozymandias schreef:
Misschien een V&A met Michael Bruinsma ;-)


Die heb je dan net gemist waarschijnlijk :lol:, want die is een paar weken terug geweest:

uitgevers-forum/topic14468.html


vandaar de :wink:, Max :roll:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015, 15:37 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
DeKerstman schreef:
maxitaxi777 schreef:
ozymandias schreef:
Misschien een V&A met Michael Bruinsma ;-)


Die heb je dan net gemist waarschijnlijk :lol:, want die is een paar weken terug geweest:

uitgevers-forum/topic14468.html


vandaar de :wink:, Max :roll:


Als het zo bedoeld was, had ik eerder een :P of :lol: verwacht, geen :wink:.

Edit: Bovendien, als het niet zo bedoeld was, is het toch mooi dat ik hem help door hem naar het betreffende topic te verwijzen :)? Snap dus het probleem niet zo goed eerlijk gezegd...


Laatst bijgewerkt door maxitaxi777 op vr 29 mei 2015, 15:49, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015, 15:47 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
:crazy:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 30 mei 2015, 16:15 
Check: Ameritrash.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1592
Woonplaats: Amsterdam
Bedelen om korting of gratis troep is een beetje.. meh :P.

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 09:46 
Body & Soul
Avatar gebruiker

Berichten: 1149
Woonplaats: Vorselaar
maxitaxi777 schreef:
DeKerstman schreef:
maxitaxi777 schreef:
ozymandias schreef:
Misschien een V&A met Michael Bruinsma ;-)


Die heb je dan net gemist waarschijnlijk :lol:, want die is een paar weken terug geweest:

uitgevers-forum/topic14468.html


vandaar de :wink:, Max :roll:


Als het zo bedoeld was, had ik eerder een :P of :lol: verwacht, geen :wink:.

Edit: Bovendien, als het niet zo bedoeld was, is het toch mooi dat ik hem help door hem naar het betreffende topic te verwijzen :)? Snap dus het probleem niet zo goed eerlijk gezegd...


Geweldig hihihihihihi ... eerlijk ik heb die vraag niet gelezen, zal me ontgaan zijn :-) Trouwens ik heb eens gekeken in dien topic en heb het toch niet teruggevonden :-(

_________________
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 11:53 
Jakkiebak!

Berichten: 51
oei, dat is hier intussen alle kanten uitgegaan :lol:

Doel was zeker niet om om kortingen of te bedelen, maar je ziet wel eens dat bedrijven die lang bestaan ook iets doen rond mensen die hen al van in het begin volgen.

Kan boeiend zijn als een fabrikant acties doet die een focus hebben op hun klanten. Zeker als het om bordspellen gaat, kan ik me voorstellen dat er leuke verhalen te vertellen zijn over een eerste kennismaking buiten de Hasbro-wereld. En daar is 999 toch veel verantwoordelijk voor.

(want - laten we eerlijk zijn - Hans im Glueck had die big boxen ook zonder het 25-jarig bestaan van 999 uitgebracht, dus zo feestelijk zijn die nu ook weer niet :wink: )


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 14:36 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
zeegeit schreef:
(want - laten we eerlijk zijn - Hans im Glueck had die big boxen ook zonder het 25-jarig bestaan van 999 uitgebracht, dus zo feestelijk zijn die nu ook weer niet :wink: )


Jij weet dus heel zeker wie het initiatief tot uitgeven van de El Grande Big Box in deze vorm heeft genomen?

El Grande is deze herfst trouwens 20 jaar op de markt. Da's voor de uitgever vast feestelijk genoeg.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 18:36 
Jakkiebak!

Berichten: 51
Erwin schreef:
zeegeit schreef:
(want - laten we eerlijk zijn - Hans im Glueck had die big boxen ook zonder het 25-jarig bestaan van 999 uitgebracht, dus zo feestelijk zijn die nu ook weer niet :wink: )


Jij weet dus heel zeker wie het initiatief tot uitgeven van de El Grande Big Box in deze vorm heeft genomen?

El Grande is deze herfst trouwens 20 jaar op de markt. Da's voor de uitgever vast feestelijk genoeg.


Ik ga af op de Thurn & Taxis- Dominion en verschillende Carcassonne-Big Boxen die HiG al eerder in het Duits uitgaf: ze hebben dat al eerder gedaan dus, ook zonder Ndlse versie van 999. Alleen al daarom denk ik misschien eerder 'Aha, eindelijk ook Big Boxen in ons taalgebied!' dan 'Oh! wat een leuke jubileumactie van 999 Games!'.

Al zijn de heren Bruinsma en Burnhofer al jarenlang zakenpartners (ik onderschat de wederzijdse invloed zeker niet) en is het erg mooi om een 25-jarig bestaan van een uitgeverij luister bij te zetten met een dergelijke Big Box: de 25 jaar 999 zal nu toch ook niet de doorslaggevende factor zijn.

Maar laat ik me anders uitdrukken:
Je kan 25 jaar vieren met jubileumproducten (en dat doet 999 al mooi met die big boxen): helemaal niets mis mee.
Je kan de 25 jaar ook aangrijpen om de beleving van de spellen door je klanten met slimme acties in de verf te zetten. Dat levert dan ook wat extra publiciteit op.

Er zijn genoeg firma's die in hun marketing ook de relatie met klanten/fans naar voren schuiven. In de spellenwereld gebeurt dat niet zo gek veel (zie het wel op kickstarter).

Het is een idee hè. Geen kritiek. En al helemaal geen plaswedstrijd :twisted:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 19:50 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
zeegeit schreef:
Er zijn genoeg firma's die in hun marketing ook de relatie met klanten/fans naar voren schuiven. In de spellenwereld gebeurt dat niet zo gek veel (zie het wel op kickstarter).


Zoals bijvoorbeeld de 999 Games actie waarbij fans een middag in de watten worden gelegd?

Lijkt me in ieder geval minder drassig dan het door jou genoemde alternatief. :lol:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015, 22:32 
Jakkiebak!

Berichten: 51
Gauw een tekening maken!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
14 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Uitgevers  
 Feed - Onderwerp - 25 jaar 999 games: trouwe klantenactie?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

999 Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®