Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2015, 01:09 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
De voorbereidingen voor de *FACTORY FUNNER* bordspel (plus online varianten) crowdfund-campagne zijn in volle gang. Hieronder allerlei work-in-progress plaatjes.
Er worden een aantal informatieve filmpjes voor gemaakt. Voor enkele videos heb ik je hulp nodig:
--- Een "10x" of "20x" video. Complete partij met 4 spelers, van begin tot eind opgenomen. 10 of 20 keer versneld. Het spel duurt 30 minuten, dus duurt deze video 1,5 tot 3 minuten. De hele speeltafel en de spelers in beeld, alles 10x of 20x versneld dus.
--- Een compilatie van de real-time selectie-fases in verschillende spelrondes in verschillende partijen. Van dat aspect van het spel verwacht men soms iets anders dan hoe de praktijk is. De variatie in snelle en langzame selectiefases en deels snelle en deels langzame selectiefases en foute keuzes, bijna-foute keuzes, bijna-goede keuzes, spijt, gelukkige keuzes ... dat is goed over te brengen met video. Met een blik op de hele speeltafel, zonder de spelers in beeld.

Voor de spelsessies kan ik naar verschillende plaatsen gaan. Ik kan naar je toe komen als je enkele spelers bij elkaar hebt, 4 incl. (of excl.) mijzelf is het beste. Dan nemen we spelsessies op. Spel duurt half uur, paar partijen achter elkaar gaat snel. Ik zou naar 2 locaties per avond kunnen komen.

Deze 2 filmpjes gaan een overall beeld van een partij en een beeld van de machine-selectie geven. Andere aspecten van het spellen worden met andere filmpjes of op andere manieren overgebracht.
Bijlage:
De bijlage Factory Funner 4 players material.jpg is niet langer beschikbaar.

Basisfinanciering is voor 4 spelers spel, 5 spelers versie wordt het eerste extra doel.
Bijlage:
De bijlage FFunner 6 machines A.jpg is niet langer beschikbaar.

Bijlage:
De bijlage FFunner 6 machines B.jpg is niet langer beschikbaar.

Enkele machineplaatjes.
Bijlage:
De bijlage FFunner floor.jpg is niet langer beschikbaar.

Fabriekvloer en wat machines (in het spel bouw je geen 11 machines).
Bijlage:
De bijlage FFunner buizen.jpg is niet langer beschikbaar.

Vloer met machines en buizen uitprobeersel. Let niet op de niet-kloppenden verbindingen. Het wordt mooi!
Bijlage:
De bijlage FFunner online solo game.jpg is niet langer beschikbaar.

Het solo-spel is tijdens crowdfundperiode gratis online te spelen. Is al uitgebreid getest. Ik schrijf dit vanuit de FF-online-afkick-kliniek, en met links wegens RSI-arm.
Bijlage:
De bijlage ffh42b.jpg is niet langer beschikbaar.

Bijlage:
De bijlage ut7.jpg is niet langer beschikbaar.

Een paar spelerborden na afloop van partijen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2015, 18:46 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Voor wie er morgen in Utrecht bij is: Ik wil daar video-opnames van dit spel maken, zoals hierboven beschreven. Vooral met de camerazoom op de speltafel.
Om er de meest informatieve crowdfundcampagne van te maken. :)
Camera en statief neem ik mee. Die ik net heb. Als iemand een camera heeft en meer ervaring met opnames heeft, dan kan het daarmee. Files later omzetten is geen probleem.

Hieronder nog wat work-in-progress. Er wordt nu hard aan gewerkt voor de crowdfund-launch.
Bijlage:
De bijlage 4 supply barrels.jpg is niet langer beschikbaar.

Bijlage:
De bijlage FFunner some machine art.jpg is niet langer beschikbaar.

Bijlage:
De bijlage FFunner gameboard A.jpg is niet langer beschikbaar.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2015, 23:43 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Hier zie je tegels van het nieuwe prototype. Nieuwste machinebuizen-kleur/nummer/plaats verdeling.
Voor de filmpjes zijn vooral spelers met vaste hand en fijne motoriek gewenst. :) Het prototypemateriaal is namelijk kleiner en lichter dan het spel in werkelijkheid wordt. Als het materiaal daardoor slordig ligt, ziet het er op video niet goed uit.
Bijlage:
De bijlage vastehand.jpg is niet langer beschikbaar.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2015, 08:54 
Uitgever

Berichten: 225
Woonplaats: Maastricht
Hier een video-fragment gemaakt in Utrecht. Vandaag komt er nog zo'n video bij om de compilatie mee te maken.
Voor een versnelde-sessie video zijn nog vrijwilligers welkom!
Andere plaatje is 1 spelerbord na 7 rondes, met huidige artwork.
Bijlage:
De bijlage filmpjefoto.jpg is niet langer beschikbaar.

Bijlage:
De bijlage FactoryFloor_example-situation kl.jpg is niet langer beschikbaar.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - *FACTORY FUNNER* voorbereiding  

Gebruikers die deze topic waarderen

Oxyligen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Corné van Moorsel, Cwali, Factory Funner



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®