Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




23 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 16:52 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Is er al bekend of 999 games hun russian railroads gaat uitbreiden met de nieuwe uitbreiding german railroads?? Ik heb nu de Nederlandse versie ondanks dat het spel taal onafhankelijk is wil ik graag de zelfde taal spellen hebben.


Verzonden vanaf mijn iPhone 5S
met behulp van Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 17:15 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
Ik ben ook wel benieuwd; alleen maakt het mij bij een uitbreiding als deze minder uit. Zonder taal erop dus ik zal hem toch wel kopen. Echter, als 999 Games ermee komt, kan ik wachten :), maar dan moet ik het wel op tijd weten :P!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 17:36 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Ja ik ga op spiel kijken wat hij kost en dan mijn keuze maken wat ik wil en waar ik met budget aan uit zal geven als ik weet of 999 games het op de radar heeft net zoals WGG op tijd laat weten met codenames te komen scheelt dat wel in afwegingen!


Verzonden vanaf mijn iPhone 5S
met behulp van Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 17:40 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
finalstruggle schreef:
Ja ik ga op spiel kijken wat hij kost en dan mijn keuze maken wat ik wil en waar ik met budget aan uit zal geven als ik weet of 999 games het op de radar heeft net zoals WGG op tijd laat weten met codenames te komen scheelt dat wel in afwegingen!


Klopt! Normaal is het andersom en weten we het van 999 Games al een seizoen of een half jaar van te voren en loopt WGG soms (jammer genoeg) achter de feiten aan. Nu is het (in elk geval wat Codenames betreft) andersom. Op naar een situatie waarin we het van beide grote Nederlandstalige uitgevers weten :D! Dat is het beste voor ons als klant wat betreft keuzes en afwegingen en toch ook voor de uitgevers zelf lijkt me?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 18:38 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
999 Games weet van sommige spellen voor de beurs dat ze de Nederlandse editie doen, bij andere spellen wordt de knoop pas tijdens en na Spiel doorgehakt. Dat is al jaren zo en zal ook nu niet anders zijn. Soms hoor ik vooraf van ze wat ze zeker gaan doen en besteed ik er aandacht aan, soms hoor ik vooraf niets.

De Goblins hebben vooraf gemeld dat ze binnenkort met Codenames en Qwinto komen. Laatstgenoemde heb ik gisteren een paar keer gespeeld. Vreselijk leuk dobbelspel. Houd je van Qwixx, dan gaat deze je ook bevallen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 21:01 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4131
Woonplaats: Geldrop/NL
maxitaxi777 schreef:
finalstruggle schreef:
Ja ik ga op spiel kijken wat hij kost en dan mijn keuze maken wat ik wil en waar ik met budget aan uit zal geven als ik weet of 999 games het op de radar heeft net zoals WGG op tijd laat weten met codenames te komen scheelt dat wel in afwegingen!


Klopt! Normaal is het andersom en weten we het van 999 Games al een seizoen of een half jaar van te voren en loopt WGG soms (jammer genoeg) achter de feiten aan. Nu is het (in elk geval wat Codenames betreft) andersom. Op naar een situatie waarin we het van beide grote Nederlandstalige uitgevers weten :D! Dat is het beste voor ons als klant wat betreft keuzes en afwegingen en toch ook voor de uitgevers zelf lijkt me?

Tja........
Soms lift je mee met anderen, soms rij je alleen voor de meute uit en weer een andere keer ga je pas als je van anderen hoort dat het leuk was.
De reden waarom een uitgever een bepaald spel wel/niet doet op moment x zal altijd anders zijn.
Een ding lijkt mij zeker. De "ideale" wereld die je zou willen, is een illusie.
En zo blijft Spiel ook een echt spel. ;)

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 21:31 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
rober schreef:
De "ideale" wereld die je zou willen, is een illusie.
En zo blijft Spiel ook een echt spel. ;)

Kijk hem ineens diepzinnig worden!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 21:39 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
rober schreef:
maxitaxi777 schreef:
finalstruggle schreef:
Ja ik ga op spiel kijken wat hij kost en dan mijn keuze maken wat ik wil en waar ik met budget aan uit zal geven als ik weet of 999 games het op de radar heeft net zoals WGG op tijd laat weten met codenames te komen scheelt dat wel in afwegingen!


Klopt! Normaal is het andersom en weten we het van 999 Games al een seizoen of een half jaar van te voren en loopt WGG soms (jammer genoeg) achter de feiten aan. Nu is het (in elk geval wat Codenames betreft) andersom. Op naar een situatie waarin we het van beide grote Nederlandstalige uitgevers weten :D! Dat is het beste voor ons als klant wat betreft keuzes en afwegingen en toch ook voor de uitgevers zelf lijkt me?

Tja........
Soms lift je mee met anderen, soms rij je alleen voor de meute uit en weer een andere keer ga je pas als je van anderen hoort dat het leuk was.
De reden waarom een uitgever een bepaald spel wel/niet doet op moment x zal altijd anders zijn.
Een ding lijkt mij zeker. De "ideale" wereld die je zou willen, is een illusie.
En zo blijft Spiel ook een echt spel. ;)


Ik heb er best begrip voor dat sommige beslissingen niet op voorhand gemaakt kunnen worden door een uitgever maar bijv. pas op een beurs zelf. Het enige wat ik constateer is dat de gevolgen dan kunnen zijn dat een deel van je publiek al een Duitstalige of Engelstalige versie heeft genomen bij gebrek aan info over een mogelijke Nederlandstalige versie. Vaak is dat voor de speler nog niet zo erg (zeker niet met nagenoeg taalonfhankelijke spellen), het lijkt me eerder een probleem voor de uitgevers ;). Mijn hoop is daarom dat áls er iets bekend is over een Nederlandstalige uitgave, het niet langer dan nodig geheim gehouden wordt :). Men moet zelf weten wat ermee gedaan wordt :P, ik probeer alleen mee te denken.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 21:45 
Check: Ameritrash.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1592
Woonplaats: Amsterdam
Toevallig vandaag naar zitten luisteren, maar er is een podcast met de eigenaren van Portal en Stronghold games. Zij stellen dat localisatie van games eigenlijk alleen interessant is voor games met veel text. Dit omdat taalonafhankelijke edities gekocht door voorlopers/veelspelers direct worden gekocht zodra ze (in een andere taal) uitkomen. Localisatie is daarom vooral aantrekkelijk voor games met veel text, omdat veelspelers die games niet kunnen spelen met mensen met een slechtere beheersing van de originele taal (engels/duits).

Dit zegt natuurlijk niets over Russian Railroads en 999. Maar wie weet.

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 22:01 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
Ik denk dat het merendeel van de kopers zijn spellen in Nederlandse (web)winkels koopt en niet op Spiel, en dat het eventuele verlies van de uitgever daardoor minimaal is. Kijk, als je hier op BSM leest lijkt het wel alsof bijna iedereen naar Essen gaat, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 22:04 
www.zomerspel.be
Avatar gebruiker

Berichten: 2725
Woonplaats: Oosterzele (B)
Klopt. Ik ga bijvoorbeeld niet naar Spiel. Domme klojo die ik ben :mrgreen:

_________________
https://www.facebook.com/ditteriosracedoorspellenland


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 22:09 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
Er ontpopt zich nog een mooie discussie uit dit draadje of een uitgever wel dan niet een spel zal uit gaan brengen.


Sent from my iPad using Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 22:38 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
finalstruggle schreef:
Er ontpopt zich nog een mooie discussie uit dit draadje of een uitgever wel dan niet een spel zal uit gaan brengen.


Sent from my iPad using Tapatalk


Des te meer publiciteit voor je draadje des te hoe beter toch :D!?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 okt 2015, 23:26 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1066
Woonplaats: Nijmegen
maxitaxi777 schreef:
finalstruggle schreef:
Er ontpopt zich nog een mooie discussie uit dit draadje of een uitgever wel dan niet een spel zal uit gaan brengen.


Sent from my iPad using Tapatalk


Des te meer publiciteit voor je draadje des te hoe beter toch :D!?


Ja dat wel wie weet pikken ze het bij 999 direct op en komen ze met nieuws!! ;-P


Verzonden vanaf mijn iPhone 5S
met behulp van Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2015, 05:56 
War/Eurogamer

Berichten: 609
Woonplaats: Tegelen
Dan mogen ze gelijk vermelden of ze de uitbreiding van concordia gaan uitgeven,
of weet iemand hier al meer over????


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
23 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Russian railroads: German railroads  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Tags

999 Games, Russian Railroads: German Railroads



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®