Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Pandemie uitbreidingen
BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015, 12:29 
Regenmaker

Berichten: 257
Woonplaats: Wichelen, Belgie
Hallo,

Ik heb de Nederlandstalige Pandemie van ZMAN Games.
Nu zoek ik hier uitbreidingen voor, maar er zegt me iets dat niet alle versies compatibel zijn met elkaar.

Nu mijn vraag: welke Nederlandstalige expansions zijn met mijn versie compatibel,en welke is daarvan de beste koop?

Alvast bedankt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015, 20:00 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 164
Woonplaats: Veldhoven
Welke de beste is weet ik niet, maar alle nieuwere uitbreidigen zouden compatibel moeten zijn. Alleen de hele oude versie van Virus Alarm (die van QWG) is niet compatibel, maar die is geloof ik ook bijna niet meer te verkrijgen.

_________________
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015, 20:41 
Stamhoofd

Berichten: 577
Woonplaats: Makkum
Ik haak ook ff aan. Ik heb een duitse versie van pegasus. Kan ik die combineren met een duitse uitbreiding van zman? Want die oude uitbreiding van pegasus is niet te betalen.

Dit origineel heb ik: http://www.amazon.de/Pegasus-Spiele-513 ... s=Pandemie

En dit zou dan de uitbreiding worden: http://www.amazon.de/ZMan-671101-Pandem ... ref=sr_1_2 .


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2015, 00:52 
Stamhoofd

Berichten: 577
Woonplaats: Makkum
Ik heb een beetje zitten vogelen. Ik heb dus een oude duitse pegasus versie, als ik het goed begrijp kan ik een replacemendeck van zman kopen voor mijn pandemie kaarten en dan een uitbreiding van zman toevoegen?
Het enige nadeel is misschien dat de het 5e virus plastic blokjes zijn en van mij alles van hout?
Mocht iemand mij een tip kunnen geven graag! Wil graag een uitbreiding maar vind mijn oude houten versie wel mooi zo :).

Ik heb het vermoeden dat ik ook de Nederlandse eerste editie 'Virus alarm' zou kunnen toevoegen aan deze versie.

Mocht iemand kunnen bevestigen dat dit klopt gerne :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2015, 10:22 
Party Animal

Berichten: 425
Woonplaats: Doetinchem
Ik heb vorig jaar op de koningsmarkt Pandemic van Zgames gekocht. Toen ik het thuis ging controleren was het niet compleet ik heb toen bij Whitgoblin een nieuw setje NL kaarten besteld met daarin ook de generalist. Later heb ik er Virus Alarm bijgekocht. Dus ja die past er wel bij


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2015, 10:36 
Stamhoofd

Berichten: 577
Woonplaats: Makkum
mezzamorphis schreef:
Ik heb vorig jaar op de koningsmarkt Pandemic van Zgames gekocht. Toen ik het thuis ging controleren was het niet compleet ik heb toen bij Whitgoblin een nieuw setje NL kaarten besteld met daarin ook de generalist. Later heb ik er Virus Alarm bijgekocht. Dus ja die past er wel bij


Dank! Nu nog een versie van virusalarm vinden!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Pandemie uitbreidingen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Tags

Bergsala Enigma, Pandemic, Pandemie, Z-Man Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®