Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2005, 13:29 
Jakkiebak!

Berichten: 52
Woonplaats: gouda
vorig jaar vond ik het wel leuk dat dr een paar auteurs van spelen aanwezig waren zo heb ik mijn spel HANZE laten signeren door de nu nog onbekende michael schacht , wie weet word het ooit een grote !

nu mijn vraag voor wie er antwoord op weet is dit dit jaar weer zo word er weer gesigneerd en zo ja door wie b.v.d de KALE BOER !

_________________
potverdikkie wil er dan echt niemand ruilen ??


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: signeer sessies
BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2005, 17:40 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
kaleboer schreef:
vorig jaar vond ik het wel leuk dat dr een paar auteurs van spelen aanwezig waren zo heb ik mijn spel HANZE laten signeren door de nu nog onbekende michael schacht , wie weet word het ooit een grote !


Onbekend? Ga jij eens even heel snel het Spellenspektakel Magazine van vorig jaar lezen... :-)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: signeer sessies
BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2005, 19:04 
Jakkiebak!

Berichten: 52
Woonplaats: gouda
Erwin schreef:
kaleboer schreef:
vorig jaar vond ik het wel leuk dat dr een paar auteurs van spelen aanwezig waren zo heb ik mijn spel HANZE laten signeren door de nu nog onbekende michael schacht , wie weet word het ooit een grote !


Onbekend? Ga jij eens even heel snel het Spellenspektakel Magazine van vorig jaar lezen... :-)


in mijn spellen belevings wereld dan ! ik heb thuis een kast vol spelen alleen m schacht staat er naar mijn weten slechts een keer in met HANZE

_________________
potverdikkie wil er dan echt niemand ruilen ??


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2005, 21:08 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 694
Woonplaats: Hazerswoude
Hij heeft toch nog wel wat andere dingen gedaan:

http://www.spiele-aus-timbuktu.de/

_________________
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Michael Schacht
BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2005, 23:10 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
De Struikrover schreef:
Hij heeft toch nog wel wat andere dingen gedaan:

http://www.spiele-aus-timbuktu.de/


Absoluut waar, Struikrover.

Op de webstek van 'Truus en Truus' vind je eveneens informatie over Michael Schacht.
http://www.truusentruus.nl/loep/michaelschacht.php

(bovenstaande link geeft slechts het 'frame' weer;
om deze website echt tot zijn recht te laten komen: http://www.truusentruus.nl)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2005, 23:12 
Jakkiebak!

Berichten: 52
Woonplaats: gouda
sorry dat ik hem niet kon zal me dr nog eens in gaan verdiepen , kan iemand me nou ook nog antwoord op mn vraag geven
WORD ER DIT JAAR WEER GESIGNEERD ?

_________________
potverdikkie wil er dan echt niemand ruilen ??


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2005, 15:10 
Sojaboon

Berichten: 23
Vorig jaar had ik een 2-tal spellen mee genomen om te laten signeren door Schacht en Leo Colovini. Puur omdat me dat wel leuk leek.

Er zouden speciale signeersessies zijn, maar dat viel erg tegen:

- Leo had het te druk met spelen van zijn spel (kennelijk is een signeersessie iets wat je tijdens het spelen moet doen...) en had daardoor geen tijd om een conversatie aan te gaan (het was doos aanpakken, tekenen en weer doorspelen zonder maar 1 woord te zeggen).
:oops:
- Schacht eigenlijk hetzelfde. Deze was eigenlijk nog erger omdat deze geen eens een pen/stift o.i.d. had. Gelukkig had ik nog een pen bij me.
:oops:
Omdat men zo druk bezig was met spelen, moest ik ook nog vragen wie nu deze mensen waren (er was niet iets speciaals ingericht...)

Kortom: men noemt het signeersessies, maar daar denk ik dan toch iets anders over... Op zijn minst zou je dan wel een stift mogen verwachten van deze organisatie....

Ik zal daarom dit jaar niet maar naar die zgn. signeersessies gaan.

Jammer :twisted:


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 08 okt 2005, 03:47 
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Berichten: 167
MacMarc schreef:

Er zouden speciale signeersessies zijn, maar dat viel erg tegen:

- Leo had het te druk met spelen van zijn spel (kennelijk is een signeersessie iets wat je tijdens het spelen moet doen...) en had daardoor geen tijd om een conversatie aan te gaan (het was doos aanpakken, tekenen en weer doorspelen zonder maar 1 woord te zeggen).
:oops:


Ik vind het allemaal best meevallen. Op de stand waar Leo Colovini was stond dat redelijk duidelijk aangegeven. Tevens vond ik het een zeer gezellige man. Na een gesprek van zo'n 10 min bood hij aan een spel met mij en mijn vriendin te spelen en zelfs onder het spel vond ik Leo een gezellige man.

Tevens was er elk dag van het spellenspektakel een bepaalde tijd waarop ze klaarzaten (met een stift 8) ) om spellen te signeren.

In mijn ogen best oke geregeld allemaal...


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 08 okt 2005, 17:28 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 694
Woonplaats: Hazerswoude
kolonist schreef:
MacMarc schreef:

Er zouden speciale signeersessies zijn, maar dat viel erg tegen:

- Leo had het te druk met spelen van zijn spel (kennelijk is een signeersessie iets wat je tijdens het spelen moet doen...) en had daardoor geen tijd om een conversatie aan te gaan (het was doos aanpakken, tekenen en weer doorspelen zonder maar 1 woord te zeggen).
:oops:


Ik vind het allemaal best meevallen. Op de stand waar Leo Colovini was stond dat redelijk duidelijk aangegeven. Tevens vond ik het een zeer gezellige man. Na een gesprek van zo'n 10 min bood hij aan een spel met mij en mijn vriendin te spelen en zelfs onder het spel vond ik Leo een gezellige man.

Tevens was er elk dag van het spellenspektakel een bepaalde tijd waarop ze klaarzaten (met een stift 8) ) om spellen te signeren.

In mijn ogen best oke geregeld allemaal...


Maar omdat hij met jou een spel zat te spelen, kon MacMarc hem niet vinden! :wink:
Ik kan me beide verhalen voorstellen: het is leuk als het duidelijk is wie er moet signeren en dat hij dan ook echt tijd voor je heeft. Daar tegenover staat dat het natuurlijk helemaal leuk is als zo iemand de tijd neemt om met jou een spel te spelen. Die persoon moet dan alleen niet vergeten dat er meer fans zijn, die een handtekening van hem willen hebben!

_________________
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - Signeersessies Spellenspektakel 2005?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®