Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010, 09:18 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
Gezien op quined.nl:


Citaat:
Op 12 juni organiseren wij een demo-dag in enkele spellenspeciaalzaken. Onze enthousiaste demonstrateurs leggen je Chocolatl en Fish Fish Fish uit. Verder zijn er enkele leuke verrassingen. Binnenkort lees je hier meer over onze demo-dag.

Volgende zaken nemen deel:

De Koperen Pion, Appelstraat 206, Den Haag
De Spellenwinckel, Scherbierstraat 4-6, Amersfoort
Spellenwinkel De Lombaerde, Ingooigemplaats 55, Ingooigem (B)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010, 14:17 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
pietlavens schreef:
Gezien op quined.nl:

Citaat:
Op 12 juni organiseren wij een demo-dag in enkele spellenspeciaalzaken. Onze enthousiaste demonstrateurs leggen je Chocolatl en Fish Fish Fish uit. Verder zijn er enkele leuke verrassingen. Binnenkort lees je hier meer over onze demo-dag.

Volgende zaken nemen deel:

De Koperen Pion, Appelstraat 206, Den Haag
De Spellenwinckel, Scherbierstraat 4-6, Amersfoort
Spellenwinkel De Lombaerde, Ingooigemplaats 55, Ingooigem (B)


Ik heb begrepen dat Frank en Arno zelf aanwezig zullen zijn in de Nederlandse spellenwinkels. Je kunt ze daar spreken over hun nieuwste uitgave Chocolatl maar uiteraard ook over de ontwikkelingen die er richting het najaar op stapel staan :D

Zelf zal ik als demoër in Amersfoort aanwezig zijn dus als dat geen reden is om langs te komen weet ik het ook niet meer :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010, 23:05 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Wat uitgebreidere info van de quined-website:

1 juni 2010:

Op 12 juni a.s. houden we een Quined-dag , van 10.00 tot 17.00 uur, op de volgende lokaties:
De Koperen Pion, Appelstraat 206, Den Haag
De Spellenwinckel, Scherbierstraat 4-6, Amersfoort
Spellenwinkel De Lombaerde, Ingooigemplaats 55, Ingooigem (B)

Het is op deze dag mogelijk Quined’s nieuwste spel Chocolatl uit te proberen, en voorts ons familiespel Fish Fish Fish! Beide spellen worden op deze dag verkocht voor een speciale actieprijs: 25 euro voor Chocolatl (i.p.v. 29,95 euro) en 22 euro voor Fish Fish Fish (i.p.v. 29,95 euro) (zolang de voorraad strekt).

Elke koper van één of beide bovengenoemde spellen krijgt een gratis chocolade-reep, een zogenaamde “Chocolatl”-reep: eet de chocolade uiteraard lekker op, maar bewaar de wikkel. Aan de achterzijde hiervan bevindt zich namelijk een prijsvraag. Stuur de wikkel en het goede antwoord op naar Quined en maak kans op leuke prijzen!

Uiteraard zal er op de Quined-dag genoeg chocolade te eten (en te drinken) zijn, en in elke winkel is er nog een prijsvraag (ook voor niet-kopers): schat het gewicht van een stapel spellen zo juist mogelijk en maak kan deze te winnen!

Het is mogelijk om met ons te praten over de spellen en plannen van Quined. Als het even meezit kan een prototype van onze najaarsrelease 2010 en de voorjaarsrelease 2011 worden gespeeld. Wij zouden het ook zeer op prijs stellen indien er spelauteurs zijn die ons nieuwe spellen willen laten zien.

Tot 12 juni!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010, 21:41 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Dierik schreef:
Tot 12 juni!


Leuk programma. Zie je 12/6 in Amersfoort.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 jun 2010, 22:21 
7. Memoir '44 (2004)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Ik heb inmiddels bericht gehad van Quined inzake mijn gereserveerde exemplaar van de Master Print uitgave van Chocolatl. Zojuist heb ik het geld overgemaakt, dus ik verwacht 'm binnenkort op de deurmat, hoera! Voor degenen die zaterdag gaan: veel plezier!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2010, 15:58 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Voor degenen die het leuk vinden om te weten: Frank Quispel zal aanwezig zijn in Amersfoort en Arno Quispel in Den Haag.

Henk Rolleman (goede vriend van me en medeforumlid) komt wat leuke foto's maken, die hopenlijk hier later zijn terug te vinden :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jun 2010, 19:56 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
Voor de Quineddag bij spellenwinkel De Lombaerde zijn al heel wat mensen ingeschreven. Iedereen kan er vanzelfsprekend nog bij voor een spelletje Chocolatl of FFF.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 13 jun 2010, 22:24 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Het was een erg gezellige en zonnige demodag in Amersfoort. Frank en ik hebben ons prima vermaakt 8) . Een leuk verslag van Erwin met foto's kan je lezen op Verslag presentatie Chocolatl op Bordspel.com


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010, 21:29 
https://www.instagra
Avatar gebruiker

Berichten: 1015
Woonplaats: Eemdijk
Afgelopen weekend werd er o.a. in Amersfoort in de Spellenwinckel Chocolatl gedemonstreerd.
Aangezien het lekker zonnig weer was stonden de tafels snel buiten. Dierik en Frank waren kwamen naast Chocolatl ook Fish Fish Fish demonstreren. Zelf de chocolademelk en repen (met Quined wikkels) ontbraken niet. Zo heb ik lekker in het zonnetje voor de Spellenwinckel een uitleg gekregen door Frank Quispel van Chocolatl. Chocolatl is een biedspel waarbij oogstpunten moet verzamelen voor de Goden van de Azteken. Het mooi geillustreerde bordspel laat verschillende locaties zien waarbij je met je eigen dek cacaokaarten bieding uitvoert om winspunten te halen of om aan de piramide te bouwen. Het familiespel kan binnen een uur gespeeld worden en heeft een eenvoudig instap, maar je tegenstanders dien je vanaf het begin goed in de gaten te houden om snel achterop te raken. Erwin, Bas en Bert de eigennaar van de Spellenwinckel boden flink tegenstand bij het bieden tijdens het spel. Uiteindlijk ging Erwin met de wins er vandaar maar voor de verliezers liet de chocola zich goed smaken.

Afbeelding
Frank Quispel & Bert Calis (eigenaar Spellenwinkel)

Afbeelding
Spelen in het zonnetje.

Afbeelding
De Chocolade Repen van Quined lieten zich goed smaken ;)

Afbeelding
De Cacao biedkaarten

Afbeelding
De bonus tegels in het dorp en op de achtergrond de bouw van de piramide

Afbeelding
Tijdens de speluitleg

_________________
Afbeelding

http://boardgamegeek.com/blog/1161


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Evenementen  
 Feed - Onderwerp - Quined demo-dag - 12 juni 2010  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Quined Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®