Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 15 jun 2016, 15:52 
www.zomerspel.be
Avatar gebruiker

Berichten: 2725
Woonplaats: Oosterzele (B)
Zomerspel 2016 komt heel dichtbij. Op 25 en 26 juni is het weer zover. Laten we wat gezellig babbelen over Zomerspel :wink:

1/ Kom je naar Zomerspel?
2/ Zo ja, op welke dagen ben je aanwezig?
3/ Heb je je tickets al gekocht?
4/ Wat zijn je verwachtingen voor deze editie?
5/ Naar welke spellen kijk jij uit om te spelen en/of te kopen? (https://ditteriosracedoorspellenland.wordpress.com/2016/06/10/deze-80-bordspellen-zullen-aanwezig-zijn-op-zomerspel/)
6/ Heb je een voorkeur voor familiespellen, strategische spellen en/of thematische spellen?
7/ Heb je al spellen verkocht via de online tweedehandsmarkt? Welke?
8/ Heb je al spellen gekocht via de online tweedehandsmarkt? Welke?
9/ Doe je mee met de snelle quiz van Nox Spellenzolder?
10/ Of neem je deel aan het Colt Express toernooi?
11/ Welke prototypes wil je graag ontdekken? (https://ditteriosracedoorspellenland.wo ... l-updates/)
12/ Ga je je verkleden als cowboy of indiaan?
13/ Heb je nog vragen aan de organisatie?

_________________
https://www.facebook.com/ditteriosracedoorspellenland


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 15 jun 2016, 16:11 
www.zomerspel.be
Avatar gebruiker

Berichten: 2725
Woonplaats: Oosterzele (B)
Ik zal zelf maar het goede voorbeeld geven :wink:

Als één van de organisatoren van Zomerspel ben ik uiteraard de twee volledige dagen aanwezig (zelfs 4 dagen als je de opbouw- en afbraakdag ook meetelt).

Voor deze editie verwacht ik dat we minstens evenveel bezoekers als vorig jaar aantrekken. We hebben alvast een mooier en groter spelaanbod, meer speluitleggers en een mooier decor.

Op Zomerspel zal ik zelf niet kunnen spelen of kwissen, maar toch zijn er een heel aantal spellen die ik nog niet heb gespeeld en die ik heel graag eens zou proberen. Ik denk aan X-Wing, The Gallerist, Nippon, Signorie, Deus en Castles of Mad King Ludwig.

Ik speel alles graag, zowel strategische, thematische als familiespellen (afhankelijk van de spelersgroep waarmee ik speel).

Ik heb op de tweedehandsmarkt reeds de volgende spellen verkocht: Abyss, Ave Caesar en Het Achtste Wereldwonder. Deze spellen heb ik op de tweedehandsmarkt gekocht: Quarriors, Space Cadets en Space Cadets: Dice Duel.

Van alle prototypes heb ik enkel Gunslinger al gespeeld. Dat vond ik een subliem familiespel. Ik heb me er ongelooflijk mee geamuseerd! Het kan bijna niet anders dat dit een succes gaat worden. Toevallig past dit spel ook nog eens perfect bij ons western thema dit jaar.

Ik kom naar Zomerspel als een stoere indiaan :D

Hopelijk tot dan!

_________________
https://www.facebook.com/ditteriosracedoorspellenland


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 20 jun 2016, 09:07 
Garnaal

Berichten: 391
Woonplaats: groot ammers
1. ja ik kom
2. allebei de dagen
3. nee, ik kom vrijwilligen als demoër
4. een gezellig druk weekendje met veel spellen
5. ehm, ik demo, dus moet even kijken hoeveel tijd er is om nog te spelen. hoop het wel anders wordt het een lange avond bij de B&B....
Flick 'm up, Fury en ghostbusters zijn spellen die ik wel zou willen proberen als er tijd voor is.... rest ken ik al of interesseert me niet.
6. thematisch/strategisch
7. gezien dat mijn puerto rico kaartspel al verkocht is, leuk!
8. nee
9. nee
10. geen tijd denk ik
11. geen idee, kan niets opmaken uit de titels
12. ik krijg kleding....
13. is het geen idee om een besloten facebookgroep te maken voor alle vrijwilligers? zodat we alvast kennis kunnen maken, misschien voor 's avonds al af kunnen spreken en/of spellen meenemen om te spelen na sluitingstijd? werkt altijd prima bij de andere evenementen/festivals waar ik vrijwillig. snap dat t vrij laat is, maar kan nog steeds....


Omhoog
Offline Profiel    Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 jun 2016, 09:27 
www.zomerspel.be
Avatar gebruiker

Berichten: 2725
Woonplaats: Oosterzele (B)
Nu vrijdagavond houden we een infomoment voor al onze vrijwilligers. Naast info over je shift tijdens Zomerspel krijg je ook de kans om de andere vrijwilligers te ontmoeten. Normaal hebben al onze vrijwilligers hiervoor al een mail gekregen.

Een facebookgroep is een tof idee, maar voor deze editie net iets te last minute vrees ik. We zijn nu al minder dan een week voor Zomerspel.

_________________
https://www.facebook.com/ditteriosracedoorspellenland


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Zomerspel  
 Feed - Onderwerp - Let's talk about Zomerspel 2016 !  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®