Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



10 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Komkommertijd
BerichtGeplaatst: di 09 aug 2016, 20:00 
Nieuwsreporter
Avatar gebruiker

Berichten: 549
Afbeelding Het was de afgelopen weken stil aan het 999 Games front. De enige medewerker die bereid is om deze website van informatie te voorzien, was een paar weken met vakantie. Hij is back in business, waardoor de informatie over nieuwe spellen uit Almere weer begint los te komen.


Belangstellenden voor nieuws over White Goblin Games spellen moet ik helaas teleurstellen. Deze uitgever heeft geen tijd en zin om Bordspeler.nl van informatie te voorzien. Deze houding heeft helaas gevolgen voor de aandacht voor hun spellen op Bordspeler.nl.



Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2016/08/09/komkommertijd/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Komkommertijd
BerichtGeplaatst: wo 10 aug 2016, 00:37 
2. Agricola (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2514
Woonplaats: De Goorn
Vanuit de andere Nederlandse uitgevers ook weinig nieuws Erwin?


Omhoog
Online Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Komkommertijd
BerichtGeplaatst: wo 10 aug 2016, 12:07 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Flash schreef:
Vanuit de andere Nederlandse uitgevers ook weinig nieuws Erwin?



Ik snap jouw vraag niet. Bij 999 Games en de Goblins is er meer dan genoeg nieuws, maar ze vertikken het tijdelijk of structureel om dit door te geven. Gelukkig is bij 999 Games de kanjer die er wel gevoel voor heeft weer terug van vakantie.

Kun je iets scherper aangeven wat je bedoelt ten aanzien van andere uitgevers?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Komkommertijd
BerichtGeplaatst: wo 10 aug 2016, 13:40 
5. Catan: Cities & Knights (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2514
Woonplaats: De Goorn
Erwin schreef:
Flash schreef:
Vanuit de andere Nederlandse uitgevers ook weinig nieuws Erwin?


Ik snap jouw vraag niet. Bij 999 Games en de Goblins is er meer dan genoeg nieuws, maar ze vertikken het tijdelijk of structureel om dit door te geven. Gelukkig is bij 999 Games de kanjer die er wel gevoel voor heeft weer terug van vakantie.

Kun je iets scherper aangeven wat je bedoelt ten aanzien van andere uitgevers?


Natuurlijk! Ik begreep uit jouw bericht inderdaad dat vanuit 999 Games en WGG men geen nieuws kan/wil verstrekken.

Ik vroeg me aan de hand daarvan af hoe dit bij de andere (kleinere) Nederlandse uitgevers is gesteld. Valt er vanuit daar (voor zover bekend) niet te melden of is de nieuwsvoorziening vanuit daar ook gewoon niet goed?


Omhoog
Online Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Komkommertijd
BerichtGeplaatst: wo 10 aug 2016, 15:43 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Flash schreef:
Ik vroeg me aan de hand daarvan af hoe dit bij de andere (kleinere) Nederlandse uitgevers is gesteld. Valt er vanuit daar (voor zover bekend) niet te melden of is de nieuwsvoorziening vanuit daar ook gewoon niet goed?


De informatievoorziening is bij een handvol uitgevers (groot en klein) op orde, bij de rest kan ik wachten tot ik een ons weeg (en dat duurt bij mij wel even... :wink: ).

Ik heb in het bericht 999 Games en White Goblin Games expliciet genoemd, omdat zij veel uitbrengen en spelliefhebbers hierover graag geïnformeerd worden. Ik kreeg de laatste tijd vragen waarom er niets te melden was. Vandaar.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Komkommertijd
BerichtGeplaatst: do 11 aug 2016, 03:53 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Erwin schreef:
Gelukkig is bij 999 Games de kanjer die er wel gevoel voor heeft weer terug van vakantie.

Waar zou 999 toch zijn zonder Bert Calis! :lol:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Komkommertijd
BerichtGeplaatst: do 11 aug 2016, 08:44 
5. Bunny Kingdom (2017)
Avatar gebruiker

Berichten: 2892
Woonplaats: Noord-Brabant
En nieuws van distributeurs zoals Bergsala en Asmode?

Overigens maakt mij het niet heel veel uit dat White Goblins je niet of nauwelijks voorziet van info. Je hoeft toch niet altijd de primeur te hebben wat de Nederlandse uitgevers gaan doen? Dat kunnen ze zelf ook wel.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Komkommertijd
BerichtGeplaatst: do 11 aug 2016, 09:00 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
WTULTC schreef:
Overigens maakt mij het niet heel veel uit dat White Goblins je niet of nauwelijks voorziet van info. Je hoeft toch niet altijd de primeur te hebben wat de Nederlandse uitgevers gaan doen? Dat kunnen ze zelf ook wel.


Jij bent tevreden met de reclametweets van de Goblins? Prima.

Ik vind het prettig om iets meer inhoud in berichten over nieuwe spellen te stoppen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Komkommertijd
BerichtGeplaatst: do 11 aug 2016, 09:54 
7. Azul (2017)
Avatar gebruiker

Berichten: 2892
Woonplaats: Noord-Brabant
Die tweets volg ik niet.

Vaak speel ik spellen bij mijn club RtD voordat ze in het Nederlands zijn verschenen, dus voor mij zijn ze dan niet meer nieuw als ze via 999Games of Goblin in het Nederlands verschijnen (daar wacht ik wel op mocht ik interesse hebben om een spel zelf te kopen). Zij kopen immers bij Spiel de spellen in het engels en spellen die voor het eerst op de NL-markt verschijnen komen ook al vrij snel in de collectie door diverse beurzen etc...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Komkommertijd
BerichtGeplaatst: do 11 aug 2016, 14:43 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
WTULTC schreef:
Vaak speel ik spellen bij mijn club RtD voordat ze in het Nederlands zijn verschenen, dus voor mij zijn ze dan niet meer nieuw als ze via 999Games of Goblin in het Nederlands verschijnen (daar wacht ik wel op mocht ik interesse hebben om een spel zelf te kopen). Zij kopen immers bij Spiel de spellen in het engels en spellen die voor het eerst op de NL-markt verschijnen komen ook al vrij snel in de collectie door diverse beurzen etc...


Niet iedereen is in de gelegenheid om buitenlandse originelen te spelen. Daarom probeer ik Nederlandstalige belangstellenden inhoudelijk te informeren. Ik steek daar tijd en geld in, omdat ik het leuk vind om een groter publiek kennis te laten maken met het betere gezelschapsspel. Een handvol uitgevers herkent en waardeert deze inspanning, de rest wordt er niet warm of koud van.

Ik vind het logisch dat jij hier geen boodschap aan hebt. Jij bent immers met jouw eigen behoeftebevrediging bezig en laat je informeren en vermaken in clubverband.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
10 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Komkommertijd  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Tags

Bordspeler.nl



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®