Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 19 dec 2016, 15:02 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 184
Woonplaats: BE - Boutersem
Las Vegas hebben we met uitbreiding met 8 gespeeld maar was geen voltreffer... veel te veel downtime. Wel goed om tussendoor aan trash talk te doen natuurlijk als het gezellig samenzijn belangrijker is.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 19 dec 2016, 15:09 
Grote Dienaar

Berichten: 124
Woonplaats: Helmond
Bedankt voor alle reacties.
Ok, ik heb nu op de lijst staan:

Unusual suspects
Cash 'n guns 2
Spyfall
black stories

Ik ben ook erg geinteresseerd in het spel: Beyond Balderdash. Ik ben gek op het woordenboekspel en dit is hier een variant op. Weet iemand of er ook een Nederlandse versie van dit spel is, of een soortgelijk spel?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 20 dec 2016, 11:13 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2755
Woonplaats: Utrecht
Als je black stories nog moet kopen, kun je ook voor white green blue pink gaan. Resp. Elfjes, natuur, water of meiden gerichte raadsels.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 23 dec 2016, 13:38 
Jakkiebak!

Berichten: 60
Misschien wat minder boardgamey, maar met dit soort gelegenheden en gezelschappen doet 30 seconds het altijd goed. Je speelt het in 2 teams van minstens 2 man per team, maar je kunt het zo gek maken als je wilt. Zorgt meestal voor veel hilariteit, regels zijn binnen no time uit te leggen, en is vooral fun.

Weerwolven heb je zelfs een grote groep voor nodig, ook weinig uitleg nodig en zeker met wat creatievere personen wat mij betreft erg leuk.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 25 dec 2016, 00:36 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
Als je een licht spel met veel lol op tafel wilt krijgen waaraan ook niet-gamers moeten kunnen meedoen is misschien 'Wat Schets je me Nou' leuk. (Telestrations is de internationale titel)

Zelden zo'n plezier gehad met een partygame. Het is gebaseerd op de miscommunicatie die optreedt als je van persoon tot persoon een verhaal doorvertelt, alleen geef je hierbij tekeningen door die een woord omschrijven. De hilariteit komt van de ontknoping. Het is van 4 t/m 8 spelers en is leuker bij hogere spelersaantallen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 25 dec 2016, 12:35 
Meeple
Avatar gebruiker

Berichten: 18
Wat Schets Je Me Nou?! is inderdaad een erg leuk spel voor bijna alle groepen mensen, heb de mijne al behoorlijk afgeragd en ben met de derde set viltstiften bezig.

Wel het puntensysteem weglaten, dat maakt het spel wel meer een activiteit dan een spel, maar het gaat om het lachen en de belachelijke tekeningen :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
21 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Welk spel op oudjaarsavond?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®