Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017, 18:29 
PIONier

Berichten: 3
Hallo,

Ik ben op zoek naar spelers voor een 5e D&D campaign. Momenteel heb ik drie spelers maar 1 of 2 extra spelers zou goed van pas komen. Het zou gaan om 2 wekelijks spelen en over het algemeen op zondag, soms op zaterdag (hangt er van af wanneer iedereen kan).

Korte info over de campaign. Het gaat om een zelfgeschreven campaign waarin de PCs evil of neutral zijn. Momenteel zijn de andere spelers lvl 4 dus dat zou ook jpuw startpunt zijn.

Heb je interesse laat het dan weten!

Martijn


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 12 jan 2017, 16:42 
Joker

Berichten: 5
Hoi Martijn,

ik heb interesse, alleen heb ik geen ervaring. Is dat een probleem?

groetjes,

Marten


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 12 jan 2017, 20:32 
PIONier

Berichten: 3
Nee absoluut niet. De andere spelers zijn ook nog niet super ervaren. Dus je gaandeweg de regels leren en zo is echt geen enkel probleem. De regels zijn ook niet super complex. Wat ik je wel zou aanraden is iig online een Players Handbook op te snorren en die alvast te bekijken want daar staan alle classes en races in die je kan spelen en de rest van de regels (het boek is vrij dik maar de echte spelregels zijn niet heel veel meer dan 20 a 30 bladzijden).

Hopelijk is dat voor nu even genoeg info.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 29 jan 2017, 23:02 
PIONier

Berichten: 2
Hoi,
Ik wil het spel ook graag spelen maar ik vraag me af hoe oud jullie zijn omdat ik zelf nog maar 14 ben.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 02 feb 2017, 21:30 
PIONier

Berichten: 3