Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 18 feb 2017, 03:50 
PIONier

Berichten: 3
Nooit als eerste wat opsturen, en al helemaal nooit deals via paypal accepteren. Dat marktplaats daar ooit aan is begonnen is ook een doodzonde, word zoveel via gescammed


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 18 feb 2017, 09:56 
Avatar gebruiker
swizard schreef:
Nooit als eerste wat opsturen, en al helemaal nooit deals via paypal accepteren. Dat marktplaats daar ooit aan is begonnen is ook een doodzonde, word zoveel via gescammed


Inderdaad stom! :? Ik wacht tot het geld op mijn rekening staat, voordat ik iets opstuur. Meestal probeer ik iemand in de buurt te vinden als ik iets koop, maar dat is niet altijd mogelijk... Sinds ik niet meer met Kiala verstuur, verlopen al mijn zendingen prima met DPD en PostNL. :thumbup:


Omhoog
     
 
BerichtGeplaatst: wo 01 maart 2017, 20:45 
Locomotief
Avatar gebruiker

Berichten: 38
Woonplaats: Den Haag
ik heb via marktplaats spellen gekocht en ook zelf spellen verkocht. Tot nu altijd netjes verlopen. Soms krijg je onzinnige biedingen, maar dat hoort ook een beetje bij het medium.

Momenteel heb ik juist een probleem met een webshop. Spel besteld, bedrag overgemaakt. Spel bleek niet meer op voorraad te zijn. Zou geld terugkrijgen. Inmiddels ruim 3 weken later nog steeds mijn geld niet terug en winkel reageert niet meer op emails. Ook via facebook een bericht verstuurd, maar ook daar geen reactie.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 02 maart 2017, 08:55 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Welke webwinkel mag dit wezen? Misschien werkt sociale druk enigszins om je centjes terug te krijgen of je spel?

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 02 maart 2017, 13:13 
Locomotief
Avatar gebruiker

Berichten: 38
Woonplaats: Den Haag
el_crosso schreef:
Welke webwinkel mag dit wezen? Misschien werkt sociale druk enigszins om je centjes terug te krijgen of je spel?


Wat extra hulp in deze zou zeker welkom zijn! Ik kan het je sowieso via een PM laten weten, ik weet niet of het forum regels heeft over het delen van dit soort conflicten?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 02 maart 2017, 13:20 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
modron20 schreef:
el_crosso schreef:
Welke webwinkel mag dit wezen? Misschien werkt sociale druk enigszins om je centjes terug te krijgen of je spel?


Wat extra hulp in deze zou zeker welkom zijn! Ik kan het je sowieso via een PM laten weten, ik weet niet of het forum regels heeft over het delen van dit soort conflicten?

Naming and shaming zou ik zeggen, als je nog eens gecontroleerd hebt dat het geld echt niet binnen is. Ik wil namelijk wel weten waar ik niet moet kopen en denk dat dit voor eenieder hier informatief is. Mocht het op termijn toch opgelost worden door die webwinkel, is het natuurlijk netjes dit ook weer te vermelden.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 02 maart 2017, 13:38 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Mee eens inderdaad en een open vraag met een naam erbij stellen moet gewoon kunnen.
Het hoeft niet meteen negatief te wezen of op een vervelende manier.

Sterkte.

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bistro 'Off topic'  
 Feed - Onderwerp - Ervaringen tweedehandswebsites  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®