Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 15 maart 2017, 11:15 
Burgemeester

Berichten: 1317
Woonplaats: Westmalle
el_crosso schreef:
Mac-S schreef:
AlliantieAJ schreef:
Stel dat er toch groepjes zijn is het toch ook een beetje gokken wat de ander doet?
Je kunt ook proberen met je beide renners een groepje te vormen, dan hoef je niet te gokken... als je zo een paar beurten voorop kunt blijven, terwijl één van je renners alle vermoeidheidskaarten pakt, dan kan de ander uiteindelijk het peloton wel voorblijven. Toegegeven, het is makkelijker gezegd dan gedaan.
In de parcoursen met heuvels gebeuren wel wat vaker interessante dingen dan in vlakke ritten trouwens, en zijn de keuzes die je moet maken ook een stuk interessanter.

Exact dus dit en sluit ik mij geheel bij aan.

En als iedereen het veilig speelt, wat inderdaad in het echt wielrennen in sommige vlakke etappes ook gebeurd, dan begrijp ik wat je ervaring is.
Daarom is het zo leuk dat je soms een "Sagan", "Contador" of een "van Avermaet" in je spel groep hebt die gewoon gaat en dan wel ziet waar het schip strand. ;-)


Hopelijk is het bij de varianten dan niet zo het geval :) Het ziet er in ieder geval heel leuk uit ...

Edit: heb even doorgelezen op bgg, er is daar sprake van trait cards met speciale eigenschappen voor de renners. Misschien wel logisch dat zoiets in een uitbreiding zou komen, past perfect bij dit spel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 16 maart 2017, 10:07 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Ik heb van Asger begrepen dat niet al die varianten meteen in de volgende uitbreiding zullen zitten. Die denk ik ergens rond Essen zal landen. Maar veel van die varianten zijn prima via p&p te gebruiken tot die tijd en geven het spel leuke herspeelbaarheid.

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
17 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Op zoek naar een bordspel met thema Wielrennen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®