Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



72 berichten | Pagina 1 van 5 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017, 16:37 
Meeple

Berichten: 11
Omdat ik vaker gebruik wil maken van een uitgebreide collectie spellen, ben ik aan het kijken of er misschien een mogelijkheid is om een spellenclub te starten in Papendrecht. Mocht je dus interesse hebben om daaraan mee te doen, laat eens wat horen!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017, 07:37 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 96
Woonplaats: Papendrecht
Ik hoor graag meer over wat je plannen zijn.
Ik kom zelf ook uit papendrecht.

_________________
Wat spelen we vandaag?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017, 12:48 
Jakkiebak!

Berichten: 67
Woonplaats: Dordrecht
Vanuit Dordrecht ben je zo in Papendrecht dus ik ben benieuwd wat je plannen zijn.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017, 13:03 
Meeple

Berichten: 11
Mijn idee is om eens per maand (een vast moment) samen te komen met mensen. Ik zal een aantal spellen meenemen, maar eigen inbreng is zeker ook mogelijk. Met gelijkgestemden kies je een spel om te spelen. Ik zou het liefst een "los-vaste" groep hebben, waarmee het waarschijnlijk is dat er zo'n 8 mensen komen opdagen elke keer. Ik kan zelf een dergelijke groep spellen niet hosten, dus ik zat te denken aan (hoe toepasselijk) het Denksportcentrum in Papendrecht. Wat mij betreft worden kosten per keer onder de deelnemers verrekend. Ik heb nog niet heel serieus bekeken wat het kostenverhaal is, maar als er voldoende animo is wil ik dat zeker oppakken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017, 14:30 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 96
Woonplaats: Papendrecht
Denksportcentrum is best prijzig. en ook vrij groot voor 8 mensen.

Er is een "Spellen - Dordrecht e.o." groepsApp, dan spreek je af bij iemand thuis met 3-5 meestal.

PB je nummer en dan laat ik je toevoegen...

Volgens mij zit RDW daar ook bij. 8)

_________________
Wat spelen we vandaag?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017, 13:13 
Jakkiebak!

Berichten: 67
Woonplaats: Dordrecht
Ja dat klopt; ik zit ook in die app-groep.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017, 00:03 
Locomotief

Berichten: 30
Hallo ,

Ik ben Ron en ben 53 jaar.
Ik heb deze post even gemist, vandaar deze late reactie.
Ik ben woonachtig in Papendrecht en speel graag spellen.
Samen met mijn zoon speel ik geregeld X-Wing en met vrienden een enkele keer Catan.
Ik ben in een ver verleden begonnen met Wargames zowel de papieren versies als die met miniaturen.
Ik speel momenteel wekelijks Bridge in het denksport centrum in Papendrecht.
Ik kan niet met grootte regelmaat een avond vrij maken maar wil wel (en misschien mijn zoon van 13 ook) eens een avondje een spel mee spelen.
Het maakt mij niet uit wat voor spel en ik heb eventueel zelf ook nog de nodige spellen staan (te veel volgens mij vrouw).

Grt Ron


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017, 19:30 

Berichten: 63
Woonplaats: Noordeloos
Zowel ik als man zijn nog zoekende naar een club/groepje. Ik had dit topic ook even gemist. We wonen niet op fietsafstand maar een stukje met de auto is voor ons geen probleem :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 02 sep 2017, 12:10 
Locomotief

Berichten: 30
Hoi,

Het ziet er naar uit dat er wel de nodige interesse is om een spelavond te organiseren.
Het zal wat tijd kosten om een ruimte te regelen.
Ik kan bij het denksportcentrum na vragen wat de kosten zijn en wanneer er ruimte is om daar te kunnen spelen.
Eventueel is de Spil ook een optie die ik na kan gaan.
Wellicht kan er voor dat er iets geregeld is er bij iemand thuis gespeeld worden.

Hopelijk kan iedereen een steentje bij dragen om eea op poten te zetten en komen er meer spelers bij als we eenmaal iets geregeld hebben.
Ik denk ook als we op lokaal niveau eea onder de aandacht brengen en meer spelers interesse hebben!

Ron


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 02 sep 2017, 12:28 
Locomotief

Berichten: 30
Ik heb bij het denksportcentrum de vraag voor de kosten en de geschikte avond al uit staan.
Volgens mij zijn de kosten niet zo hoog, maar dat laat ik wel weten als ik een reactie krijg.

Grt Ron


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017, 21:20 
Locomotief

Berichten: 30
De huur voor een zaal in het denksport centrum 60 euro per avond, om dat rendabel te maken heb je zeker 10 a 12 spelers nodig.
Best prijzig voor kleine groepen.

ron


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017, 21:22 
Locomotief

Berichten: 30
De zaalhuur bij het denksport centrum is 60 euro per avond wat best prijzig is voor een kleine spelers groep.

Ron


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 05 sep 2017, 15:40 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2753
Woonplaats: Utrecht
is het een idee om bij een horeca gelegenheid te vragen of ze een aparte hoek of aparte ruimte hebben?
meestal kan je daar voor een aantal consumpties wel terecht.

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017, 23:35 

Berichten: 63
Woonplaats: Noordeloos
Klinkt goed om te kijken bij een café. Ik ken Papendrecht niet echt dus dit laat ik dan liever toch aan de locals uit dit topic over :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017, 12:42 
Meeple

Berichten: 11
Ik woon in Papendrecht, maar ken het niet echt. Ik zou niet weten waar dit eventueel zou kunnen. Ik had gehoopt zoveel mensen bij elkaar te krijgen dat de kosten te overzien zouden zijn. Dit is een drukke periode voor me. Misschien dat ik in november weer verder kijk. Tot die tijd sta ik zeker open voor suggesties.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
72 berichten | Pagina 1 van 5 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 5  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Geïnteresseerden op fietsafstand van Papendrecht?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®