Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017, 17:29 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 39
We gaan ons wagen aan onze eerste Kickstarter campagne en omdat we waarschijnlijk 100 fouten gaan maken en ook wel heel wat goed willen doen, zouden we graag wat advies ontvangen van jullie.

Het betreft onze nieuwe titel voor het najaar Cover Me. Het spel werd ontworpen door Bram Verbiest (die jullie misschien wel kennen als Leto op het forum). We hebben hem als ik mij niet vergis 3 jaar geleden ontmoet met zijn prototype en enkele maanden later zijn we met de ontwikkeling gestart. Nu zijn we klaar om alles af te werken. Onze kickstarter pagina is bijna volledig klaar. We moeten nog wat filmpjes monteren en toevoegen en ook de regels worden nog in de finale layout gezet.

De preview link is de volgende: https://www.kickstarter.com/projects/549587749/1341738184?token=66a96989

Wie zin heeft, mag die al eens bekijken en ons feedback achterlaten. Alle hulp is welkom. We hopen binnen enkele dagen te lanceren.

Van zodra we lanceren kondigen we het uiteraard ook aan in de crowdfunding topic.

Alvast bedankt!


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017, 18:04 
2. Agricola (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Denk dat iedere backers op andere zaken let, maar wat mij opvalt:

- ik mis bovenin een overzichtje van spelersaantal/leeftijd/speelduur
- ik mis een kort speloverzicht. Er wordt wel vermeld wat ik thematisch gezien aan het doen bent, maar op welke wijze je de kaarten gebruikt (is het set collecting, een pest spel, trick tacking o.i.d. komk ik niet tegen)
- voor degenen die niet naar Spiel gaan mis ik het overzicht wat de verzendkosten zijn en hoe het zit met douanekosten e.d.
- laat duidelijk zien wie jullie als uitgever zijn. Apart kopje over JTG met daarbij afbeeldingen van alle spellen die jullie al uitgegeven hebben
- eventueel reeds uitgegeven titels van jullie als 'add on' mogelijkheid?
- spel ziet taalonfhankelijk uit, maar in welke talen komen de spelregels? Gaan jullie nog op zoek naar backers die het in een andere taal willen vertalen?

Verder alvast veel succes gewenst!!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017, 19:56 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 39
Bedankt voor de eerste feedback. In sommige gevallen is het duidelijk dat de meest evidente dingen over het hoofd worden gezien.

Het kort speloverzicht komt normaal nog in een filmpje. Dat vonden we te complex en te lang om uit te schrijven. Dat hebben we ook aan de spelregels gemerkt. Visueel is het spel zeer makkelijk uit te leggen. In woorden minder.

Ter info: het is een combinatie van hand management, meerderheden bepalen en anticiperen.

De rest gaan we zeker nog verwerken. Al een dikke merci!


Omhoog
Offline Profiel   Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017, 19:29 
Uitgever

Berichten: 2
We hopen vanavond online te kunnen gaan. :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Uitgevers  
 Feed - Onderwerp - Advies welkom => Cover Me op Kickstarter  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®