Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



45 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 25 sep 2015, 17:40 
9. Mage Knight Board Game (2011)

Berichten: 174
Woonplaats: Ede
Dag heer Flap,

Van deals weet ik minder. We zijn nu naarstig op zoek naar een club mensen die inderdaad met bordspellen in de weer willen. Sommigen van ons zijn ook actief op RP gebied. Ik weet niet wat je zoekt en welke speelstijl je voorkeur heeft?

Zelf maak ik deel uit van drie RP groepen. Eén Dark Heresy, één Pathfinder en een waarbij de spelers de regels niet kennen. In al deze groepen is het verhaal oneindig veel belangrijker dan de regels. Dus, wazoekdegij?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 25 sep 2015, 18:25 
PIONier

Berichten: 4
Hola Señor Roghain (en allemaal),

Ik heb het wat vaag op "RPG" gehouden omdat ik niet zo kieskeurig ben.
Wat specifieker:

Wie heeft er (zin in) een wekelijkse of 2-wekelijkse weekend/avond D&D groep in de WERV regio? 20, 30-plussers.

Mijn ideale groep heeft/maakt een setting waarin (achtergrond)verhaal, roleplay en non-combat skills belangrijk zijn, maar ook gevechten niet schuwen - een "goede balans", hoe subjectief dat ook is. Daarnaast vind ik een sterke scheiding van player kennis en character kennis belangrijk.

Qua class, ras en alignment ben ik flexibel, naar gelang de wensen van de groep en de DM.

Ik heb een paar jaar geleden een groep gehad, wij speelden 3.5e. Pathfinder lijkt me ook tof, en aan naar het schijnt is 5e ook leuk - dat lijkt een stuk vloeiender te spelen dan ik mij 3.5 herinner.

Maargoed, niet kieskeurig - d20 Modern of andere systemen lijken mij ook leuk. Het moet alleen niet ingewikkelder worden dan 3.5e, het is daarmee al lastig genoeg om tempo in de sessies te houden.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015, 08:34 
8. Civilization (1980)

Berichten: 174
Woonplaats: Ede
We, als ik me goed herinner was één van de reageerders in deze draad op zoek naar precies dat. Zie deze draad:

spelers-gezocht/topic15372.html

Wellicht dat dat een beetje passend te maken valt voor je.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015, 09:57 
PIONier

Berichten: 4
Tsja, sirPiteye had ik al gevonden (hij heeft op meerdere fora oproepen geplaatst) maar nog geen reactie van ontvangen. We shall see. Thanks.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015, 10:00 
Garnaal

Berichten: 390
Woonplaats: groot ammers
Applebeignet schreef:
Tsja, sirPiteye had ik al gevonden (hij heeft op meerdere fora oproepen geplaatst) maar nog geen reactie van ontvangen. We shall see. Thanks.



Hebben dit weekend een tweede sessie met de nieuwe groep waar Niels DM van is....

Ik denk dat hij voorzien is......

Al mag hij dat natuurlijk zelf best bevestigen.... :|

Of misschien vragen of je nog mag aansluiten....


Omhoog
Offline Profiel    Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2015, 13:06 
Joker

Berichten: 8
Ik zoek zelf ook mensen om mee te spelen. Zelf heb ik wel ongeveer honderd bordspellen.
Van Spookslot tot 999 games. Van alles wat. Ik zoek zelf mensen om af en toe mee te spelen in de buurt van Barneveld. en Veenendaal is wel in de buurt dus... :-)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2016, 21:12 
PIONier

Berichten: 3
Woonplaats: Lienden
Hey allemaal,

t is al weer een tijdje geleden dat er voor het laatst iemand in dit topic heeft gereageerd, maar zijn er nog steeds mensen in en rondom Veenendaal aan het zoeken naar mensen om een spelletje mee te doen? ik woon in Veenendaal en ben dus op zoek naar mensen om om de week in het weekend ofzo een spelletje (of meerdere) te doen.

groet,

MCR


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 02 feb 2016, 18:48 
1. The Republic of Rome (1990)

Berichten: 174
Woonplaats: Ede
Geheel toevallig was er vanochtend weer via de mail een speloproep. Zie een voorgaande post hier en mail even Nasr de heer Beekie. Dan kom je in "de groep"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2017, 09:55 
.

Berichten: 37
Woonplaats: Zevenaar
Als er nog spelers een spellenclub zoeken in Zevenaar zit een hele leuke club
www.bordspelfanaat-zevenaar.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017, 08:54 
Joker

Berichten: 6
Hoi goedemorgen hjr1979, MCR en andere leden,

Mochten jullie nog niet voorzien zijn in voldoende spelers; ik zoek ook al enige tijd een leuke bordspellen en/of DnD-achtige groep om mee te spelen op ongeveer één avond in de week, maar meer of minder kan altijd ;).

Ik speel sinds mijn 5e computergames en sinds diezelfde leeftijd ook allerlei bordspellen. Inmiddels ben ik 33 en sinds een jaar of twee fanatiek Warhammer Quest en nu binnenkort een eerste pot DnD. Verder bekend met enkele 999 games die ik met veel plezier speel.

Complexe regels vind ik niet erg, eerder leuk =)

Groeten en hoor het graag!

Stijn


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017, 11:20 
PIONier

Berichten: 4
Stinow schreef:
ik zoek ook al enige tijd een leuke bordspellen en/of DnD-achtige groep om mee te spelen op ongeveer één avond in de week, maar meer of minder kan altijd ;).


Toch leuk dat dit topic na jaren nog steeds gebruikt wordt. Ik heb wil zin in spellen Stinow, eens zien of er nog anderen reageren!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017, 15:38 
Joker

Berichten: 6
Hoi Appelbeignet, ik zal je even een DMmetje sturen :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017, 23:14 
Rooster Booster

Berichten: 99
Woonplaats: Ede
Hallo allen,
Dan spam ik hier ook maar even.
Ikzelf ben woonachtig in Ede en run elke woensdag (en regelmatig op vrijdag) een spellenavond van 20.00 tot ca. 23.00 uur
Voor de woensdag hebben we veel geïnteresseerden, maar helaas kan niet iedereen elke woensdag. Daarom varieert het aantal deelnemers tussen de 2 en 6. Ik zou graag wat meer vastigheid hebben en nieuwe aanwas is dan fijn.
Dus... mocht er nog iemand interesse hebben in bordspellen: ik heb er genoeg thuis staan en nodig jullie van harte uit om een keer een avond mee te draaien om te kijken hoe het gaat.

Spelniveau: We spelen over het algemeen spelen voor gevorderden, zowel nieuwe als oude komen op tafel (El Grande, Kathedraal, Vorsten van Florence, Black Friday, Acquire, Alba Longa, Cuba, Splendor, Concordia). Maar ook andere vlottere spellen kunnen aan bod komen. Net waar we zin in hebben.

Mocht je mee willen doen, dan zou het fijn zijn als ik een PB ontving.
Groetjes, Miriam


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017, 12:08 
PIONier

Berichten: 2
Hoi,

Ik ben op zoek naar een actieve groep mensen om spellen mee te spelen (algemeen, mogelijk ook D&D) en woon zelf in Veenendaal. Ik ben 32 jaar oud. Mocht je plek hebben in een groep, dan lijkt me dat super!

Groet,
Maarten


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017, 23:28 
Joker

Berichten: 8
Al een tijd lang willen wij D&D uitproberen, maar wij hebben nog niet het geluk gehad om een groep te vinden die het ons wil leren! Engels hebben we overigens geen probleem mee. we zijn tussen de 25 en 30 jaar oud. We zijn wel erg fanatiek en serieus :)

groeten,
avro


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
45 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht omstreeks Veenendaal  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®