Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





35 berichten | Pagina 1 van 3 | Ga naar pagina: 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017, 13:58 
PIONier

Berichten: 4
hoi ik ben een beginnende D&D speler uit almere. geen van mijn vrienden is geïnteresseerd in d&d en daarom zoek ik mensen in almere die een nieuwe groep zouden willen beginnen. zelf ben ik helemaal niet ervaren dus ik zoek een groepje mensen om samen het spel mee te ontdekken. een ervaren speler of DM is zeker ook welkom. zelf ben ik 34 maar alle leeftijden zijn welkom.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017, 15:19 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Er was nog een topic over D&D-ers in Almere, maar dat is nooit echt van de grond gekomen nog :)

Ik ben ook een beginner en heb wel interesse, al zal dat pas over een maand of misschien twee lukken, we hebben net een kleine gekregen :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017, 19:29 
PIONier

Berichten: 4
gefeliciteerd! ik heb ook net een kleintje (nu4.5 maanden) ik hoor het graag als je weer tijd hebt. succes met de kleine.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 26 jul 2017, 10:34 
PIONier

Berichten: 2
Hoi ik ben een man van 35 jaar, ik zoek al een tijdje naar een groep om mee te spelen. Heb twee jaar geleden al een aantal keer D&D gespeeld (redbox). Ik zoek nu een groep waar ik kan aansluiten. Mijn niveau is beginner.

Kan ik een keer komen kennismaken om te kijken of het "klikt"?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 27 jul 2017, 10:10 
PIONier

Berichten: 3
Hoi, ik had de andere Almere topic gemaakt, ik voel me jong met 23...

Ik heb inmiddels redelijk ervaring als DM. Hoewel alleen voor vrienden. Ik ben op zoek naar een tweede groep. T liefst als speler, maar achwel. (Ik geef eilanden en dungeons weg voor one shots.)