Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





35 berichten | Pagina 1 van 3 | Ga naar pagina: 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017, 13:58 
PIONier

Berichten: 4
hoi ik ben een beginnende D&D speler uit almere. geen van mijn vrienden is geïnteresseerd in d&d en daarom zoek ik mensen in almere die een nieuwe groep zouden willen beginnen. zelf ben ik helemaal niet ervaren dus ik zoek een groepje mensen om samen het spel mee te ontdekken. een ervaren speler of DM is zeker ook welkom. zelf ben ik 34 maar alle leeftijden zijn welkom.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017, 15:19 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Er was nog een topic over D&D-ers in Almere, maar dat is nooit echt van de grond gekomen nog :)

Ik ben ook een beginner en heb wel interesse, al zal dat pas over een maand of misschien twee lukken, we hebben net een kleine gekregen :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017, 19:29 
PIONier

Berichten: 4
gefeliciteerd! ik heb ook net een kleintje (nu4.5 maanden) ik hoor het graag als je weer tijd hebt. succes met de kleine.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 26 jul 2017, 10:34 
PIONier

Berichten: 2
Hoi ik ben een man van 35 jaar, ik zoek al een tijdje naar een groep om mee te spelen. Heb twee jaar geleden al een aantal keer D&D gespeeld (redbox). Ik zoek nu een groep waar ik kan aansluiten. Mijn niveau is beginner.

Kan ik een keer komen kennismaken om te kijken of het "klikt"?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 27 jul 2017, 10:10 
PIONier

Berichten: 3
Hoi, ik had de andere Almere topic gemaakt, ik voel me jong met 23...

Ik heb inmiddels redelijk ervaring als DM. Hoewel alleen voor vrienden. Ik ben op zoek naar een tweede groep. T liefst als speler, maar achwel. (Ik geef eilanden en dungeons weg voor one shots.)

Als ik toch DM word verwacht dan focus op role playexploration>combat in mijn homebrew wereld. Waar het rijk Banda iedereen die een zwaard kan tillen te wapen heeft geroepen en het rijk van een lich binnenvalt. Tegelijk zoekend naar de oorsprong van een vreemd schip die een dodelijke ziekte heeft meegebracht.
Dit is een open wereld die "update" terwijl de andere groep en NPC's hun dingen doen.
De huidige wereld iets kleiner dan Amerika. Een nieuwe wereld achter de horizon.

Groetjes, Remy

PS: Ik kan in principe alle dagen behalve vrijdag.
PSS: Zodra er 3 spelers en DM zijn wil ik ook kijken of het klikt. Minder vind ik nog niet leuk.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2017, 10:03 
PIONier

Berichten: 2
Volgens mij zijn we dan met 5 man nu.
Ik zat te denken om eens per maand bij elkaar te komen. Wat denken jullie?
Wellicht even een whatsapp groep beginnen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2017, 10:38 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Ik heb nog steeds wel interesse, of ik mee kan doen hangt wel af van de avond waarop we gaan spelen. Vrijdag en zaterdag zou mij wel lukken. Eenmaal per maand lijkt me in eerste instantie wel prima.

DM ervaring heb ik niet, maar ik heb wel een starter kit, dus misschien kunnen we die eerst uitproberen. Dan kunnen we ook zien of iemand misschien het leuk vind om DM te worden. Om meteen te beginnen met een custom setting is voor ons noobs misschien wat lastiger?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2017, 12:13 
PIONier

Berichten: 4
Hoi allen. Tof dat er nu een heuse groep ontstaat om te gaan spelen. Ik tel 4 man trix, of wilde die vriend van jou ook nog joinen? voor mij komen de weekenden ook het best uit. Misschien kunnen we een nieuw topic starten op bordspelmania om zo een DM te vinden. Whatsapp groep vind ik een goed idee. Mijn nummer is 0624858131.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 05 aug 2017, 21:31 
PIONier

Berichten: 3
Oi. Ik heb de 3 basisboeken (player, DMG, monster manual). De eerste 2 gelezen en iets voorbij de giants met het doorlezen van de hele monster manual... (40 pagina's over draken... Really?)

Ik denk eigenlijk dat settings alleen voor de DM uitmaken (behalve de sfeer dan). En deze setting is mij bekender dan die uit boeken die me te duur waren :D

Zie jullie op de App
R


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 06 aug 2017, 10:54 
PIONier

Berichten: 4
vrieskist schreef:
Ik heb nog steeds wel interesse, of ik mee kan doen hangt wel af van de avond waarop we gaan spelen. Vrijdag en zaterdag zou mij wel lukken. Eenmaal per maand lijkt me in eerste instantie wel prima.

DM ervaring heb ik niet, maar ik heb wel een starter kit, dus misschien kunnen we die eerst uitproberen. Dan kunnen we ook zien of iemand misschien het leuk vind om DM te worden. Om meteen te beginnen met een custom setting is voor ons noobs misschien wat lastiger?
Hoi vrieskist. Zou je je ook bij de app groep willen voegen? Als je me een berichtje stuurt op 0624858131voeg ik je toe.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 03 sep 2017, 08:45 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Gister de eerste sessie gehad, als er nog meer geïnteresseerden zijn, dan is nu het moment om nog aan te sluiten :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017, 01:24 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 144
Woonplaats: Almere
Als iemand een keer Pathfinder wil proberen, we spelen iedere vrijdag (behalve de laatste van de maand) Pathfinder bij mij thuis, en als we niet genoeg spelers hebben dan trekken we een bordspel uit de kast :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017, 21:22 
Joker

Berichten: 5
Woonplaats: Lelystad
Hoi allen, vanaf 7 oktober ben ik woonachtig in Lelystad en ik zou graag Pathfinder of dnd willen spelen. Heb zelf met Pathfinder ongeveer 3 jaar ervaring, als GM en als speler.

Ook heb ik een redelijke grote tafel, maar ik snap dat Lelystad te ver weg is als iedereen zich in Almere bevind.

Groetjes,

Jacco


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017, 13:17 
Joker

Berichten: 8
Hey allemaal,

Ik zoek spelers in omgeving Almere.
rollenspellen-spelers-gezocht-f91/topic21299.html

Groetjes,
Jaran


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017, 20:29 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Onze groep is nog steeds niet vol. Sterker nog, bij veel mensen is splitsen ook nog een oplossing.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
35 berichten | Pagina 1 van 3 | Ga naar pagina: 1, 2, 3  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - D&D groep in Almere voor beginners.  

Gebruikers die deze topic waarderen

emilyjulia, vrieskist

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®