Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017, 09:27 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 5
Hoi allemaal,

Al enige tijd ben ik op zoek naar een D&D groep in de omgeving van Heerhugowaard/Alkmaar. Ik heb eerder gespeeld met vrienden in Haarlem en vond dat erg leuk, zou het graag weer oppikken. Sinds het verhuizen ben ik op zoek naar een groep wat dichter in de buurt (en de oude groep is volledig uit elkaar gevallen met het onverwachte overlijden van onze spelleider).

Wie oh wie kan mij verder helpen? Sites als Meetup, Reddit en FB groepen hebben nog geen resultaat opgeleverd.

Over mij:
Ik ben 27, speelde een mannelijke cleric die voortdurend dronken was, heb nog begeleiding nodig want heb maar éénmaal eerder dus gespeeld (en dat was grotendeels een verzonnen verhaal van onze spelleider). Tot begin dit jaar werkte ik als Bibliothecaresse in Haarlem. Ik heb net een zoontje gekregen en doe als hobby o.a. aan toneel en cosplay.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2017, 19:34 
Sojaboon

Berichten: 23
Hallo,

Ik ben geheel nieuw met D&D en heb het nog nooit gespeeld. Het lijkt me we leuk om te doen.
Ik woon in Broek op Langedijk. Is er een groepje die het mij wilt leren?
Ik ben 30 jaar en een mannetje.

Alvast bedankt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2017, 21:46 
Uno

Berichten: 1
Woonplaats: Hoogwoud
Hoi allen,

Ik woon zelf in Hoogwoud(een stukje naast Heerhugowaard) en heb best wel weer zin om regelmatig te RPG'en.

Heb tot nu toe alleen campaigns van Pathfinder en Warhammer 40k actief gespeeld, maar denk redelijk snel m'n draai in D&D te kunnen vinden. :-)

Ben niet ervaren genoeg om te DM'en, maar als speler meld ik me graag aan!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 23 sep 2017, 20:27 
Meeple

Berichten: 18
Hallo allemaal,

Ik zoek ook een groep om te kunnen D&Den. Ik ben zelf afkomstig uit de Zaanstreek, maar
ik heb het tot noch toe niet kunnen vinden dichter bij huis. Ik zou kunnen reizen tot Heiloo/Alkmaar(niet elke week), vooropgesteld dat er dan bijtijds begonnen zou worden, bij voorkeur's middags, want ik moet dan ook weer terug met de trein, Ik ben een man, 49 jaar en ik heb ervaring met D&D, voornamelijk als speler, alhoewel ik ook een paar keer DM ben geweest.
Op het moment ben ik wel benieuwd naar 5e editie, maar ook kan het 3.0/3.5 of Pathfinder zijn.


Groet,

Nightwing


Laatst bijgewerkt door nightwing op zo 17 dec 2017, 14:59, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 26 nov 2017, 14:33 
PIONier

Berichten: 3
Woonplaats: Alkmaar
Beste spelers,

Ik ben op zoek naar 2 spelers in de omgeving Alkmaar-Schagen die in het weekend kunnen spelen. 2 van onze spelers kunnen helaas te weinig of nooit spelen i.v.m werk en privé omstandigheden en daarom ben ik op zoek naar nieuwe mensen die in de buurt van Alkmaar of Schagen wonen. Onze groep bestaat uit (op het moment) 4 mensen waaronder de 1 dm.
de leeftijd van onze leden van de groep grenst van 23 tot 37.
we 2 ervaren spelers in de groep die kunnen helpen bij het leren van het spelen.
We hebben variërend locaties van spelen en we zijn net begonnen met de een verhaal makkelijk nog mensen bij kunnen. Ben je geïnteresseerd om bij onze groep te komen? stuur een PB naar mij en dan kunnen we de details bespreken.

Met vriendelijke groet,

Dr.overlord


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Speler op zoek naar groep omg Heerhugowaard/Alkmaar  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®