Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





34 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017, 07:34 
Garnaal

Berichten: 369
Woonplaats: Duffel (Belgiƫ )
Jambo heb ik nog niet zien passeren.
Machi Koro, Kodame, Hanamikoji, Takenoko en +1 voor Dale Of Merchants zijn zeker ook aanraders.
Hebben jullie al co-op spellen geprobeert?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017, 09:35 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 240
Woonplaats: Beusichem
Dale of Merchants gisteren voor het eerst gespeeld en viel erg in de smaak! Dank voor de aanbeveling.

Next is up Jambo.

kattaklop schreef:
Hebben jullie al co-op spellen geprobeert?


We hebben Pandemic en Forbidden Desert gespeeld. Pandemic viel goed in de smaak. Forbidden Desert ook, maar deze voelde als zijnde 'uitgespeeld', toen het spel afgelopen was. Ik heb nog Flashpoint op de alsmaar groeiende stapel 'nog te spelen' liggen.

Onlangs ook Arboretum gespeeld. Niet verassend dat deze goed bij ons viel, hij past prima in het straatje van Ballonrace en Parade.


kattaklop schreef:
Machi-Koro


Deze hebben we ook en komt af en toe op tafel. The misses vind het vooral leuk. Maar ik win vrijwel altijd, omdat ik 1 type kaart opkoop en zij al vrij vroeg in het begin een 8 kaart koopt zonder dat iemand met twee dobbelstenen rolt.

_________________
"Rock over London. Rock on Chicago."


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017, 14:48 
Locomotief

Berichten: 30
Wat ik zelf leuk vindt zijn de kleinere kaartspellen van 999 games, bv Boonanza (in die serie zijn er verschillende) beasty bar en nog verschillende andere spellen zoals coloretto, enz. deze
spellen zijn ook wat goedkoper en idd zo rond 10,15 euro. Weet niet of dit in jullie interesse ligt maar je kan allicht eens kijken! Cottage garden van White goblin games speel ik zelf ook graag. (is in de stijl van patchwork)
Groet, Angela.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017, 11:31 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
MickyS schreef:
Next is up Jambo.

Ik heb Asante nog in de kast staan om een keer te proberen, die schijnen nagenoeg identiek te zijn.

kattaklop schreef:
Hebben jullie al co-op spellen geprobeert?

In die categorie heb ik Het Verboden Eiland ook nog staan. Als die bevalt, dan ga ik Pandemic Rising Tide overwegen, gezien het thema.

angela44 schreef:
Wat ik zelf leuk vindt zijn de kleinere kaartspellen van 999 games, bv Boonanza (in die serie zijn er verschillende) beasty bar en nog verschillende andere spellen zoals coloretto, enz. deze
spellen zijn ook wat goedkoper en idd zo rond 10,15 euro. Weet niet of dit in jullie interesse ligt maar je kan allicht eens kijken! Cottage garden van White goblin games speel ik zelf ook graag. (is in de stijl van patchwork)
Groet, Angela.

Beasty Bar lijkt mij wel leuk om met the misses te spelen; we hebben op vakantie samen Sushi Go gespeeld en dat beviel ook wel (ondanks dat het toch echt met 3+ gespeeld moet worden).

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
34 berichten | Pagina 3 van 3 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Speladvies  
 Feed - Onderwerp - Gaming with the misses.  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®