Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017, 20:33 
Joker

Berichten: 5
Hallo allemaal!

Ik ben na 10 maanden te DnD'en opzoek naar een tweede groep om mee te spelen. Ik heb ervaring met het maken van sheets en ben nu ook bezig om de DM vaardigheden te leren in mijn huidige groep. Ik ben makkelijke speler, roleplay ook graag en vind het geen enkel probleem om in Engels te roleplayen, mocht het voor de groep makkelijker zijn!

Ik hoop snel wat van jullie te horen!

Whavey


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017, 00:10 
Joker

Berichten: 9
Heb een klein groepje mensen in gorinchem nog geen uur verwijderd van utrecht spelen op vrijdags kunnen redelijk roleplayen in engels en nl zijn 24+ spreek je dit aan zo ja laat het weten


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017, 16:18 
Joker

Berichten: 5
Valen schreef:
Heb een klein groepje mensen in gorinchem nog geen uur verwijderd van utrecht spelen op vrijdags kunnen redelijk roleplayen in engels en nl zijn 24+ spreek je dit aan zo ja laat het weten



Heyyy heel aardig van je, maar ik zit op vrijdag tot 19.30 in de collegebanken en ben ook nog net 18, dus ik ben nog wat te jong voor de groep! Toch bedankt voor de uitnodiging!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 23 nov 2017, 06:24 
Joker

Berichten: 9
18 is oud genoeg me dm wou het op zaterdag organiseren als je wilt en kan meedoen dus bij deze ben je van harte welkom mocht je vragen hebben stuur maar een appje naar me 06xxxxxxxx


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 23 nov 2017, 13:22 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2755
Woonplaats: Utrecht
Valen schreef:
18 is oud genoeg me dm wou het op zaterdag organiseren als je wilt en kan meedoen dus bij deze ben je van harte welkom mocht je vragen hebben stuur maar een appje naar me 06xxxxxxxx


Dag Valen,
Het is niet verstandig om mobiele telefoon nummers in een openbaar forum te posten.
Daarom heb ik je nummber gewijzigd.

ik wil je adviseren, je mobiele nummer in een PB te versturen naar de betrokkene.

JeVo
moderator

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019, 16:54 
PIONier

Berichten: 4
ik ben vrij new op met forums maar ik ben dus opzoek naar een groep in almere of utrecht .maar als ik almere intoets.krijg ik dus goblin shiat niks dus ik weet ook niet hoe alles werkt op zon form maar zoek dus een :crazy: :D dnd groep t liefst 5e maar kan welwat nieuws leren ik ben nu met een campaign bezig met een aantal mensen van mijn woon/ werkplaats dus heb wel wat ervaring met dnd ja ik weet tis een lange en slechte intro maar echt yelp?.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019, 16:57 
PIONier

Berichten: 4
thetwin schreef:
ik ben vrij new op met forums maar ik ben dus opzoek naar een groep in almere of utrecht .maar als ik almere intoets.krijg ik dus goblin shiat niks dus ik weet ook niet hoe alles werkt op zon form maar zoek dus een :crazy: :D dnd groep t liefst 5e maar kan welwat nieuws leren ik ben nu met een campaign bezig met een aantal mensen van mijn woon/ werkplaats dus heb wel wat ervaring met dnd ja ik weet tis een lange en slechte intro maar echt yelp?.

ben best wel goed in engels al zeg ik t zelf maar ach wie weet waar dit schip srand


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 10:54 
PIONier

Berichten: 3
Hi Whavey en Thetwin,

Ik ben op zoek naar een leuke D&D-groep in of rond Zeist. Als je nog geen groep gevonden hebt, kunnen we misschien samen verder zoeken of een groep beginnen?

Jaren geleden heb ik een tijd lang D&D gespeeld. Onlangs heb ik het weer opgepakt, maar met de groep waar ik nu in zit, is het zó moeilijk om tot data te komen dat dit mijn spelplezier bederft. Ik ben midden 40 (leeftijdsverschillen vind ik geen bezwaar), en kan zowel in het Nederland als in het Engels spelen.

Groeten,
Cyrion


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Rollenspellen - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Gezocht! DnD 5e groep regio Utrecht  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Dungeons & Dragons: Fantasy in een spannend bordspel



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®