Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



6 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017, 10:25 
4. Paladins of the West Kingdom (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 225
Woonplaats: Assen
Ik (33 jaar, vader van 2 jonge kinderen) speel graag bordspellen en speel eens in de zoveel tijd met collega's. Helaas gaat dat de laatste tijd steeds vaker niet door doordat mensen niet kunnen en ik wil graag regelmatig blijven spelen.

Daarom ben ik op zoek naar mensen die graag regelmatig (lees: wekelijks/twee-wekelijks) bordspellen willen spelen in de omgeving van Assen.

Ik heb geen probleem om wat te moeten rijden. Het liefst speel ik (bij mensen) thuis (bij voorkeur in een rookvrije omgeving) in een groepje van 3 รก 4 (bij voorkeur niet-rokers) op een doordeweekse avond, maar in een weekend moet ook wel te regelen zijn denk ik.

Spellen die ik zelf graag speel zijn:
Imperial Settlers, Castles of Burgundy, 7 Wonders: Duel, Guns & Steel, The Flow of History, Raiders of the North Sea, Automania en Ascension. Daarnaast komen spellen als Kingdom Builder, Quadropolis, Tokaido, Love Letter, Mollenmania, Zombie Dice, Villages of Valeria en Qwixx ook erg vaak op tafel.

Mijn nieuwste aanwinsten zijn:
- Alien Artifacts
- Thunderbirds
- Carcassonne: Amazone
- Carcassonne: Stille Zuidzee

Kortom heel divers, ik sta dan ook voor vanalles open (mits niet te zwaar) met een speeltijd van 1 a 1,5 uur.

Als je interesse hebt, reageer of PM! :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017, 18:16 
Rooster Booster

Berichten: 77
Woonplaats: Hoogeveen
Ben je al lid van de bordspellengroep Assen op Facebook? Daar wordt vrij regelmatig gespeeld bij mensen thuis. Wel bijna altijd in het weekend.

Ik ben zelf eventueel wel te porren voor een keer buiten de groep, maar dan liever in het weekend.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017, 19:41 
4. Paladins of the West Kingdom (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 225
Woonplaats: Assen
Sowieso schreef:
Ben je al lid van de bordspellengroep Assen op Facebook? Daar wordt vrij regelmatig gespeeld bij mensen thuis. Wel bijna altijd in het weekend.

Ik ben zelf eventueel wel te porren voor een keer buiten de groep, maar dan liever in het weekend.

Bedankt voor de tip :thumbup: Ik heb me meteen even aangemeld. Het weekend is ook een optie dus ook daar sta ik voor open, ik heb dan alleen dan wat mindere beschikbaarheid ivm werk.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017, 12:16 
PIONier
Avatar gebruiker

Berichten: 2
Hoi, in Zuidlaren (10 min van Assen) is een bordspellenclub opgericht vorig jaar. We spelen tweewekelijks op woensdagavond en af en toe een middag op zaterdag of zondag. Ook staan de meeste leden open voor een avond thuis spelen naast de reguliere avonden, dus mogelijkheden genoeg. Neem gerust even contact op als je meer info wilt!

Gr Marianne


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2022, 20:02 
4. Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island (2012)

Berichten: 7
Woonplaats: Heede emsland Germany
is een uurtje je te ver rijden?
zelf heb ik helaas geen vervoer.
mijn nicht woont in assen vandaar dat ik weet dat het hierheen ongeveer een uur rijden is
ik heb talisman helemaal compleet alleen niemand om mee te spelen sinds ik verhuist ben.

mvg jasper


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2022, 08:08 
Professor Pimpel

Berichten: 200
Woonplaats: Dwingeloo
Je bent welkom in de spellenschuur in Dwingeloo. Ik heb je een pm gestuurd :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
6 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Spelers gezocht omgeving Assen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®