Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017, 10:34 
Party Animal
Avatar gebruiker

Berichten: 436
Woonplaats: Leuven (BE)
Wij zijn op zaterdag geweest. Voor ons was het ook geleden sinds de tijd dat de beurs nog doorging in Broechem. De voorgaande jaren kwam er altijd wel een familieaangelegenheid op de proppen waardoor we niet konden gaan. Dit jaar was ik dus wel heel erg benieuwd.

Voor ons was het een fijne ervaring. Veel ruimte rond de tafels en stoelen om te passeren. Geen overdrukte, er was altijd wel ergens een tafel vrij om wat te spelen. De stand van Adriaensen was zeer aangenaam. Zelf was ik niet van plan iets te kopen, aangezien ik mij in Essen al had laten gaan. Maar ik ben toch de stand buiten gewandeld met Notre Dame. Die stond al enige tij dop het lijstje en toen ik zag dat deze met de uitbreiding voor Die Burgen von Burgund was, kan ik het toch niet laten liggen. Verder enkele spellen gespeeld en wat gedronken. Het is een fijne beurs, die niet te prijzig is.

Wat ik wel jammer vond is dat er bij aankomst (dit was rond 12u30), al geen invulpapieren meer waren voor de BSM uitgevers tombola. Ik vind dat altijd ontzettend leuk om te doen dus daar was ik erg teleurgesteld in.

_________________
http://www.depittigepion.be/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017, 12:37 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2951
Woonplaats: Deerlijk
kimm schreef:
Wat ik wel jammer vond is dat er bij aankomst (dit was rond 12u30), al geen invulpapieren meer waren voor de BSM uitgevers tombola. Ik vind dat altijd ontzettend leuk om te doen dus daar was ik erg teleurgesteld in.


Onze excuses. We hadden 600 formulieren gedrukt, maar die waren al na goed een uur de deur uit.
Op zondag hadden we er ook 600, maar die zijn niet allemaal weggegaan.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017, 20:34 
9. Mage Knight Board Game (2011)

Berichten: 231
Woonplaats: Vorselaar
Ik ben zondag geweest. Men allereerste keer naar een beurs, ik wist dus niet goed wat te verwachten. Eerst effe verkeerde afslag gekozen en lekker door Antwerpen centrum klooien. Lang leve de GPS!

Daar aangekomen onmiddellijk First Martians geprobeerd omdat ik Robinson zo'n leuk spel vind.



(ik hoop dat de foto zichtbaar is :? )

Goeie uitleg gekregen bij Portal Games. Maar de game zelf vond ik eerlijk gezegd tegenvallen. Boardgames en apps, ik vind het niet zo'n geweldige combinatie tot dusver. Ik hou het dus bij oldschool Robinson Crusoe.

Daarna nog een andere bij Portal Games: Neuroshima Hex 3.0.

Ik heb ergens een foto zitten, maar blijkbaar te groot om op te laden.

Wat een fantastisch spel als je deze 1-1 speelt. Ik was van plan deze aan te schaffen, maar helaas op zaterdag al uitverkocht. Bizar, voor een spel dat al 10 jaar bestaat.

Tenslotte nog King of Tokio gespeeld. Geinig, maar niet meer dan dat.

Games die ik nog wou doen maar helaas steeds volzet: Clank!, Cry Havoc en Bloodrage.

Daarna nog effe dromen achteraan bij Adriaenssen, maar ik heb men aanschaffen beperkt tot "Vrijdag". Enkele drankjes later tevreden weer huiswaarts.

Smaakt naar meer beurs, op naar de volgende!

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Bart op do 30 nov 2017, 00:15, in totaal 1 keer bewerkt.
foto zichtbaar in verslag geplaatst


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017, 13:00 
kooiker

Berichten: 706
Zaterdag een prima dagje spellenbeurs beleefd. Fijn dat het in een ruimere hal was, dat was goed te merken aan zowel de speeltafels als in de verkoopafdeling. We hebben genoeg gelegenheid gehad om spellen te spelen en daarbij troffen we mensen die het echt prima wisten uit te leggen, complimenten! Wat ook opviel waren de toiletten: veel, gratis en blinkend schoon! Bij de tweedehandsstand was het de hele dag druk maar ik heb daar toch nog wat kunnen scoren, principato voor 8 euro. De prijzen van Adriaensen vond ik netjes, en daar kocht ik Kingdomino, Codenames duet., Caverna het duel, en Op de vlucht. Die laatste is een blinde gok want je kunt dit spelletje niet eerst even uitproberen. Maar de beschrijving prikkelde zo mijn nieuwsgierigheid dat ik er wel 11 euro voor over heb om uit te proberen. Azul stond bovenaan mijn verlanglijstje maar helaas was die niet geleverd, dat was even een tegenvaller. Waren er dan geen minpuntjes? Nou, persoonlijk hou ik meer van de aangeklede en gezellige sfeer van het Spellenspektakel (en daar betaal je dan ook voor) Maar ach, het boeit ook niet, eenmaal verdiept in een spel vergeet je toch alles wat er om je heen gebeurt :wink:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017, 22:03 
9. Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

Berichten: 657
Woonplaats: Brasschaat
Bart schreef:
Onze BSM-uitgeversrally had ook dit jaar weer een ruim publiek, dat bij de uitgevers ijverig op zoek ging naar de spellen voor de wedstrijd. Om 16u mochten we 19 winnaars gelukkig maken met een spel, met dank aan de deelnemende uitgevers.



Meer foto's op onze FB-pagina.


correctie: zeer gelukkig! :D

Bedankt voor de mooie prijs BSM en Game Brewer !!!

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Bart op do 30 nov 2017, 00:17, in totaal 1 keer bewerkt.
foto met zeer gelukkige prijswinnaar toegevoegd


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017, 22:30 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Spel 2017 in Antwerpen was het leukste Nederlandstalige spellenevenement dat ik ooit meemaakte

Je kan maar beter starten met een straffe kop en er is geen woord aan gelogen. Ik zal jullie vertellen waarom.

Ik reis terug in de tijd naar 27 oktober van dit jaar en bevind me met mijn maatje Hilbert in Essen, Duitsland. In de Messe in Essen zijn we op zoek naar een pinautomaat (in Antwerpen leerde ik bancontact) want één van ons heeft geen contant geld bij zich. Zo lopen we van hal naar hal en belanden we in hal 8 waar ik stop om iets te kopen bij een groep vriendelijke Vlamingen. Onder het motto niet geschoten, altijd mis vraag ik of Hilbert bij een aankoop met pinbetaling extra geld mag pinnen in ruil voor cash (ik herinner me de diefstal van vorig jaar en het lijkt me een goed idee) en dat blijkt geen enkel probleem. We zijn dankbaar, kopen vrolijk verder en krijgen bij het schudden van de hand de vraag wanwaar wij zijn en of we wel eens op Spel geweest zijn. We zeggen beiden van nee en krijgen van de leider van het stel Vlamingen kortingsbonnetjes op de entree. Ik vond de beste man zo vriendelijk, dat ik besloot Spel direct in mijn agenda te zetten, de bonnetjes zorgvuldig te bewaren en zijn vriendelijkheid tegemoet te komen met een bezoek aan Spel.

4 weken later sta ik om 07:00 op en rijd ik om 08:00 richting Antwerpen. Ik parkeer aan de Schelde en ben blij na al die jaren weer eens in Antwerpen te zijn. De stad is rauw en prachtig tegelijkertijd en het Steen aan mijn linkerhand steekt sierlijk af bij de hijskranen op de kaai waar ik mijn auto parkeer. In de rij is het fris en terwijl ik over de Schelde staar, droom ik een beetje weg totdat iemand enthousiast naar me zwaait; het is Robèr die me herkend heeft en me vertelt dat hij een promotegel voor Quadroplis voor me bij zich heeft...

(wordt vervolgd)

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017, 15:42 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4131
Woonplaats: Geldrop/NL
Het is nu al een leuk verhaal :p

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spel  
 Feed - Onderwerp - Spel 2017: jouw verslag  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®