Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 12:21 
Matroos

Berichten: 47
Hallo gamefreaks!

Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om eens per week (of per twee weken) samen te komen om spellen te spelen. Onze voorkeur gaat uit naar spellen die een horror- of fantasythema hebben en liefst langer dan een uur duren zodat je jezelf er ook echt in kan verliezen.
Bijvoorbeeld de D&D bordspellen maar ook bijvoorbeeld Descent, Arkham, etc. Maar staan ook open voor andere thematische bordspellen!
Op dit moment zijn we nog met z’n tweeën maar ik hoop (en denk) toch eigenlijk wel dat er meer spel fanatici zijn in deze uithoek van de provincie Op dot moment kunnen we best mensen ontvangen dus dat is geen probleem verder. Mochten we met meer mensen zijn dan kunnen we verkassen naar een grotere ruimte die in overleg wellicht beschikbaar is.

Dus...
Sta je hiervoor open of - beter - heb je ook een passie voor het fantastische en het spannende en spellen in het algemeen?
Is Eindhoven haalbaar?
Wil je meespelen in een vaste vriendenclub?
Heb je toffe spellen die je graag een keer zou willen spelen?

Laat iets weten in een reactie op deze topic!

Dank voor het lezen,
David (en Sanneke)

PS we spelen ook Warmachine dus dat is ook een optie. Ik speel Cygnar en Sanneke speelt Cryx. Zijn net begonnen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 15:23 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Ik heb wel interesse! Ik woon zelf in Bladel, op ongeveer 25 minuutjes van Eindhoven. Hoewel ik mijn Arkham Horror heb verkocht en er Scythe voor in de plaats heb gekocht, vind ik Lovecraft altijd een plus. Ik had bijna Eldritch Horror gekocht i.p.v. Scythe - maar van Scythe ook zeker geen spijt gehad.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 16:01 
Matroos

Berichten: 47
Stijnhoofd schreef:
Ik heb wel interesse! Ik woon zelf in Bladel, op ongeveer 25 minuutjes van Eindhoven. Hoewel ik mijn Arkham Horror heb verkocht en er Scythe voor in de plaats heb gekocht, vind ik Lovecraft altijd een plus. Ik had bijna Eldritch Horror gekocht i.p.v. Scythe - maar van Scythe ook zeker geen spijt gehad.


Welkom Stijn! Laten we hopen op meer reacties :-)
We hebben trouwens zelf niet zulke (vaak prijzige) spellen dus hopelijk kunnen anderen die meebrengen. In de nabije toekomst hopen we meer spellen aan te schaffen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018, 16:17 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Ik hoop het ook, ik houd deze draad goed in de gaten!

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenclubs  
 Feed - Onderwerp - FantasySpellenavond - Helmond  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®