Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





68 berichten | Pagina 2 van 5 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2018, 15:20 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
StayChilled schreef:
Ik ben hier wellicht geinteresseerd in. Echter de vraag wat je onder de standaard versie verstaat?
Sheriff versie: $60 = €49? Core game + stretch goals
Legendary: $75 = €61? Core game + expansion + stretch goals

De sheriff-versie aangezien ik een spel doorgaans niet vaak genoeg speel om uitbreidingen te rechtvaardigen of vaak met nieuwe spelers zodat ik ze ook nooit kan toevoegen. Ik heb nu wel gevraagd of ik beide eventueel zou kunnen combineren.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2018, 15:29 
Caballero

Berichten: 737
Woonplaats: Amersfoort
Ik heb ook wel interesse om mee te doen aan een groupspledge, voor de Legendary edition.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2018, 17:42 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
JelmerB schreef:
Ik heb ook wel interesse om mee te doen aan een groupspledge, voor de Legendary edition.

Daar zou ik ook wel aan mee willen doen. Voor de Legendary edition dus.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2018, 17:51 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Net reactie terug gehad en het is mogelijk om Sheriff en Legendary te combineren, maar dan is er geen korting, enkel shipping kan dan verdeeld worden. Iets minder interessant dus.
Van een Legendary-group pledge ben ik niet echt een liefhebber, maar we zullen zien hoe het loopt.
Voor een Legendary-pledge van 4 stuks zou het dan zonder verzending naar jullie komen op 57,90€

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2018, 18:13 
Avatar gebruiker

Berichten: 1391
Woonplaats: Hoogeveen
Ben nu "All-In" (feitelijk enkel poker deck meer) maar als ik wat kan besparen om met een groep Legendary te pledgen, wil ik ook wel eventueel aanhaken bij een Nederlandse groepspledge. Of eventueel kan men wel een All-In bij de Legendary doen?

_________________
Volg ons El Crosso a Board game Life blog ook op AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2018, 18:47 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
Ik doe mee voor de Sherrif pledge ( zelfde standpunt als The iced one)

Dat verzenden komen we wel uit als je tevens in NL kan verzenden, tegenwoordig heb je naast kiala ook nog dpd en dhl in dezelfde prijsrange.

Zou mooi zijn als we t rond krijgen voor de aantallen per doos/pack

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2018, 15:09 

Berichten: 756
Woonplaats: Utrecht - NL
Hmm, ik overweeg 'm ook. Geneigd naar Legendary, maar niet noodzakelijk. Ga na donderdag beslissen, nu effe te druk.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2018, 18:58 
4. Thunderstone Advance: Towers of Ruin (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 494
Woonplaats: Zwijndrecht, België
Ik heb wel interesse in een grouppledge voor de legendary edition.

Ik doe mss mee voor 2 exemplaren. I'll check.

Wie regelt dit?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2018, 19:38 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
MikeBzonderpuntje schreef:
Hmm, ik overweeg 'm ook. Geneigd naar Legendary, maar niet noodzakelijk. Ga na donderdag beslissen, nu effe te druk.

Ik begrijp de interesse voor de Legendary pledge niet goed. Die biedt toch enkel meer van hetzelfde? En in mijn geval kan ik zeggen dat met alle nieuwe spellen in mijn spelgroep ik blij mag zijn als ik een spel 5x gespeeld krijg, waardoor uitbreidingen niet snel gerechtvaardigd zijn tenzij ze meer spelers toelaten. En dan speel ik ook zelden tot nooit een spel zonder minstens één nieuwe speler erbij dus wanneer voeg je dan de uitbreidingen toe?
En dit spel lijkt me uit zichzelf al enorm veel variatie te bieden afhankelijk van welk van de 12 basiskarakters je speelt en welke storykaarten en items er liggen. Nog méér karakters, items en storykaarten lijken me niet echt een meerwaarde. Ook door het feit dat er niet een beperkt aantal wegen naar de overwinning zijn zoals bij vele euro's gaat elk spel sowieso enorm verschillend zijn van het vorige (wat één van de redenen is waarom dit spel me zo aanspreekt).

MikeB, als jij voor een Sheriff-pledge van 47,50€ zou gaan ipv een Legendary van 57,90€ , zijn we al met 3 :wink: Nog eentje dan en dan kan een groepspledge doorgaan.

Edit: net op FB een groepspledge van bijna 8 gevonden voor de Sheriff-versie. Mogelijk doe ik daar aan mee bij gebrek aan reactie hier...

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2018, 19:53 
Groninger Gamer
Avatar gebruiker

Berichten: 5600
Woonplaats: Haren, Gn
The Iced One schreef:
Ik begrijp de interesse voor de Legendary pledge niet goed. Die biedt toch enkel meer van hetzelfde?
.
Daarom juist. Uitbreidingen die extra modules toevoegen zijn lastig in te schatten of ze het spel nou beter maken of niet. In ieder geval moet je meer uitleggen. Hier blijven de regels gelijk, alleen de keuze aan karakters wordt groter.
Reden 2: Als het spel toch niet blijkt te bevallen, krijg je de uitgebreide versie sneller verkocht. Op basis van mijn beperkte ervaring in elk geval.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2018, 20:10 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Mac-S schreef:
Reden 2: Als het spel toch niet blijkt te bevallen, krijg je de uitgebreide versie sneller verkocht. Op basis van mijn beperkte ervaring in elk geval.

Sneller misschien wel, maar tenzij het echt een slecht spel is, krijg je elke versie uiteindelijk zonder al teveel moeite wel verkocht denk ik. Wat hier niet verkoopt zijn spellen van 20 jaar oud, maar nieuwe spellen zie ik toch altijd heel snel verkocht geraken.

Je eerst punt is persoonlijk natuurlijk en ook een manier om ernaar te kijken, maar ik vraag me af of die grotere keuze bij dit spel een grote meerwaarde gaat zijn.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2018, 22:09 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
Het is heel persoonlijk natuurlijk, maar ik vind die legendary pledge eigenlijk ook helemaal niet zo aantrekkelijk.
Ten eerste omdat er naast de base game content, nu in de fistfull of extra's ook al 4 nieuwe caracters (incl 4 goal cards per caracter), een 4 tal extra items en 16 extra story cards zijn unlocked.
Dat in ogenschouw nemende betaal je dus $15 meer voor 'slecht' 3 extra caracters, 16 story cards en 12 items, voor 25% van de totale kosten van t spel. Slechte deal in mijn ogen...

Maar ik heb nagenoeg ook hetzelfde uitgangspunt al Iced 1, meestal speel ik spellen niet vaker als 5 a 10 x en zijn de expansions van onder geschikt belang. Als je vaker speelt kan ik begrijpen dat je dan gelijk de expansion er maar bij doet als de kans zich nu voordoet.

Dat gezegd hebben is er bij mij nog 1 onduidelijk punt:

Is het zo dat we 20% discount krijgen bij 8st van hetzelfde type of ongeacht het type, dus is 4 x sheriff + 4 x legendary ook mogelijk om aan die 20 procent korting te komen?

In het laatse geval zou ik eventueel nog wel een 2e exemplaar nemen om aan 4 x sherif pledge te komen.

Nb. Tevens nog een hersenspinsel:
Mogelijk zouden we ook 8 x sherrif pledge kunnen doen en dan later nog de expansion en/ of het all-in carddeck, erbij voegen als add-on bij de pledge manager.
Ik weet niet zeker of dat een mogelijkheid gaat zijn, maar bij 90% van de spellen die ik gebacked heb, is een latere upgrade en/of aanvulling van content nog mogelijk.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2018, 12:49 
Caballero

Berichten: 737
Woonplaats: Amersfoort
Misschien is dat laatste wel een goede optie...
Er is al aangegeven dat in de pledgemanager je nog kan upgraden, dus naar ik aanneem ook add-ons toevoegen.
Ik inventariseer de volgende interesse:

Sheriff Pledge
The Iced One
Noviomagum

Legendary Pledge
elmaestro (2x)
JelmerB
Mac-S
El Crosso

Misschien interesse?
StayChilled
MikeBzonderpuntje

Als minimaal 1 van de twee "misschiens" een ja wordt is het misschien wel interessant om voor de korting van 8x Sheriff te gaan, en dan voor de Legendary-geinteresseerden de uitbreiding in de pledge manager toe te voegen?

Vraag is overigens nog wel wie dit zou willen coordineren. Mij gaat het helaas even niet lukken.


Laatst bijgewerkt door JelmerB op do 25 jan 2018, 14:21, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2018, 13:23 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Mij mag je toevoegen voor de gewone editie.
Heb wel ook op de FB-pagina gereageerd.

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Western Legends
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2018, 14:21 
Caballero

Berichten: 737
Woonplaats: Amersfoort
De vraag is nog even of iemand dit wil coordineren. Gaat mij momenteel even niet lukken


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
68 berichten | Pagina 2 van 5 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3 ... 5  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Western Legends  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Western Legends



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®